Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIets anders gekregen dan gebruikelijk

Iets anders gekregen dan gebruikelijk

50 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#1
@Bengozy

MDMAutist zei:
Vaak hoor je niets meer over een testuitslag. Althans, dat is mijn beleving.
Klik om te vergroten...
Denk dat dit het word
J
JonkomanLid
01-01-2024, 00:00
#2
BrieMetDeBril zei:
@Bengozy


Denk dat dit het word
Klik om te vergroten...
Ben er ook bang voor
d
devilish010Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Serotinedream zei:
Hoi allemaal,
Helaas ben ik een beetje stom geweest. Maar ik haal altijd mijn 3mmc bij dezelfde dealer, dus ga er van uit dat het goed is
Vandaag heb ik een heel ander effect gekregen, hartkloppingen, hoofdpijn en meer opgefokt
Het lijkt meer op sos, maar smaakt en geurde daar niet naar
Ik weet dat het niet de bedoeling is om te speculeren, maar ik dacht dat dit de juiste plek was om het te vragen, want het is het beste eng om niet te weten wat het is ..
Of misschien 4mmc, dat zou ook
kunnen, van
ik hoop dat iemand zich hier misschien herkent en mij iets meer kan vertellen
Ik ben redelijk wat acceptabel, maar dit is niet
fijn. Antwoord van de dealer
ook

Bedankt voor het lezen, en komt goed hoor, ik zou zelfs mijn verhaal kwijt
Welterusten
Klik om te vergroten...
Dit is waarschijnlijk coke geweest, ik herken hartkloppingen, hoofdpijn (licht) en de opgefokt zijn. Coke geeft sowieso hartkloppingen als dit teveel is geweest, lijntjes coke moet je niet doen als je het niet kan handelen
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#4
devilish010 zei:
Dit is waarschijnlijk coke geweest, ik herken hartkloppingen, hoofdpijn (licht) en de opgefokt zijn. Coke geeft sowieso hartkloppingen als dit teveel is geweest, lijntjes coke moet je niet doen als je het niet kan handelen
Klik om te vergroten...

Geen een dealer gaat Coke verkopen als 3mmc. Als je de marktprijs neemt is het 2-3x de prijs, als je van inkoopwaarde uitgaat waarschijnlijk het vijfdubbele.
d
devilish010Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Bengozy zei:
Heb dit alleen gehoord van 4m. Zelf nooit echt dat gehad bij 3m. Wel een soort zoet chemische geur.
Klik om te vergroten...
Zoet?? Nee toch, dat heb ik nog nooit geroken. 4m vind ik wel zoet ruiken, maar misschien heb ik gewoon geen neus meer
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
devilish010 zei:
Dit is waarschijnlijk coke geweest, ik herken hartkloppingen, hoofdpijn (licht) en de opgefokt zijn. Coke geeft sowieso hartkloppingen als dit teveel is geweest, lijntjes coke moet je niet doen als je het niet kan handelen
Klik om te vergroten...
Coke proeft, ruikt en ziet er compleet anders uit dan x-mmc.

Het zal vast en zeker 1 of andere vage RC stim geweest zijn die als 3mmc verkocht werd. Het forum staat er vol van.
d
devilish010Lid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Coke proeft, ruikt en ziet er compleet anders uit dan x-mmc.

Het zal vast en zeker 1 of andere vage RC stim geweest zijn die als 3mmc verkocht werd. Het forum staat er vol van.
Klik om te vergroten...
Ja dat weet ik. 3m vind ik persoonlijk ruiken naar kattenpis en de smaak is vies chemisch waarbij je gewoon een vieze bek MOET trekken
d
devilish010Lid
01-01-2024, 00:00
#8
devilish010 zei:
Ja dat weet ik. 3m vind ik persoonlijk ruiken naar kattenpis en de smaak is vies chemisch waarbij je gewoon een vieze bek MOET trekken
Klik om te vergroten...
Mocht dit wel? Of is dat ook tegen de regels 🥺🥺
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#9
devilish010 zei:
Ja dat weet ik. 3m vind ik persoonlijk ruiken naar kattenpis en de smaak is vies chemisch waarbij je gewoon een vieze bek MOET trekken
Klik om te vergroten...
Heb dit alleen gehoord van 4m. Zelf nooit echt dat gehad bij 3m. Wel een soort zoet chemische geur.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Coke proeft, ruikt en ziet er compleet anders uit dan x-mmc.

Het zal vast en zeker 1 of andere vage RC stim geweest zijn die als 3mmc verkocht werd. Het forum staat er vol van.
Klik om te vergroten...
100% , beetje jammer dat de ts er nooit meer op teruggekomen is na er eerst 24 berichten speculatief te komen tot het laten testen punt en vervolgens niks meer te laten horen 🤣
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Brakka Mang zei:
100% , beetje jammer dat de ts er nooit meer op teruggekomen is na er eerst 24 berichten speculatief te komen tot het laten testen punt en vervolgens niks meer te laten horen 🤣
Klik om te vergroten...
Helaas altijd hetzelfde hier. 😂
S
SerotinedreamLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben ook wakker wakker. Beetje ontspannen en hoofdpijn, totaal geen 3mmc-effect

Een jaar geleden ook nuttig gehad en toen zei hij achteraf dat het 4mmc was
Dus ik ga daar maar vanuit, helaas, niet mijn ding

Hopelijk zo lekker slapen
S
SerotinedreamLid
01-01-2024, 00:00
#13
Helaas geen reacties. K ben er achter gekomen dat het ketamine was. Totaal niet bekend mee, maar dat verklaart een hoop.
S
SerotinedreamLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn broertje dacht ooit dat hij een lijn sos nam. Maar dat bleek ook keta te zijn. Hij heeft me heel lief er door heen geholpen..

Nee klopt. Jij bent wat scherper dan mij, ik bedoelde het laatste jaar was het altijd goeie 3mmc. Bij de eerste lijn dacht ik oo deze is minder
Ik had ook al wat gedronken dus daarom ook niet goed opgelet. Stom, maar wel een goede les.

Ookal mag een dealer dit nooit doen. Levensgevaarlijk...
S
SerotinedreamLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoi allemaal,
Helaas ben ik een beetje stom geweest. Maar ik haal altijd mijn 3mmc bij dezelfde dealer, dus ga er van uit dat het goed is
Vandaag heb ik een heel ander effect gekregen, hartkloppingen, hoofdpijn en meer opgefokt
Het lijkt meer op sos, maar smaakt en geurde daar niet naar
Ik weet dat het niet de bedoeling is om te speculeren, maar ik dacht dat dit de juiste plek was om het te vragen, want het is het beste eng om niet te weten wat het is ..
Of misschien 4mmc, dat zou ook
kunnen, van
ik hoop dat iemand zich hier misschien herkent en mij iets meer kan vertellen
Ik ben redelijk wat acceptabel, maar dit is niet
fijn. Antwoord van de dealer
ook

Bedankt voor het lezen, en komt goed hoor, ik zou zelfs mijn verhaal kwijt
Welterusten
S
SerotinedreamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lief trouwens. Bedankt voor het vragen. Dat doet me echt goed
Heb echt over uren zitten maken in mijn hoofd
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Partygyal zei:
Helaas geen reacties. K ben er achter gekomen dat het ketamine was. Totaal niet bekend mee, maar dat verklaart een hoop.
Klik om te vergroten...
Tja, blijft allemaal speculeren, maar van ketamine krijg je over het algemeen niet de effecten die jij beschrijft (hoofdpijn, hartkloppingen / opgefokt). Eerder het tegenovergestelde; dissociatief, vaag, verdoofd en rustig.

Hoe weet je dat het ketamine is?

Test al je spul. Bovenal 3mmc, want 9 van de 10 keer is het absoluut geen 3mmc tegenwoordig.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Partygyal zei:
Helaas geen reacties. K ben er achter gekomen dat het ketamine was. Totaal niet bekend mee, maar dat verklaart een hoop.
Klik om te vergroten...
Ik wil wel reageren: wat onverstandig dat je ongeteste drugs tot je hebt genomen. Voortaan eerst even langs de testservice: https://drugs-test.nl/
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
Speculeren over wat het geweest zou kunnen zijn is niet toegestaan. Daarom krijg je weinig reacties. Vragen om te speculeren, wat je doet met je topic, is ook niet toegestaan. Wees gewaarschuwd :)

3MMC is tegenwoordig bijna nooit 3MMC. Dus laat je spul testen.
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Partygyal zei:
Ja. Daarom ben ik ook niet blij. Echt heel onverantwoord
Klik om te vergroten...
Hoe gaat het nu met je? Want de effecten lijken absoluut niet op ketamine. Ik denk dat het eerder wat anders is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."