Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
213 weergaven
18-5-2026
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat kleine lijntje dat ik twee uur eerder al wou nemen ligt nog steeds voor me.

Pep, het ultieme dilemma voor de 17 jarige beginneling :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beanhead zei:
Dat kleine lijntje dat ik twee uur eerder al wou nemen ligt nog steeds voor me.

Pep, het ultieme dilemma voor de 17 jarige beginneling :P
Klik om te vergroten...
en dat duuuuurt
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
SperSIZEboon zei:
Beanhead zei:
Dat kleine lijntje dat ik twee uur eerder al wou nemen ligt nog steeds voor me.

Pep, het ultieme dilemma voor de 17 jarige beginneling :P
Klik om te vergroten...
en dat duuuuurt
Klik om te vergroten...

Nog steeds denk ik ach ik blijf zoiezo toch nog op tot een uur of twee dus ik snuif. Aan de andere kant denk ik gewoon nee dat is fout.

Welk stemmetje neemt de overhand!?
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beanhead zei:
SperSIZEboon zei:
Beanhead zei:
Dat kleine lijntje dat ik twee uur eerder al wou nemen ligt nog steeds voor me.

Pep, het ultieme dilemma voor de 17 jarige beginneling :P
Klik om te vergroten...
en dat duuuuurt
Klik om te vergroten...

Nog steeds denk ik ach ik blijf zoiezo toch nog op tot een uur of twee dus ik snuif. Aan de andere kant denk ik gewoon nee dat is fout.

Welk stemmetje neemt de overhand!?
Klik om te vergroten...

Zolang je onder invloed bent : sowieso het pep stemmetje.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nu een lekker :stoned: roken :hearteyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beetje Alcohol, Beetje GHB en een Beetje keta

3-dubbele verdoving :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chris Pontius zei:
Beetje Alcohol, Beetje GHB en een Beetje keta

3-dubbele verdoving :P
Klik om te vergroten...

Dat is geen verantwoorde combinatie, maar hij lijkt me erg geniaal. Vind ket met G en ket met alcohol erg lekkere combinaties, maar alle 3 heb ik nog niet eerder gehad. Lijkt me wel wat. :)

OT: biertje en een jointje.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb nu 0.2 mg melatonine, van mijn mama gekregen..

En natuurlijk helpt dat geen fuck :)
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#9
Melatonine, helpt voor geen flikker
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Winehouse zei:
Melatonine, helpt voor geen flikker
Klik om te vergroten...
Je moet het ook niet met een benzo vergelijken, ik wordt er op een natuurlijke manier iets meer moe van. Moet je wel 5mg hebben.

OT: Glaasje Rum.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Winehouse zei:
Ik heb nu 0.2 mg melatonine, van mijn mama gekregen..

En natuurlijk helpt dat geen fuck :)
Klik om te vergroten...

Het is dan ook een natuurlijke stof...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bier.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
DrippTone zei:
Dat is geen verantwoorde combinatie, maar hij lijkt me erg geniaal. Vind ket met G en ket met alcohol erg lekkere combinaties, maar alle 3 heb ik nog niet eerder gehad. Lijkt me wel wat. :)

OT: biertje en een jointje.
Klik om te vergroten...


Zolang je van alle 3 minimale hoeveelheden gebruikt is het goed te doen hoor :).

Denk dat ik nog een lijntje ket pak en ga slapen; dat spul gaat maar niet op joh :tearsofjoy:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
:beer:
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een heerlijk koud biertje
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mephedrone en zo maar eens een biertje pakken.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#17
DrippTone zei:
knolselderij zei:
herbal xtc van de smartshop ik denk is weer ns wat anders

wat n fokking troep is dat

ik had zown space pakket gekocht om dingen te proberen (herbal xtc,kratom,passiebloem,kanna,hawaiian woodrose (enigste die ik nog niet heb geprobeerd)), wat n rotzooi
Klik om te vergroten...

Je had de bijsluiter beter moeten lezen, daarin staat heel duidelijk dat je het van placebo moet hebben. :P
Klik om te vergroten...


moet zeggen dat ik van die hawaiian woodrose wel redelijk para ben geworden. maar de tijd dat ik misselijk/ziek was, was langer dan het effect zelf
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vanavond pas mijn eerste biertje van de week, dat zou goed voor het eerst sinds jaren kunnen zijn...
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#19
denk dat ik me vanavond maar paar pilsjes ga drinken, kheb dr egt zin in vandaag
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rode knol en wat bier

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...903904905906907...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."