#1
Dat kleine lijntje dat ik twee uur eerder al wou nemen ligt nog steeds voor me.
Pep, het ultieme dilemma voor de 17 jarige beginneling :P
Pep, het ultieme dilemma voor de 17 jarige beginneling :P
en dat duuuuurtBeanhead zei:Dat kleine lijntje dat ik twee uur eerder al wou nemen ligt nog steeds voor me.
Pep, het ultieme dilemma voor de 17 jarige beginneling :P
SperSIZEboon zei:en dat duuuuurtBeanhead zei:Dat kleine lijntje dat ik twee uur eerder al wou nemen ligt nog steeds voor me.
Pep, het ultieme dilemma voor de 17 jarige beginneling :P
Beanhead zei:SperSIZEboon zei:en dat duuuuurtBeanhead zei:Dat kleine lijntje dat ik twee uur eerder al wou nemen ligt nog steeds voor me.
Pep, het ultieme dilemma voor de 17 jarige beginneling :P
Nog steeds denk ik ach ik blijf zoiezo toch nog op tot een uur of twee dus ik snuif. Aan de andere kant denk ik gewoon nee dat is fout.
Welk stemmetje neemt de overhand!?
roken Chris Pontius zei:Beetje Alcohol, Beetje GHB en een Beetje keta
3-dubbele verdoving :P
Je moet het ook niet met een benzo vergelijken, ik wordt er op een natuurlijke manier iets meer moe van. Moet je wel 5mg hebben.Winehouse zei:Melatonine, helpt voor geen flikker
Winehouse zei:Ik heb nu 0.2 mg melatonine, van mijn mama gekregen..
En natuurlijk helpt dat geen fuck![]()
DrippTone zei:Dat is geen verantwoorde combinatie, maar hij lijkt me erg geniaal. Vind ket met G en ket met alcohol erg lekkere combinaties, maar alle 3 heb ik nog niet eerder gehad. Lijkt me wel wat.![]()
OT: biertje en een jointje.

DrippTone zei:knolselderij zei:herbal xtc van de smartshop ik denk is weer ns wat anders
wat n fokking troep is dat
ik had zown space pakket gekocht om dingen te proberen (herbal xtc,kratom,passiebloem,kanna,hawaiian woodrose (enigste die ik nog niet heb geprobeerd)), wat n rotzooi
Je had de bijsluiter beter moeten lezen, daarin staat heel duidelijk dat je het van placebo moet hebben. :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."