#1
ja idd, echt kut man! pff heb echt geen zin al die zakjes uit te pluizen xP Maarja een verslaving laat soms rare dingen met je doen heh..Dr Gonzo zei:iSmokex zei:Alleen nicotine helaas, de thc blijft uit. Misschien dat ik straks junky style mn wiet zakjes ga open scheuren en het thc eruit schrapen xD las hier meerdere malen dat dat werkt. had ze laatst geteld waren er 80, weet niet hoeveel t er nu zijn maar denk wel genoeg. Nja straks eerst maar even douche en dan kijken of t de moeite waard is..
I hate it when that happens....maar wiet is wiet...heb zelfs een keer gedroogd knipafval gerookt...puur in een bong... ik ben nog nooit zo knetterstoned geweest.....
sterkte...
En thankss!

