#1
Bedankt voor je feedbackAls je je hart voelde en je hebt veel genomen is het geen keta. Voor de rest ga ik niet speculeren! Als je keta op hebt weet je geen eens wat een hart is
Bedankt voor je feedbackAls je je hart voelde en je hebt veel genomen is het geen keta. Voor de rest ga ik niet speculeren! Als je keta op hebt weet je geen eens wat een hart is
Ja, zeker ga ik dat doen, ben ook echt benieuwdLaat je het weten als je de uitslag hebt? Ik ben best benieuwd geworden wat het nou eigenlijk is. Dat kristal komt mij namelijk ook helemaal niet bekend voor.
Daarom moet je het ook laten testen maatjeā¦want het is het beste eng om niet te weten wat het is ..
Maar in welke zin heb je getript dan? Als in: wat ervoer je? Want dat was niet wat je tot nu toe omschreef. Bovendien is keta heel snel uitgewerkt, meestal binnen een uur. Je foto vind ik ook niet overtuigend spreken van ketamine maar dat zegt ook nog niet zo veel. Sos lijkt me ook wel erg sterk eigenlijk.Het is echt schrikken als je ineens aan het trippen bent terwijl je dat nooit doetā¦
Hey!Daarom moet je het ook laten testen maatjeā¦
Maar in welke zin heb je getript dan? Als in: wat ervoer je? Want dat was niet wat je tot nu toe omschreef. Bovendien is keta heel snel uitgewerkt, meestal binnen een uur. Je foto vind ik ook niet overtuigend spreken van ketamine maar dat zegt ook nog niet zo veel. Sos lijkt me ook wel erg sterk eigenlijk.
Wel een heel vervelende ervaringā¤ļø Let goed op jezelf!
Ik ben ook echt ZO benieuwd!!!Ben benieuwd naar de testuitslag. De effecten die jij beschrijft gecombineerd met de substantie op die foto lijkt mij geenszins ketamine.
Oei het ziet er inderdaad heel bijzonder uit. Ik heb uit betrouwbare bronnen te horen gekregen dat nu de vendors hun drugs weg moesten doen door het verbod en dat daar niet echt strikte controle op is geweest. Heel veel is hierdoor op de straat terecht gekomen en woord als iets anders verkocht.Hey iedereen!
Ik ben weer een beetje bij zinnen. En wil jullie bedanken voor de reacties afgelopen weekend
Ik ben echt enorm geschrokken en dit is een goede wake up call geweest. Omdat ik al wat had gedronken en er van uit ging dat de 3mmc goed was, nam ik het in zonder te checken.
Nu ik het nuchter zie, zie ik duidelijk en goed dat het geen 3mmc is. Volgende week kan ik het laten testen, en ben echt enorm benieuwd.
ā¤ļøā¤ļøā¤ļøOei het ziet er inderdaad heel bijzonder uit. Ik heb uit betrouwbare bronnen te horen gekregen dat nu de vendors hun drugs weg moesten doen door het verbod en dat daar niet echt strikte controle op is geweest. Heel veel is hierdoor op de straat terecht gekomen en woord als iets anders verkocht.
Ik hoop dat je er van geleerd hebt dat je ALTIJD alles moet laten testen ook als je de dealer kent
Ik ben blij dat het nu weer oke met je gaat en dat je er niks over aan hebt gehouden! ā¤ļø
Wanneer krijg je de uitslag?Wat ik ervoer was echt gewoon een gevoel van hallucinaties, vervormingen, het gevoel hebben dat mijn geest naast mijn lichaam zweefde. Beetje apart; en moeilijk uit te leggen.
Jaaaaa wauw! Ik heb even PCP opgezocht. Letterlijk alles kloptā¦Wanneer krijg je de uitslag?
Ik denk ook dat t geen ketamine is. Heb zeer veel keta gezien in mn leven. Kristallen, staafjes en al kant en klaar poeder(suiker). Alle 3 lijkt t totaal niet op dit. Dit is een groot kristal. Wellicht toch een soort stimulant die je dat liet voelen. Of een andere dissociatief zoals pcp bijvoorbeeld.
Ik ben heel benieuwd wat eruit komt šJaaaaa wauw! Ik heb even PCP opgezocht. Letterlijk alles kloptā¦
Volgende week breng ik het naar het dichtstbijzijnde test centrum. Ik ben erg druk en het is niet echt in de buurt. En het kan maar een keer per week en de tijden zijn niet echt ideaal, maar komt goed.
Haha nou dÔt. Dan weet je überhaupt niet meer dat je een coherent fysiek wezen bent.Als je je hart voelde en je hebt veel genomen is het geen keta. Voor de rest ga ik niet speculeren! Als je keta op hebt weet je geen eens wat een hart is
Ja precies, ik heb gewoon 15 jaar lang van alles gebruikt zonder te testen. Hoe erg eigenlijk ā¦Vaak hoor je niets meer over een testuitslag. Althans, dat is mijn beleving.
Het zou fijn zijn als er meer testcentra komen. En dat je sneller en laagdrempeliger kunt testen.
En nu zit je nog steeds hier, dus viel het dan echt mee? šHaha we wachten allemaal met smart de uitslag af!
Heel fijn om te lezen dat je weer een beetje de oude bent! Die depersonalisatie angst is precies waarom ik ooit een account hier aanmaakte hahaha, maar dat was toen ik in mān eentje truffels deed en de jonko bijzonder slecht viel. Maargoed, paar nachten goed slapen en toen bleek alles mega mee te vallen𤪠Vaak versterkt die angst ook de ervaring, natuurlijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."