#1
Dat weet ik niet.Ben er erg blij mee.
Nul trackers.
Ook iets om bij stil te staan.
Kwam die tip van Journal van jou?
Ik adverteer het wel vaak hier op het forum en bij het vrijwilligerswerk dat ik doe. Veel mensen kennen het niet.
Dat weet ik niet.Ben er erg blij mee.
Nul trackers.
Ook iets om bij stil te staan.
Kwam die tip van Journal van jou?
Volgens mij is het topic 'welke drugs gebruik je nu' voor jou ook een 100% dekkend logboek, of niet?Ik gebruik ook Journal (psychonautwiki).
Leuk! Ook es net die app geïnstalleerd, want staat al jaar en dag enkel in mijn notitie app en dat is soms vervelend omdat de datum dan niet meer klopt als ik er nadien nog dingen bij schrijf. Plus ik denk dat ik met momenten mezelf wel eens mag confronteren met uiteindelijk toch wel elke maand iets te nemen...
Haha herkenbaar, exact hetzelfde hier. Zojuist ook Journal geinstalleerd en damn, dat werkt goed zeg!Leuk! Ook es net die app geïnstalleerd, want staat al jaar en dag enkel in mijn notitie app en dat is soms vervelend omdat de datum dan niet meer klopt als ik er nadien nog dingen bij schrijf. Plus ik denk dat ik met momenten mezelf wel eens mag confronteren met uiteindelijk toch wel elke maand iets te nemen...
Goed he!Fijn dat het een pure offline app is en er dus ook niet om allerlei permissies gevraagd wordt.
Fijn dat het een pure offline app is en er dus ook niet om allerlei toestemmingen gevraagd wordt.
Haha ja precies 🙈Ook geen accu slurper denk ik dan die Journal.
Agenda en notes app op de gsm vind ik wat tricky. Stel je moet eens met iemand wat in je agenda kijken
Ik heb de app Dose ook gehad maar ik kan hem niet meer downloaden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."