Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
869 weergaven
18-5-2026
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
Fishhead0707 zei:
Scopolamine zei:
of beide.... never tried, will do some time.. :smoke:
Klik om te vergroten...

Huh jij hebt toch wel LSD gedaan?

:)
Klik om te vergroten...
Tegelijk....
Klik om te vergroten...

Dankje voor de verduideling Drientje :wink:
je bent een schat :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
Fishhead0707 zei:
Scopolamine zei:
of beide.... never tried, will do some time.. :smoke:
Klik om te vergroten...

Huh jij hebt toch wel LSD gedaan?

:)
Klik om te vergroten...
Tegelijk....
Klik om te vergroten...

Oh, lijkt me ook geen interessante combo.

:)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Scopolamine zei:
Dankje voor de verduideling Drientje :wink:
je bent een schat :grin:
Klik om te vergroten...
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
As always....
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fishhead0707 zei:
Oh, lijkt me ook geen interessante combo
Klik om te vergroten...

Ik heb geen ervaring met opiaten, dus kan het ook niet meteen schatten hoe het zou zijn...
Maar mijn drang om alles toch maar eens getest te hebben, zal me toch eens aanzetten om iets in die aard te proberen...

Zonder deze 'nieuwsgierigheid naar middelen' van me, had ik nooit ketamine I.M. gedaan. En het was/is een super-ervaring op zich... Spijt heb ik (bijna) nooit dat ik iets probeer...
Als er iets 'mis' is, is dat ook mijn eigen fout, en moet ik zelf maar voor de consequenties opdraaien... :wink:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, ik ga heroine kopen om het vervolgens te gaan zuiveren.. :rolleyes: Nee weet je wat, ik laat het gewoon staan, heb niet echt een enorme om een vrij linke en zeer verslavende drug te proberen waar ik me al iets bij voor kan stellen, of is dat zo gek :mrgreen:. En klopt, coke en ghb missen idd op m´n lijst, die heb ik nooit gedaan.

2c's, hmm; Opzich zou ik de anderen wel doen als ze voor m'n neus stonden en ik ze makkelijk kon kopen (2c-i niet, heb daar een paar nare verhalen over gehoord over lichamelijke bijwerkingen die ik echt niet wil), maar met veel van die drugs heb ik niet de behoefte meer om er echt out of my way voor te gaan ze te bemachtigen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat je dat nog snapt op dit moment:
ik ben te vaag omhiet ietsv op e kunenantoowrden
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Fishhead0707 zei:
Gedaan:

Cocaïne
Amfetamine
Dextro Amfetamine
XTC
MDMA Kristallen
GHB
LSD & Candyflipping.. :hearteyes:
R-Ketamine & S-Ketamine
MDAI
2C's: 2C-B, 2C-T-7, 2C-P :hearteyes:
Benzodiazepines: Bromazepam, Diazepam, Midazolam :hearteyes:
Kratom
DXM
LSA
Truffels
Wiet
Hasj

Ooit nog te doen:

2C-C, D, E, I
4-FMP
Mephedrone
DMT
Salvia
Paddo's
Mescaline(uit de Peyote of San Pedro cactus)
Ayahuasca
4-Meo-PCP
Benzodiazepines: Flunitrazepam, Oxazepam, Temazepam, Flurazepam, Alprazolam, Lorazepam.
Ritalin
Opiaten: Heroïne, Morfine
Klik om te vergroten...
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
Dat je dat nog snapt op dit moment:
ik ben te vaag omhiet ietsv op e kunenantoowrden
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Pff ik inderdaad fucking vaag en kan niet meer normaal typen. Ik kom posten tegen waarvan ik me niet kan herinneren dat ik ze getypd hebt. :rolleyes: :openmouth: :rolleyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fishhead0707 zei:
Drientje zei:
Dat je dat nog snapt op dit moment:
ik ben te vaag omhiet ietsv op e kunenantoowrden
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Pff ik inderdaad fucking vaag en kan niet meer normaal typen. Ik kom posten tegen waarvan ik me niet kan herinneren dat ik ze getypd hebt. :rolleyes: :openmouth: :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ja ik ben maar gaan slapen want het duurde een uur eer je een zinnetje getyped had. :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
+oxazepam, wat een kutdrug zeg...
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rabbithole zei:
Uppers
MDMA
Racemische amfetamine
Dexamfetamine
Cocaïne
Guarana

Downers
Alcohol
GHB
Wiet (joint & spacecake)
Hasj
Diazepam
Temazepam
Codeïne

Psychedelica
LSD
2c-b
2c-e
Truffels (Mexicana, Dragon's Dynamite)
+ Paddo's (Mexicaanse)
LSA (Hawaiian Baby Woodrose)
Salvia (5x)

Dissociatieven
Lachgas
Poppers
Ketamine
Klik om te vergroten...
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Fishhead0707 zei:
Al gedaan:

Alcohol
Nicotine
Cocaïne
Amfetamine
Dextro Amfetamine
MDMA: XTC & Kristallen.
GHB
LSD & Candyflipping.. :hearteyes:
R-Ketamine & S-Ketamine
MDAI
2C's: 2C-B, 2C-T-7, 2C-P
DMT (Lichte ervaring en geen breacktrough)
Benzodiazepines: Bromazepam, Diazepam, Midazolam, Oxazepam, Flunitrazepam, Temazepam, Alprazolam, Lorazepam.
Methylfenidaat(Ritalin)
Kratom
Salvia
N2O
Poppers
Truffels
LSA
DXM
Wiet & Hasj

Verlanglijstje om ooit nog is te doen:

2C's: 2C-C, 2C-D, 2C-E, 2C-I
DPT
Mephedrone
Morfine
Mescaline
Paddo's
Ayahuasca
Klik om te vergroten...
d
dvdcpr93Lid
01-01-2024, 00:00
#13
XTC
MDMA
Speed
Cocaine
Hasj/Wiet
Alcolhol
M
MichelangeloLid
01-01-2024, 00:00
#14
MDMA
MDEA
MDA
ritalin
lachgas
Alcohol
Hash
Paddo's
Speed
codeine
Oxycontin
weed

En nog een waslijst van diverse benzo's...
m
mephe4Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Alcohol
Wiet/hasj
Mephedrone :rock:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Chris Pontius zei:
Wiet
Hasj
MDMA
Speed
Coke
2cb
LSD
Paddo's
DXM
Lachgas
Dex
GHB
Keta
Diazepam
Temazepam
Klik om te vergroten...

+ Salvia
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Chris Pontius zei:
Chris Pontius zei:
Wiet
Hasj
MDMA
Speed
Coke
2cb
LSD
Paddo's
DXM
Lachgas
Dex
GHB
Keta
Diazepam
Temazepam
Klik om te vergroten...

+ Salvia
Klik om te vergroten...

Wow, had ik niet zo snel van je verwacht! Hoe vond je het, niks zeker? :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het was voor mij als een korte, intense LSD trip; zwaar kut dus. :beer:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Haha, maar zelfs ik vond salvia te heftig om het leuk te kunnen vinden. Totale derealisatie en depersonalisatie en dematerialisatie behoren niet tot m'n favorieten, gek genoeg. :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Daar heb je het aardig weten te beschrijven voor mij :P.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...96979899100...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."