#1
@Bengozy
Denk dat dit het wordVaak hoor je niets meer over een testuitslag. Althans, dat is mijn beleving.
Denk dat dit het wordVaak hoor je niets meer over een testuitslag. Althans, dat is mijn beleving.
Ben er ook bang voor
Dit is waarschijnlijk coke geweest, ik herken hartkloppingen, hoofdpijn (licht) en de opgefokt zijn. Coke geeft sowieso hartkloppingen als dit teveel is geweest, lijntjes coke moet je niet doen als je het niet kan handelenHoi allemaal,
Helaas ben ik een beetje stom geweest. Maar ik haal altijd mijn 3mmc bij dezelfde dealer, dus ga er van uit dat het goed is
Vandaag heb ik een heel ander effect gekregen, hartkloppingen, hoofdpijn en meer opgefokt
Het lijkt meer op sos, maar smaakt en geurde daar niet naar
Ik weet dat het niet de bedoeling is om te speculeren, maar ik dacht dat dit de juiste plek was om het te vragen, want het is het beste eng om niet te weten wat het is ..
Of misschien 4mmc, dat zou ook
kunnen, van
ik hoop dat iemand zich hier misschien herkent en mij iets meer kan vertellen
Ik ben redelijk wat acceptabel, maar dit is niet
fijn. Antwoord van de dealer
ook
Bedankt voor het lezen, en komt goed hoor, ik zou zelfs mijn verhaal kwijt
Welterusten
Dit is waarschijnlijk coke geweest, ik herken hartkloppingen, hoofdpijn (licht) en de opgefokt zijn. Coke geeft sowieso hartkloppingen als dit teveel is geweest, lijntjes coke moet je niet doen als je het niet kan handelen
Zoet?? Nee toch, dat heb ik nog nooit geroken. 4m vind ik wel zoet ruiken, maar misschien heb ik gewoon geen neus meerHeb dit alleen gehoord van 4m. Zelf nooit echt dat gehad bij 3m. Wel een soort zoet chemische geur.
Coke proeft, ruikt en ziet er compleet anders uit dan x-mmc.Dit is waarschijnlijk coke geweest, ik herken hartkloppingen, hoofdpijn (licht) en de opgefokt zijn. Coke geeft sowieso hartkloppingen als dit teveel is geweest, lijntjes coke moet je niet doen als je het niet kan handelen
Ja dat weet ik. 3m vind ik persoonlijk ruiken naar kattenpis en de smaak is vies chemisch waarbij je gewoon een vieze bek MOET trekkenCoke proeft, ruikt en ziet er compleet anders uit dan x-mmc.
Het zal vast en zeker 1 of andere vage RC stim geweest zijn die als 3mmc verkocht werd. Het forum staat er vol van.
Mocht dit wel? Of is dat ook tegen de regels 🥺🥺Ja dat weet ik. 3m vind ik persoonlijk ruiken naar kattenpis en de smaak is vies chemisch waarbij je gewoon een vieze bek MOET trekken
Heb dit alleen gehoord van 4m. Zelf nooit echt dat gehad bij 3m. Wel een soort zoet chemische geur.Ja dat weet ik. 3m vind ik persoonlijk ruiken naar kattenpis en de smaak is vies chemisch waarbij je gewoon een vieze bek MOET trekken
100% , beetje jammer dat de ts er nooit meer op teruggekomen is na er eerst 24 berichten speculatief te komen tot het laten testen punt en vervolgens niks meer te laten horen 🤣Coke proeft, ruikt en ziet er compleet anders uit dan x-mmc.
Het zal vast en zeker 1 of andere vage RC stim geweest zijn die als 3mmc verkocht werd. Het forum staat er vol van.
Helaas altijd hetzelfde hier. 😂100% , beetje jammer dat de ts er nooit meer op teruggekomen is na er eerst 24 berichten speculatief te komen tot het laten testen punt en vervolgens niks meer te laten horen 🤣
Tja, blijft allemaal speculeren, maar van ketamine krijg je over het algemeen niet de effecten die jij beschrijft (hoofdpijn, hartkloppingen / opgefokt). Eerder het tegenovergestelde; dissociatief, vaag, verdoofd en rustig.Helaas geen reacties. K ben er achter gekomen dat het ketamine was. Totaal niet bekend mee, maar dat verklaart een hoop.
Ik wil wel reageren: wat onverstandig dat je ongeteste drugs tot je hebt genomen. Voortaan eerst even langs de testservice: https://drugs-test.nl/Helaas geen reacties. K ben er achter gekomen dat het ketamine was. Totaal niet bekend mee, maar dat verklaart een hoop.
Hoe gaat het nu met je? Want de effecten lijken absoluut niet op ketamine. Ik denk dat het eerder wat anders is.Ja. Daarom ben ik ook niet blij. Echt heel onverantwoord
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."