#1
HeroEn dat is hash ?
HeroEn dat is hash ?
Dat zijn 2 verschillende batches denk ik ?
Goede uitleg!Wat er gebeurt als je regelmatig LSD gebruikt (of een ander tripmiddel, maar in mijn geval LSD), is dat je een soort mentale tolerantie opbouwt. Effecten die de eerste keren heel groot en heftig binnenkomen worden βnormalerβ. De eigen wereld van het middel raakt bekender en meer vertrouwd.
Een beetje vergelijkbaar met hoe een kind tolerantie opbouwt voor bepaalde ervaringen in het leven met het volwassen worden.
Dat betekent niet dat niks dan meer interessant is, maar wel dat je meer βnodigβ hebt om die interessantheids-drempel (geen woord, maar oh well) te behalen. Ik zet βnodigβ tussen aanhalingstekens omdat ik bijvoorbeeld 100 ug LSD zijn eigen charmes vind hebben, en microdosis ook. Het toffe van LSD is juist dat het op verschillende doseringen op een unieke manier leuk is. Maar voor het echte wow-effect qua diepgang hebben sommigen op een zeker moment gewoon net wat meer nodig.
Ik heb zelf βmaarβ ervaring tot 250 ug LSD, en ik heb er jaren over gedaan om over tientallen trips heen langzaam op te bouwen tot die dosering. Niet perse lineair - altijd afhankelijk van set en setting. Better safe than sorry. Ik denk niet dat ik ooit hoger zal gaan dan 300 ug, op een bepaald moment mag er voor mij een plafond zitten. Het hoeft niet tΓ© gek. Er zijn ook mensen op dit forum voor wie 300-400 ug totaal normale doseringen zijn (als ik hun posts zie). Maar zonder zorgvuldige ervaring zou dit niet goed komen.
Klopt, vind de donkerdere (links) wel wat nicerDat zijn 2 verschillende batches denk ik ?
100 ug is perfect voor een eerste keer / eerste keren als je βt mij vraagt. Ik zou precies die dosis aanraden aan een first timer.
Wat er gebeurt als je regelmatig LSD gebruikt (of een ander tripmiddel, maar in mijn geval LSD), is dat je een soort mentale tolerantie opbouwt. Effecten die de eerste keren heel groot en heftig binnenkomen worden βnormalerβ. De eigen wereld van het middel raakt bekender en meer vertrouwd.
Een beetje vergelijkbaar met hoe een kind tolerantie opbouwt voor bepaalde ervaringen in het leven met het volwassen worden.
Dat betekent niet dat niks dan meer interessant is, maar wel dat je meer βnodigβ hebt om die interessantheids-drempel (geen woord, maar oh well) te behalen. Ik zet βnodigβ tussen aanhalingstekens omdat ik bijvoorbeeld 100 ug LSD zijn eigen charmes vind hebben, en microdosis ook. Het toffe van LSD is juist dat het op verschillende doseringen op een unieke manier leuk is. Maar voor het echte wow-effect qua diepgang hebben sommigen op een zeker moment gewoon net wat meer nodig.
Ik heb zelf βmaarβ ervaring tot 250 ug LSD, en ik heb er jaren over gedaan om over tientallen trips heen langzaam op te bouwen tot die dosering. Niet perse lineair - altijd afhankelijk van set en setting. Better safe than sorry. Ik denk niet dat ik ooit hoger zal gaan dan 300 ug, op een bepaald moment mag er voor mij een plafond zitten. Het hoeft niet tΓ© gek. Er zijn ook mensen op dit forum voor wie 300-400 ug totaal normale doseringen zijn (als ik hun posts zie). Maar zonder zorgvuldige ervaring zou dit niet goed komen.
Leuk om over je LSD-ervaring te lezen! Ik ga je overige posts ook nog even bekijken. π
Vind ze er allebei niet uitzien , damn dat is alles behalve Golden Brown.
Zo lijkt wel een kruid uit de Harry Potter film series... Mitragyna Speciosa.... leviosa !!! π§ββοΈ
Kratom inderdaad πZo lijkt wel een kruid uit de Harry Potter film series... Mitragyna Speciosa.... leviosa !!! π§ββοΈ
(Kratom toch?)
Zo lijkt wel een kruid uit de Harry Potter film series... Mitragyna Speciosa.... leviosa !!! π§ββοΈ
Even zwaaien met die stok en ploeeef... een paar gram Kratom ligt klaar ...
Taddaaaa

@Kordie Het is gelukt met bestellen bij die nieuwe vendorπ
Ik ga het niet nu al vandaag meteen gebruiken hoor maar kijk er wel naar nuπ
Zijn wel echt grote kristallen, wordt zelf nog flink fijn malen als ik maar 18 mg gebruik per keerπ
Bekijk bijlage 69559
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."