Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIets anders gekregen dan gebruikelijk

Iets anders gekregen dan gebruikelijk

50 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
SerotinedreamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben ook wakker wakker. Beetje ontspannen en hoofdpijn, totaal geen 3mmc-effect

Een jaar geleden ook nuttig gehad en toen zei hij achteraf dat het 4mmc was
Dus ik ga daar maar vanuit, helaas, niet mijn ding

Hopelijk zo lekker slapen
S
SerotinedreamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Helaas geen reacties. K ben er achter gekomen dat het ketamine was. Totaal niet bekend mee, maar dat verklaart een hoop.
S
SerotinedreamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn broertje dacht ooit dat hij een lijn sos nam. Maar dat bleek ook keta te zijn. Hij heeft me heel lief er door heen geholpen..

Nee klopt. Jij bent wat scherper dan mij, ik bedoelde het laatste jaar was het altijd goeie 3mmc. Bij de eerste lijn dacht ik oo deze is minder
Ik had ook al wat gedronken dus daarom ook niet goed opgelet. Stom, maar wel een goede les.

Ookal mag een dealer dit nooit doen. Levensgevaarlijk...
S
SerotinedreamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi allemaal,
Helaas ben ik een beetje stom geweest. Maar ik haal altijd mijn 3mmc bij dezelfde dealer, dus ga er van uit dat het goed is
Vandaag heb ik een heel ander effect gekregen, hartkloppingen, hoofdpijn en meer opgefokt
Het lijkt meer op sos, maar smaakt en geurde daar niet naar
Ik weet dat het niet de bedoeling is om te speculeren, maar ik dacht dat dit de juiste plek was om het te vragen, want het is het beste eng om niet te weten wat het is ..
Of misschien 4mmc, dat zou ook
kunnen, van
ik hoop dat iemand zich hier misschien herkent en mij iets meer kan vertellen
Ik ben redelijk wat acceptabel, maar dit is niet
fijn. Antwoord van de dealer
ook

Bedankt voor het lezen, en komt goed hoor, ik zou zelfs mijn verhaal kwijt
Welterusten
S
SerotinedreamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lief trouwens. Bedankt voor het vragen. Dat doet me echt goed
Heb echt over uren zitten maken in mijn hoofd
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Partygyal zei:
Helaas geen reacties. K ben er achter gekomen dat het ketamine was. Totaal niet bekend mee, maar dat verklaart een hoop.
Klik om te vergroten...
Tja, blijft allemaal speculeren, maar van ketamine krijg je over het algemeen niet de effecten die jij beschrijft (hoofdpijn, hartkloppingen / opgefokt). Eerder het tegenovergestelde; dissociatief, vaag, verdoofd en rustig.

Hoe weet je dat het ketamine is?

Test al je spul. Bovenal 3mmc, want 9 van de 10 keer is het absoluut geen 3mmc tegenwoordig.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Partygyal zei:
Helaas geen reacties. K ben er achter gekomen dat het ketamine was. Totaal niet bekend mee, maar dat verklaart een hoop.
Klik om te vergroten...
Ik wil wel reageren: wat onverstandig dat je ongeteste drugs tot je hebt genomen. Voortaan eerst even langs de testservice: https://drugs-test.nl/
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Speculeren over wat het geweest zou kunnen zijn is niet toegestaan. Daarom krijg je weinig reacties. Vragen om te speculeren, wat je doet met je topic, is ook niet toegestaan. Wees gewaarschuwd :)

3MMC is tegenwoordig bijna nooit 3MMC. Dus laat je spul testen.
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Partygyal zei:
Ja. Daarom ben ik ook niet blij. Echt heel onverantwoord
Klik om te vergroten...
Hoe gaat het nu met je? Want de effecten lijken absoluut niet op ketamine. Ik denk dat het eerder wat anders is.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Partygyal zei:
Helaas geen reacties. K ben er achter gekomen dat het ketamine was. Totaal niet bekend mee, maar dat verklaart een hoop.
Klik om te vergroten...
Kan onmogelijk.

Ketamine heeft een heel apart uiterlijk, en voelt ook nog eens compleet anders. Alle symptomen die je beschrijft komen ook niet overeen met Keta.


Ik ben van mening dat wanneer je het verschil tussen Keta en stims zoals 3mmc niet ziet of merkt, dat je beter geen drugs neemt.

Maar wie ben ik. 💁‍♂️
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Ik ben van mening dat wanneer je het verschil tussen Keta en stims zoals 3mmc niet ziet of merkt, dat je beter geen drugs neemt.
Klik om te vergroten...
Precies dit...

Laat het testen en wanneer je dit soort effecten hebt niet nemen!
S
SerotinedreamLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja mensen ik weet het. Maar het is altijd goed. Dezelfde 3mmc al jaren
Hij heeft bevestigd dat het ketamine was. Ik ben in ieder geval een ervaring rijker
S
SerotinedreamLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben zoals jullie snappen erg geschrokken. Ik trip nooit. Dus was wel echt super heftig. Gelukkig hebben lieve vrienden me er doorheen geholpen. En hoop ik zo eindelijk te kunnen slapen
Moet dit even verwerken... wow
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Partygyal zei:
Maar ik haal altijd mijn 3mmc bij dezelfde dealer, dus ga er van uit dat het goed is
Klik om te vergroten...
⤴️
Deze is een fout.

Bewijs ⬇️
Partygyal zei:
Vandaag heb ik een heel ander effect gekregen
Klik om te vergroten...

Partygyal zei:
Een jaar geleden ook nuttig gehad en toen zei hij achteraf dat het 4mmc was
Klik om te vergroten...

Partygyal zei:
Hij heeft bevestigd dat het ketamine was
Klik om te vergroten...




Partygyal zei:
Maar het is altijd goed. Dezelfde 3mmc al jaren
Klik om te vergroten...
⤴️
eeeeh….?
Dus, deze uitspraak klopt niet.

❓ graag gedaan, deze tip was gratisssss! 🐍
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ga niet speculeren, het enige wat ik zou zeggen is : verwijder die dealer direct uit je mobiel, wat een fucking eikel. Hoe durf je mensen ketamine als 3mmc te verkopen. Mensen die dat doen mogen van mij echt tientallen jaren achter de tralies. Stel voor iemand die een ontzettende 3mmc tolerantie heeft, snuift een lijn van 200-300 mg maar nog nooit keta heeft gedaan. Als deze persoon alleen is kan het echt flink fout gaan.

Begrijp echt niet hoe je dat kan doen.
S
SerotinedreamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja. Daarom ben ik ook niet blij. Echt heel onverantwoord
S
SerotinedreamLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hij ontkende het eerst. En deed heel bijdehand... Ik kan er nog steeds niet bij met mijn hoofd. Het voelt onwerkelijk
S
SerotinedreamLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bengozy zei:
Hoe gaat het nu met je? Want de effecten lijken absoluut niet op ketamine. Ik denk dat het eerder wat anders is.
Klik om te vergroten...
Waar denk jij dan aan? Ik ga het sowieso zsm testen
De effecten hielden heel lang aan. Maar ik had ook best veel genomen
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Partygyal zei:
Waar denk jij dan aan? Ik ga het sowieso zsm testen
De effecten hielden heel lang aan. Maar ik had ook best veel genomen
Klik om te vergroten...
Mag helaas niet speculeren op het forum.
J
JonkomanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Partygyal zei:
Waar denk jij dan aan? Ik ga het sowieso zsm testen
De effecten hielden heel lang aan. Maar ik had ook best veel genomen
Klik om te vergroten...
Als je je hart voelde en je hebt veel genomen is het geen keta. Voor de rest ga ik niet speculeren! Als je keta op hebt weet je geen eens wat een hart is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."