#1
I'm with you!
Al pak ik niet meer bij. ![:wink:]()
aXXis zei:Is dat mephedrone nou nog steeds legaal? Of is de noodknop eindelijk ingedrukt.


Beanhead zei:knolselderij zei:als je voor 7 uur savonds ket in je neus jaagt ben je zowieso niet goed bezig
(nu dat we t toch over snuiven hebben, kheb zin in pep maar dat terzijde)
ontopic:
3 bier en paar teugen van n jonko
Op een vrije dag wanneer het weekend begint?Begrijp niet wat daar zo fout aan is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."