Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
242 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Chris Pontius zei:
5 gr alcohol
Klik om te vergroten...
Een half biertje dus.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey, dat was ik dus vergeten :tearsofjoy:

Het was geplugd overigens :flushed:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Chris Pontius zei:
Hey, dat was ik dus vergeten :tearsofjoy:

Het was geplugd overigens :flushed:
Klik om te vergroten...
Ja dan wil je inderdaad maar de halve hoeveelheid nemen.

Voor herhaling vatbaar?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het pluggen alleen al is voor herhaling vatbaar en het effect dat er later nog eens bij komt kijken maakt het helemaal af!
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
1.5 ml GBL

Gadverdamme wat is dat smerig.
Klik om te vergroten...
Hoezo geen GHB?
i
icedheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
2 uurtjes geleden 370 mg Codeïne, 10 euro silver haze en nu juist een lorazepammetj :stoned:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb net een lekker jointje op :stoned:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Arthur King zei:
Drientje zei:
1.5 ml GBL

Gadverdamme wat is dat smerig.
Klik om te vergroten...
Hoezo geen GHB?
Klik om te vergroten...
Nou.... Omdat een zeker vervoersbedrijf vorige week maandag geen dienst had vanwege de sneeuw en omdat de persoon met wie ik er GHB van zou maken ver weg woont en nu ziekjes is heb ik alleen GBL en ik weet niet zo goed hoe ik dat om moet zetten en zo.
Dat laat ik aan mensen over die het kunnen.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
Arthur King zei:
Drientje zei:
1.5 ml GBL

Gadverdamme wat is dat smerig.
Klik om te vergroten...
Hoezo geen GHB?
Klik om te vergroten...
Nou.... Omdat een zeker vervoersbedrijf vorige week maandag geen dienst had vanwege de sneeuw en omdat de persoon met wie ik er GHB van zou maken ver weg woont en nu ziekjes is heb ik alleen GBL en ik weet niet zo goed hoe ik dat om moet zetten en zo.
Dat laat ik aan mensen over die het kunnen.
Klik om te vergroten...
Ok, dat vroeg ik me af. :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kwartier geleden oxazepammetje gedropt :rock:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
1.5 ml GBL

Gadverdamme wat is dat smerig.
Klik om te vergroten...
Ik heb niet echt het gevoel dat het nu nog werkt. Oke een klein beetje maar nu heb ik hoofdpijn.

Wat een rommel.
t
t-klinktxLid
01-01-2024, 00:00
#12
njaa had vanacht slecht geslapen dus ben opgestaan met een kwart gram pep. (8 uur vanmorgen ofzo) toen ben ik naar wat vrienden gegaan heb ik daar 2 kupjes hasj(halve gram hasj) gerookt en 3 jointjes(1.5gram wiet) (van 10 tot 16 uur) toen heb ik nieuwe pep besteld, heb ik 2x een kwart gram gesnove (18 uur ) om 24 uur heb ik me 1 joint met 1 gram wiet gerookt in de hoop dat ik in slaap zou vallen maar ben nu nog klaar wakkr:wink:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drientje zei:
Drientje zei:
1.5 ml GBL

Gadverdamme wat is dat smerig.
Klik om te vergroten...
Ik heb niet echt het gevoel dat het nu nog werkt. Oke een klein beetje maar nu heb ik hoofdpijn.

Wat een rommel.
Klik om te vergroten...

Smaakt dat net zoals GHB? Zal ook wel behoorlijk chemisch smaken, als ik erover nadenk. Wel een leuke avond gehad? :)

t-klinktx zei:
njaa had vanacht slecht geslapen dus ben opgestaan met een kwart gram pep. (8 uur vanmorgen ofzo) toen ben ik naar wat vrienden gegaan heb ik daar 2 kupjes hasj(halve gram hasj) gerookt en 3 jointjes(1.5gram wiet) (van 10 tot 16 uur) toen heb ik nieuwe pep besteld, heb ik 2x een kwart gram gesnove (18 uur ) om 24 uur heb ik me 1 joint met 1 gram wiet gerookt in de hoop dat ik in slaap zou vallen maar ben nu nog klaar wakkr:wink:
Klik om te vergroten...

Vind je het heel gek?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
GHB smaakt zoutig en GBL is gewoon echt chemisch vies. Echt heel vies.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kan ik me iets bij voorstellen ja. Maar was de smaak het effect waard? :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee bij lange na niet. Het effect duurde maar een half uur ofzo en erna kreeg ik knallende koppijn. Dus snel maar GHB maar brouwen.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Drientje zei:
Nee bij lange na niet. Het effect duurde maar een half uur ofzo en erna kreeg ik knallende koppijn. Dus snel maar GHB maar brouwen.
Klik om te vergroten...



Muahahahaha!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja precies, daarom had ik een afspraak met iemand bij hem thuis maar maandag vorige week reden er geen treinen en nu is hij ziekjes. Dit jaar gaat em niet meer worden, helaasch.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Chris Pontius zei:
Chris Pontius zei:
Chris Pontius zei:
Alcohol
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rabbithole zei:
Drientje zei:
Nee bij lange na niet. Het effect duurde maar een half uur ofzo en erna kreeg ik knallende koppijn. Dus snel maar GHB maar brouwen.
Klik om te vergroten...



Muahahahaha!
Klik om te vergroten...

Dat is wel erg dramatisch, een beetje GHB-brouwer zorgt voor orde in zijn lab! :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...888889890891892...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."