#1
nicotine
straks wiet erbij
straks wiet erbij


zo heerlijk slapen.Wil je zeggen dat dex niet vies is danH3DII31 zei:Wat dex, cafeine, benzo, veel shaggies en sigaretten en voor het eerst speed. Lekker spul wel, lijkt echt erg op dex amfetamine. Nu net een gefaald bommetje speed gemaakt, ik vouwde het te vluchtig in elkaar en toen ging het open midden op mijn tong: BAH, RANZIG!!! Speed is echt naar vies... Maar ach, wel erg handig als je lang achter elkaar moet presteren. Zeker voor herhaling vatbaar, nu wacht ik nog even tot ie inslaat, zal wel over een half uurtje zijn ofzo.
H3DII31 zei:Nee tuurlijk niet, maar als dat per ongeluk op je tong komt krijg je dat met een slok water nog wel precies optijd weg voordat het écht nasty gaat worden, dat poeder krijg je dus echt totaal niet optijd weg, kankerhard kokhalzen is het vervolg!
En ik baal nu want speed is toch wel heel nasty om te doseren, zeker als je er geen ervaring mee hebt! Dus nu 10 uur na mijn laatste bommetje zit ik echt fucking strak thuis, kan niet ophouden kánker roepen als stopwoord om alles, en sla werkelijk tot in het absurde door qua enthousiasme over mijn hobby, echt gewoon niet chill hard. Al ben ik dat wel een beetje gewend maar dit is echt ziekelijk, ik zit al uren aan één stuk door er mee bezig, ik krijg het niet uit mijn hoofd, zelfs niet tijden fitness, toen had ik een schrift meegenomen om al mijn ideeen tussen de oefeningen door snel op te schrijven. Ik ging btw echt minstens twee keer zo snel als normaal met fitness, en het koste me echt duidelijk héél veel minder moeite, eigenlijk niet echt moeite.
Ja het is wel écht nice spul als je een nacht keihard bezig moet zijn, veel concentratie, hard nadenken, alert zijn, die shit. Maar nu is het toch béhoorlijk nasty, mijn lichaam is uitgeput en mijn geest gaat met 800 km/h door qua gedachtes, probeer dan maar te slapen! Nare shit nu! Ik hoop dat het nu wat begint uit te werken... Al merk ik wel dat ondanks ik fucking strak sta ik al heel veel minder strak sta als vanochtend, toen ging ik echt hárd. Urenlang aan één stuk door zitten lullen, en dat doe ik nu nog wel, hmm, de volgende keer ga ik voor de zekerheid duidelijk aan de weinige kant nemen, voor de zekerheid, dit is nu dus echt niet chill, mogelijk wel als ik nog een nacht door wou gaan of nog een dosis nam, maar nu heb ik het gehad, ben ik gaar en wil ik pitten! Productief genoeg geweest!
Ik ben wel een beetje jaloers op je hoor!Chris Pontius zei:ik ben echt kankerwaus van de MDMA!
Damn dit is lang geleden![]()
![]()
![]()
NAISNAISNAIS!
echt kankerwaus!
De kanker bij die waus is echt essentieel om het te beschrijven, volgens mij is er geen woordje dat iets zo veel kracht kan bijzetten als kanker. Natuurlijk moet je het niet te vaak gebruiken, dan gaat de lol er af.
pff wazigheid ik ga weer op bed leggen.
iSmokex zei:Ik ben wel een beetje jaloers op je hoor!Chris Pontius zei:ik ben echt kankerwaus van de MDMA!
Damn dit is lang geleden![]()
![]()
![]()
NAISNAISNAIS!
echt kankerwaus!
De kanker bij die waus is echt essentieel om het te beschrijven, volgens mij is er geen woordje dat iets zo veel kracht kan bijzetten als kanker. Natuurlijk moet je het niet te vaak gebruiken, dan gaat de lol er af.
pff wazigheid ik ga weer op bed leggen.Veel plezier nog!
Haha, weet niet waar je woont maar iets zegt mij dat dat echt ver weg is.Chris Pontius zei:En nog steeds kankerwaus![]()
iSmokex zei:Ik ben wel een beetje jaloers op je hoor!Chris Pontius zei:ik ben echt kankerwaus van de MDMA!
Damn dit is lang geleden![]()
![]()
![]()
NAISNAISNAIS!
echt kankerwaus!
De kanker bij die waus is echt essentieel om het te beschrijven, volgens mij is er geen woordje dat iets zo veel kracht kan bijzetten als kanker. Natuurlijk moet je het niet te vaak gebruiken, dan gaat de lol er af.
pff wazigheid ik ga weer op bed leggen.Veel plezier nog!
Dan moet je hierheen komen, dan kan ik eindelijk eens iets pluggen bij jou en dan zijn we allemaal blij![]()
Oh, ik dacht dat jij er altijd wel postbaar uit zou zienChris Pontius zei:Ik ben gewoon me camera vergeten dóh!
Misschien dat ik nog wat maak met mijn telefoon maar ik ben nogal een tijdje ziek geweest en zie er nou niet echt... postbaar uit :')
en nu ga ik weer op bed legge 8P
'Damien0124 zei:Mephedrone![]()
Het spul zou verboden moeten worden :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."