#1
Cafeïne (bommetje van 500mg), nicotine en wiet. Ben echt knetterstoned 


Intoxication zei:een bommetje cafeine nemen![]()
![]()
![]()
Mwaa... Ik denk dat cafeïne pil handiger is. Het is sneller, geen gefoefel en je weet exact de hoeveelheid die je slikt. Voor bommetje moet je afwegen of schatten.DamienDope zei:Intoxication zei:een bommetje cafeine nemen![]()
![]()
![]()
Zelfde principe als een cafeïne pil, alleen dan in poedervorm in een vloeitje.
Het is ook een stuk goedkoper en je kan zelf bepalen hoe sterk je m wilt. 't Klink raar, maar als je er over nadenkt is het best handig.
Dat gebeurt niet vaak dat Sublimo wiet doet :P.Sublimo zei:GHB en wiet.

Pammer zei:Dat gebeurt niet vaak dat Sublimo wiet doet :P.Sublimo zei:GHB en wiet.
Sublimo zei:Pammer zei:Dat gebeurt niet vaak dat Sublimo wiet doet :P.Sublimo zei:GHB en wiet.
Ik begin het terug meer te gebruiken.![]()

Jij leert het ook nooitbier zei:40mg oxazepam en een blikje bacardi cola.
Flameon zei:Jij leert het ook nooitbier zei:40mg oxazepam en een blikje bacardi cola.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."