Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs kijk jij naar op dit moment?

Welke drugs kijk jij naar op dit moment?

281 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
N
NashLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jonkoman zei:
En dat is hash ?
Klik om te vergroten...
Hero :dragon:
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#2
kratom.jpg
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
ILoveRCs zei:
Bekijk bijlage 69712
Klik om te vergroten...

Mooi etiket ... of zelf erop geplakt?
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nash zei:
Hero :dragon:
Klik om te vergroten...
Nash zei:
Hero :dragon:
Klik om te vergroten...
Dat zijn 2 verschillende batches denk ik ?
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
Wat er gebeurt als je regelmatig LSD gebruikt (of een ander tripmiddel, maar in mijn geval LSD), is dat je een soort mentale tolerantie opbouwt. Effecten die de eerste keren heel groot en heftig binnenkomen worden β€˜normaler’. De eigen wereld van het middel raakt bekender en meer vertrouwd.

Een beetje vergelijkbaar met hoe een kind tolerantie opbouwt voor bepaalde ervaringen in het leven met het volwassen worden.

Dat betekent niet dat niks dan meer interessant is, maar wel dat je meer β€œnodig” hebt om die interessantheids-drempel (geen woord, maar oh well) te behalen. Ik zet β€œnodig” tussen aanhalingstekens omdat ik bijvoorbeeld 100 ug LSD zijn eigen charmes vind hebben, en microdosis ook. Het toffe van LSD is juist dat het op verschillende doseringen op een unieke manier leuk is. Maar voor het echte wow-effect qua diepgang hebben sommigen op een zeker moment gewoon net wat meer nodig.

Ik heb zelf β€˜maar’ ervaring tot 250 ug LSD, en ik heb er jaren over gedaan om over tientallen trips heen langzaam op te bouwen tot die dosering. Niet perse lineair - altijd afhankelijk van set en setting. Better safe than sorry. Ik denk niet dat ik ooit hoger zal gaan dan 300 ug, op een bepaald moment mag er voor mij een plafond zitten. Het hoeft niet tΓ© gek. Er zijn ook mensen op dit forum voor wie 300-400 ug totaal normale doseringen zijn (als ik hun posts zie). Maar zonder zorgvuldige ervaring zou dit niet goed komen.
Klik om te vergroten...
Goede uitleg!

Ik weet nog de eerste keer dat ik 300ug nam. Ik zat in de tuin en zag ineens overal een soort hele dikke tuinslangen/voedingskabels lopen die allemaal naar 1 punt toegingen. Door die kabels stroomde een soort neon gloed die continu van kleur veranderde (beetje dat zelfde effect dat je met lsd rondom alles kan zien).

Het was eerst heel heftig en ik snapte er even helemaal niks meer van, maar uiteindelijk werd 300 mijn favoriete dosering. Precies genoeg leipe visuals, zonder mentaal helemaal van het padje te raken.

Daarna wel nog eens 400 geprobeerd. Dat was ook een hele mooie en magische trip, maar daar zaten net iets te veel momenten in waarin ik dacht dat ik gek zou worden😁.

Ondertussen al bijna een jaar geen lsd meer gedaan na een flinke bad trip midden in Amsterdam tijdens pasen. Als ik weer begin start ik denk ik netjes weer bij 100ug.
N
NashLid
01-01-2024, 00:00
#6
Brakka Mang zei:
Dat zijn 2 verschillende batches denk ik ?
Klik om te vergroten...
Klopt, vind de donkerdere (links) wel wat nicer
T
TripFlipLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze Olifant zei:
100 ug is perfect voor een eerste keer / eerste keren als je β€˜t mij vraagt. Ik zou precies die dosis aanraden aan een first timer.

Wat er gebeurt als je regelmatig LSD gebruikt (of een ander tripmiddel, maar in mijn geval LSD), is dat je een soort mentale tolerantie opbouwt. Effecten die de eerste keren heel groot en heftig binnenkomen worden β€˜normaler’. De eigen wereld van het middel raakt bekender en meer vertrouwd.

Een beetje vergelijkbaar met hoe een kind tolerantie opbouwt voor bepaalde ervaringen in het leven met het volwassen worden.

Dat betekent niet dat niks dan meer interessant is, maar wel dat je meer β€œnodig” hebt om die interessantheids-drempel (geen woord, maar oh well) te behalen. Ik zet β€œnodig” tussen aanhalingstekens omdat ik bijvoorbeeld 100 ug LSD zijn eigen charmes vind hebben, en microdosis ook. Het toffe van LSD is juist dat het op verschillende doseringen op een unieke manier leuk is. Maar voor het echte wow-effect qua diepgang hebben sommigen op een zeker moment gewoon net wat meer nodig.

Ik heb zelf β€˜maar’ ervaring tot 250 ug LSD, en ik heb er jaren over gedaan om over tientallen trips heen langzaam op te bouwen tot die dosering. Niet perse lineair - altijd afhankelijk van set en setting. Better safe than sorry. Ik denk niet dat ik ooit hoger zal gaan dan 300 ug, op een bepaald moment mag er voor mij een plafond zitten. Het hoeft niet tΓ© gek. Er zijn ook mensen op dit forum voor wie 300-400 ug totaal normale doseringen zijn (als ik hun posts zie). Maar zonder zorgvuldige ervaring zou dit niet goed komen.

Leuk om over je LSD-ervaring te lezen! Ik ga je overige posts ook nog even bekijken. πŸ˜€
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je reactie! Ik zal wel even een klein tripreportje typen :wink:

Ik had toevallig ook jou eerste keer LSD trip-reportje gelezen. Kan je wel vertellen dat er aardig overeenkomsten waren hehe..
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#8
3mmc.jpg
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nash zei:
Bekijk bijlage 68852
:dragon:
Klik om te vergroten...
Vind ze er allebei niet uitzien , damn dat is alles behalve Golden Brown.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#10
IMG20260207090901.jpg
Cali en Xanax ,die laatste moeten in potje want ik spaar ze op en slik ze zelden.
A
AFCA21Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Bavaria Strong Blond 7,9%
1,5gr Cali Gelato 44 Tyson wiet
1gr keta (staafjes)

πŸ˜‹

IMG_6238.jpeg
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hippie Langwaus zei:
Bekijk bijlage 69399
Klik om te vergroten...
Zo lijkt wel een kruid uit de Harry Potter film series... Mitragyna Speciosa.... leviosa !!! πŸ§™β€β™‚οΈ
Even zwaaien met die stok en ploeeef... een paar gram Kratom ligt klaar ...
Taddaaaa
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mezelf zei:
Zo lijkt wel een kruid uit de Harry Potter film series... Mitragyna Speciosa.... leviosa !!! πŸ§™β€β™‚οΈ
(Kratom toch?)
Klik om te vergroten...
Kratom inderdaad πŸ™‚
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#14
IMG_1877.jpeg
flesje Bupoprion 150mg
Clonazepam 0,5mg

en een koude cheape pilsener
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hippie Langwaus zei:
Bekijk bijlage 69399
Klik om te vergroten...

Mezelf zei:
Zo lijkt wel een kruid uit de Harry Potter film series... Mitragyna Speciosa.... leviosa !!! πŸ§™β€β™‚οΈ
Even zwaaien met die stok en ploeeef... een paar gram Kratom ligt klaar ...
Taddaaaa
Klik om te vergroten...

Dit doet mij denken aan een MEGA grap die ik ooit heb uitgehaald.
Bij een first time blower lang geleden. Het zakje katten kruid op tafel gelegd als zijnde wiet!

Ik moest m stoppen want hij had het zo in zijn shaggie gedaan!
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Oh en dat doet me weer denken aan die aparte "zoutjes" op de bar. Leken net eeeh kattenbrokjes... (oepsss De Dunne, dat is STOUT!!!) πŸ˜‚πŸ€£πŸ’ͺ
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Helaas naar teveel (ook hoeveelheden) zenes , even wat afwegen en het gaat weer bij de buurvrouw in een (timesafe) kluis die ik heb gekocht. Zodat ik tot overmorgen niets extra s kan pakken. Ideaal voor als je een zwakte hebt voor iets waar je een life time supply van hebt πŸ˜‡
Even wat Protinatezene en Isotonitazene en paar tientallen ug van N-Desethylisotonitazene.

Nu even stop erop wat ook wel slim is met aardig wat flessen Absint in huis 🏑. :wink:

Ps
Kan zo'n time safe iedereen aanraden als die meer snoept dan de bedoeling is na wat drank. Gelukkig heb ik haar ook geleerd hoe te maken en masker en handschoenen aan. Het is dat ze het zelf graag wou weten. Heb het minstens 10x voorgedaan en videos met haar gedeeld terwijl ik het maakte. Maar alsnog maak ik de Mega potente ( vooral de N-Desethylisotonitazene) alleen zelf.. Ze heeft 1x geholpen met minst potente Protinatezene maar ga haar verder niet nieuwsgieriger maken als ze al is. Of leren de shit te maken. Maar liever dat ik het haar veilig leer dan dat ze wat poeder in haar neus krijgt en een OD krijgt. Dan zou ik niet met mezelf meer kunnen leven de lieve empatische en leergierige knappe vrouw met veel talent voor o.a tattoo's te maken. Plus dat ze zoveel talen kent en snel kan leren (Grieks,Engels Spaans Nederlands respect hoor damn!)
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#17
@Kordie Het is gelukt met bestellen bij die nieuwe vendor😍
Ik ga het niet nu al vandaag meteen gebruiken hoor maar kijk er wel naar nuπŸ˜…
Zijn wel echt grote kristallen, wordt zelf nog flink fijn malen als ik maar 18 mg gebruik per keerπŸ˜…
IMG-20260225-WA0012.jpeg
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#18
MyLittlePonyPack zei:
@Kordie Het is gelukt met bestellen bij die nieuwe vendor😍
Ik ga het niet nu al vandaag meteen gebruiken hoor maar kijk er wel naar nuπŸ˜…
Zijn wel echt grote kristallen, wordt zelf nog flink fijn malen als ik maar 18 mg gebruik per keerπŸ˜…
Bekijk bijlage 69559
Klik om te vergroten...

Gefeliciteerd. Toch een eerlijke. Mogelijk dezelfde als die de site heeft gesloten :wink:
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#19
Scherm van mijn laptop ....
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Scherm van mijn smartphone

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."