#1
Dit is mijn grootste zorg en dat was ook mijn eerste reactie toen mijn vrouw de vraag bij mij neerlegde.Stel dat je dit doet: Wie denk je dat er aangekeken wordt als er iets mis gaat? Dat zou voor mij een wespennest zijn waar ik mijn hoofd niet in zou willen steken.