Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
239 weergaven
18-5-2026
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#1
nicotine :grin:

straks wiet erbij :stoned:
D
DrogeHoestCapsuleLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een strippie valeriaan extra sterk van de trekpleister, merk er trouwens geen fuck van :grin:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Biertjes...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
30 mg Diazepam :wave: zo heerlijk slapen.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#5
.....thc,nicotine een vleugje alcohol en neem zo nog een lekker temazepannetje..
H
H3DII31Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat dex, cafeine, benzo, veel shaggies en sigaretten en voor het eerst speed. Lekker spul wel, lijkt echt erg op dex amfetamine. Nu net een gefaald bommetje speed gemaakt, ik vouwde het te vluchtig in elkaar en toen ging het open midden op mijn tong: BAH, RANZIG!!! Speed is echt naar vies... Maar ach, wel erg handig als je lang achter elkaar moet presteren :). Zeker voor herhaling vatbaar, nu wacht ik nog even tot ie inslaat, zal wel over een half uurtje zijn ofzo.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
H3DII31 zei:
Wat dex, cafeine, benzo, veel shaggies en sigaretten en voor het eerst speed. Lekker spul wel, lijkt echt erg op dex amfetamine. Nu net een gefaald bommetje speed gemaakt, ik vouwde het te vluchtig in elkaar en toen ging het open midden op mijn tong: BAH, RANZIG!!! Speed is echt naar vies... Maar ach, wel erg handig als je lang achter elkaar moet presteren :). Zeker voor herhaling vatbaar, nu wacht ik nog even tot ie inslaat, zal wel over een half uurtje zijn ofzo.
Klik om te vergroten...
Wil je zeggen dat dex niet vies is dan :confused:
H
H3DII31Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee tuurlijk niet, maar als dat per ongeluk op je tong komt krijg je dat met een slok water nog wel precies optijd weg voordat het écht nasty gaat worden, dat poeder krijg je dus echt totaal niet optijd weg, kankerhard kokhalzen is het vervolg!

En ik baal nu want speed is toch wel heel nasty om te doseren, zeker als je er geen ervaring mee hebt! Dus nu 10 uur na mijn laatste bommetje zit ik echt fucking strak thuis, kan niet ophouden kánker roepen als stopwoord om alles, en sla werkelijk tot in het absurde door qua enthousiasme over mijn hobby, echt gewoon niet chill hard. Al ben ik dat wel een beetje gewend maar dit is echt ziekelijk, ik zit al uren aan één stuk door er mee bezig, ik krijg het niet uit mijn hoofd, zelfs niet tijden fitness, toen had ik een schrift meegenomen om al mijn ideeen tussen de oefeningen door snel op te schrijven. Ik ging btw echt minstens twee keer zo snel als normaal met fitness, en het koste me echt duidelijk héél veel minder moeite, eigenlijk niet echt moeite.

Ja het is wel écht nice spul als je een nacht keihard bezig moet zijn, veel concentratie, hard nadenken, alert zijn, die shit. Maar nu is het toch béhoorlijk nasty, mijn lichaam is uitgeput en mijn geest gaat met 800 km/h door qua gedachtes, probeer dan maar te slapen! Nare shit nu! Ik hoop dat het nu wat begint uit te werken... Al merk ik wel dat ondanks ik fucking strak sta ik al heel veel minder strak sta als vanochtend, toen ging ik echt hárd. Urenlang aan één stuk door zitten lullen, en dat doe ik nu nog wel, hmm, de volgende keer ga ik voor de zekerheid duidelijk aan de weinige kant nemen, voor de zekerheid, dit is nu dus echt niet chill, mogelijk wel als ik nog een nacht door wou gaan of nog een dosis nam, maar nu heb ik het gehad, ben ik gaar en wil ik pitten! Productief genoeg geweest!
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
9 mg bromazepam
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#10
H3DII31 zei:
Nee tuurlijk niet, maar als dat per ongeluk op je tong komt krijg je dat met een slok water nog wel precies optijd weg voordat het écht nasty gaat worden, dat poeder krijg je dus echt totaal niet optijd weg, kankerhard kokhalzen is het vervolg!

En ik baal nu want speed is toch wel heel nasty om te doseren, zeker als je er geen ervaring mee hebt! Dus nu 10 uur na mijn laatste bommetje zit ik echt fucking strak thuis, kan niet ophouden kánker roepen als stopwoord om alles, en sla werkelijk tot in het absurde door qua enthousiasme over mijn hobby, echt gewoon niet chill hard. Al ben ik dat wel een beetje gewend maar dit is echt ziekelijk, ik zit al uren aan één stuk door er mee bezig, ik krijg het niet uit mijn hoofd, zelfs niet tijden fitness, toen had ik een schrift meegenomen om al mijn ideeen tussen de oefeningen door snel op te schrijven. Ik ging btw echt minstens twee keer zo snel als normaal met fitness, en het koste me echt duidelijk héél veel minder moeite, eigenlijk niet echt moeite.

Ja het is wel écht nice spul als je een nacht keihard bezig moet zijn, veel concentratie, hard nadenken, alert zijn, die shit. Maar nu is het toch béhoorlijk nasty, mijn lichaam is uitgeput en mijn geest gaat met 800 km/h door qua gedachtes, probeer dan maar te slapen! Nare shit nu! Ik hoop dat het nu wat begint uit te werken... Al merk ik wel dat ondanks ik fucking strak sta ik al heel veel minder strak sta als vanochtend, toen ging ik echt hárd. Urenlang aan één stuk door zitten lullen, en dat doe ik nu nog wel, hmm, de volgende keer ga ik voor de zekerheid duidelijk aan de weinige kant nemen, voor de zekerheid, dit is nu dus echt niet chill, mogelijk wel als ik nog een nacht door wou gaan of nog een dosis nam, maar nu heb ik het gehad, ben ik gaar en wil ik pitten! Productief genoeg geweest!
Klik om te vergroten...

Pepklep tetterterreur!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik ben echt kankerwaus van de MDMA!
Damn dit is lang geleden :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
NAISNAISNAIS!

echt kankerwaus!

De kanker bij die waus is echt essentieel om het te beschrijven, volgens mij is er geen woordje dat iets zo veel kracht kan bijzetten als kanker. Natuurlijk moet je het niet te vaak gebruiken, dan gaat de lol er af.

pff wazigheid ik ga weer op bed leggen.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#12
Chris Pontius zei:
ik ben echt kankerwaus van de MDMA!
Damn dit is lang geleden :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
NAISNAISNAIS!

echt kankerwaus!

De kanker bij die waus is echt essentieel om het te beschrijven, volgens mij is er geen woordje dat iets zo veel kracht kan bijzetten als kanker. Natuurlijk moet je het niet te vaak gebruiken, dan gaat de lol er af.

pff wazigheid ik ga weer op bed leggen.
Klik om te vergroten...
Ik ben wel een beetje jaloers op je hoor! :flushed: Veel plezier nog!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
En nog steeds kankerwaus :openmouth:


iSmokex zei:
Chris Pontius zei:
ik ben echt kankerwaus van de MDMA!
Damn dit is lang geleden :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
NAISNAISNAIS!

echt kankerwaus!

De kanker bij die waus is echt essentieel om het te beschrijven, volgens mij is er geen woordje dat iets zo veel kracht kan bijzetten als kanker. Natuurlijk moet je het niet te vaak gebruiken, dan gaat de lol er af.

pff wazigheid ik ga weer op bed leggen.
Klik om te vergroten...
Ik ben wel een beetje jaloers op je hoor! :flushed: Veel plezier nog!
Klik om te vergroten...

Dan moet je hierheen komen, dan kan ik eindelijk eens iets pluggen bij jou en dan zijn we allemaal blij :grin:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#14
Chris Pontius zei:
En nog steeds kankerwaus :openmouth:


iSmokex zei:
Chris Pontius zei:
ik ben echt kankerwaus van de MDMA!
Damn dit is lang geleden :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
NAISNAISNAIS!

echt kankerwaus!

De kanker bij die waus is echt essentieel om het te beschrijven, volgens mij is er geen woordje dat iets zo veel kracht kan bijzetten als kanker. Natuurlijk moet je het niet te vaak gebruiken, dan gaat de lol er af.

pff wazigheid ik ga weer op bed leggen.
Klik om te vergroten...
Ik ben wel een beetje jaloers op je hoor! :flushed: Veel plezier nog!
Klik om te vergroten...

Dan moet je hierheen komen, dan kan ik eindelijk eens iets pluggen bij jou en dan zijn we allemaal blij :grin:
Klik om te vergroten...
Haha, weet niet waar je woont maar iets zegt mij dat dat echt ver weg is. :( Heb echt behoefte aan een chill space avondje. :P
en ga je nog een waus foto maken voor t drugsgezichten topic?xd
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben gewoon me camera vergeten dóh!
Misschien dat ik nog wat maak met mijn telefoon maar ik ben nogal een tijdje ziek geweest en zie er nou niet echt... postbaar uit :')

en nu ga ik weer op bed legge 8P
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#16
Chris Pontius zei:
Ik ben gewoon me camera vergeten dóh!
Misschien dat ik nog wat maak met mijn telefoon maar ik ben nogal een tijdje ziek geweest en zie er nou niet echt... postbaar uit :')

en nu ga ik weer op bed legge 8P
Klik om te vergroten...
Oh, ik dacht dat jij er altijd wel postbaar uit zou zien :( (leuk woord, postbaar :P )
Maaarrr is goed, veel plezier nog, maar ik vertrouw er op dat dat wel gaat lukken!
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#17
methylone, probeer gedetailleerd report bij te houden. post morgen ofzo :)
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Goddamnit chris, en dat moet ik dan weer missen he. :( :(
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Mephedrone :hearteyes:
Het spul zou verboden moeten worden :P
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#20
Damien0124 zei:
Mephedrone :hearteyes:
Het spul zou verboden moeten worden :P
Klik om te vergroten...
'
Laten we dat verbieden nog maar zolang mogelijk uitstellen heh :flushed:

OT Nu niks, maar over 15 min ofzo wiet. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...889890891892893...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."