Op dit moment is het redelijk erg met me gesteld, 4 maanden geleden is een relatie van 6 jaar nogal klote afgesloten en toen ben ik flink aan het gebruiken geslagen.
Bovendien heb ik de vreemde gewoonte om alles door elkaar te gebruiken:
Sowiso iedere dag wiet roken, en bijna iedere dag benzo's ( voorgeschreven en niet voorgeschreven )
Zeer regelmatig sos of ghb erbij
En zo nu en dan op feestjes ook nog een pilletje en of wat mdma erbij.
( ik drink geen alcohol, en rook geen sigaretten... )
En geloof me, als je alle 6 op hebt voel je je behoorlijk vreemd !
Maar in tegenstelling tot veel beweringen op internet vind ik sommige combo's die volgens sites echt niet samen gaan juist superrelaxed:
volgens verschillende sites heeft benzodiazepine een tegenwerkend effect op sos, en als je eerst een lijn snuift, en dan een temazepam pakt, dan ben ikhet daar mee eens, maar als je 3 uur voor het snuiven een valium ( diazepam ) pakt en dan dus gaat snuiven heb ik het positieve effect van beide: lekker gedempte gedachten, niet veel aan gezeik of problemen denken terwijl ik juist wel vrolijk en energiek ben ( als ik geen benzo ervoor pak ben ik net zo hard aan het nadenken als rond aan het stuiteren )
Bovendien vind ik Sos en ghb, ook een eeeeeeeeeerg lekkere combi, terwijl ook daar verschillende sites zeggen dat dit niet samen kan.... Ook nog met een benzotje erna is erg lekker, vind ik...
Al moet ik zeggen dat mijn lichaam wel gewend is aan de benzo's, ik heb namelijk wel eens gelezen dat die combinatie "dodelijk" zou zijn... Dus ik zou niet direct zeggen van ga dit proberen, maar voor mij werkt het...
Bovendien ga ik in januari hier een halt aan roepen, dan is het ongeveer 4 maanden en vind ik het wel welletjes... Ik krijg dan mediceinen die een maand moeten inwerken en in die tijd "neemt de dokter er geen verantwoordelijkheid voor als ik ook drugs gebruik" en ondanks dat ik weet dat dit allemaal wel mee zal vallen vind ik het wel een verstandig id, een maandje met (bijna) alles stoppen, inc blowen wat ik al 6 jaar doe waarvan 4 jaar iedere dag... Het enige wat ik blijf gebruiken die maand is benzo's, maar die zijn voorgeschreven... En wss zal ik die maand gaan roken om het blowen te compenseren. En dan na die maand weer blowen om van de benzo's af te komen :P en uiteindelijk over n maandje of 2, 3 dan ben ik weer gewoon een blower die eens wat anders gebruikt op een gelegenheid
![:)]()