Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
195 weergaven
18-5-2026
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dr Gonzo zei:
iSmokex zei:
Alleen nicotine helaas, de thc blijft uit. Misschien dat ik straks junky style mn wiet zakjes ga open scheuren en het thc eruit schrapen xD las hier meerdere malen dat dat werkt. had ze laatst geteld waren er 80, weet niet hoeveel t er nu zijn maar denk wel genoeg. Nja straks eerst maar even douche en dan kijken of t de moeite waard is..
Klik om te vergroten...

I hate it when that happens....maar wiet is wiet...heb zelfs een keer gedroogd knipafval gerookt...puur in een bong... ik ben nog nooit zo knetterstoned geweest.....
sterkte...
Klik om te vergroten...
ja idd, echt kut man! pff heb echt geen zin al die zakjes uit te pluizen xP Maarja een verslaving laat soms rare dingen met je doen heh..
En thankss! :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
iSmokex zei:
Dr Gonzo zei:
iSmokex zei:
Alleen nicotine helaas, de thc blijft uit. Misschien dat ik straks junky style mn wiet zakjes ga open scheuren en het thc eruit schrapen xD las hier meerdere malen dat dat werkt. had ze laatst geteld waren er 80, weet niet hoeveel t er nu zijn maar denk wel genoeg. Nja straks eerst maar even douche en dan kijken of t de moeite waard is..
Klik om te vergroten...

I hate it when that happens....maar wiet is wiet...heb zelfs een keer gedroogd knipafval gerookt...puur in een bong... ik ben nog nooit zo knetterstoned geweest.....
sterkte...
Klik om te vergroten...
ja idd, echt kut man! pff heb echt geen zin al die zakjes uit te pluizen xP Maarja een verslaving laat soms rare dingen met je doen heh..
En thankss! :)
Klik om te vergroten...
om te beginnen, ik ken het verekte goed, alleen zit ik nu aan de 250 lege wietzakjes...

koop een cruncher met thc kamer, dan heb je altijd backup shit...

nog een betere tip, in ieder geval voor nu, maak er thee van, werkt langer en dan heb je minder nodig...
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij dit soort dingen heb ik altijd zoiets: Dan maar niets..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Drientje zei:
Nicotine
Klik om te vergroten...
Met een klein beetje alcohol en 130mg mephedrone.
Klik om te vergroten...
Ik wou ook lachgas maar ik kan geen ballonnen vinden. Nou ja, dan maar niet.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb nog meer dan genoeg ballonnen,misse en place....je woont in de buurt...wat gaan we doen dan???
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
ghb en mdma
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dr Gonzo zei:
ik heb nog meer dan genoeg ballonnen,misse en place....je woont in de buurt...wat gaan we doen dan???
Klik om te vergroten...
Jij gaat gewoon slapen en ik neem een ballon als ik ze gevonden heb, zo hoog is de nood nou ook niet. :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dex; omdat het al zo lang geleden is.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
DEXPEP, cafeine, bho la roche 10 mg en een Sandoz 12 mg
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
Dr Gonzo zei:
ik heb nog meer dan genoeg ballonnen,misse en place....je woont in de buurt...wat gaan we doen dan???
Klik om te vergroten...
Jij gaat gewoon slapen en ik neem een ballon als ik ze gevonden heb, zo hoog is de nood nou ook niet. :P
Klik om te vergroten...


ja dat is een beter plan,ik heb geslapen als een baby..volgens mij had ik dat even nodig
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dr Gonzo zei:
Drientje zei:
Dr Gonzo zei:
ik heb nog meer dan genoeg ballonnen,misse en place....je woont in de buurt...wat gaan we doen dan???
Klik om te vergroten...
Jij gaat gewoon slapen en ik neem een ballon als ik ze gevonden heb, zo hoog is de nood nou ook niet. :P
Klik om te vergroten...


ja dat is een beter plan,ik heb geslapen als een baby..volgens mij had ik dat even nodig
Klik om te vergroten...
Mooi zo!
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#12
maar heb je ze nog gevonden eigenlijk?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dr Gonzo zei:
maar heb je ze nog gevonden eigenlijk?
Klik om te vergroten...
Nee heb niet meer gezocht ook. Het is leuk als het er is en als het er niet is vind ik het even leuk.
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Drientje zei:
Drientje zei:
Nicotine
Klik om te vergroten...
Met een klein beetje alcohol en 130mg mephedrone.
Klik om te vergroten...
Ik wou ook lachgas maar ik kan geen ballonnen vinden. Nou ja, dan maar niet.
Klik om te vergroten...
Gewoon die slagroomspuit aan je mond zetten :) Werkt prima :rock:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vond vannacht dat er ballonnen bij hoorden, zo gaat dat soms.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#16
zonder ballonnen geen fun....maar ben er nu wel weer even klaar mee hoor....
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alcohol :openmouth:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#18
10mg Valium en ik ga nu een lekker jointje draaien!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Boozzz :beer:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik trek nu een lekker blikkie Hertoch Jan open! :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...8990919293...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."