Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
277 weergaven
18-5-2026
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rabbithole zei:
Axxess zei:
methylone 80mg + 40mg, mdma 84mg, vitamine c 1000mg

trippin balls
Klik om te vergroten...

Ligt het aan mij, of gebruik jij wel erg vaak methylone?
Klik om te vergroten...
Na het is me 3e avondje erop, ben opzoek naar me ideale dosis, en het spul even wat verkennen.

Na vanavond maar even een flinke pauze inlassen.. letten jullie even op me? :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Valium. maar 40mg(mega afbouw) als dat lukt (anders flura erbij :( ) en baco ,
met een joint of 4-5 die net gedraaid zijn.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@Axxes Je snapt dat je tolerantie hiermee opbouwt? En je ideale dosis dus kan variëren als je een pauze neemt?
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Weet ik, mn max dosis heb ik al gevonden zo rond de 100mg, en dan niet meer bijpakken.

We experimenteren allemaal wel eens wat meer als we iets nieuws vinden.

Daarom moet je ook even op me letten mocht ik weer meer pakken :) (als ik mezelf echt naartoe zet red ik dit ook wel)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mm, je moet het zelf weten, maar je moet echt voorzichtig zijn met het te vaak nemen van middelen die op je serotonine werken. Op een gegeven moment is het niet leuk meer en dan heb je spijt, en krijg je dat gevoel nooit meer terug.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat levert house je dan?
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vraag ik me ook af .

Gaat ie nog lekker op de Flunitra en de valium Carlitos ?

hier Dia + Alcohol + Caffeine
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja alleen bvenzoen typewerk is kut altijd us ga zo lekker liggen

ps.in combinatie laptopt is het nogkuttter met toesten
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#9
goed bekeken. ben jaloers op je . wil ook flunitra.

ik zet het even bij mijn : to do's
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hierbij een zin die goed getyped is.
Ik kan het wel alleen even wat tijd nemen.

maar er lopen meerdere dinge op de pc dus dnaq wil je haastenen icm benzo is minder

Weltrusten :wave:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Carlitos zei:
Wat levert house je dan?
Klik om te vergroten...
Plezier=serotonine.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alcohol en een shitload aan nicotine.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drientje zei:
Carlitos zei:
Wat levert house je dan?
Klik om te vergroten...
Plezier=serotonine.
Klik om te vergroten...

Hardlopen= ook serotonine maar daar heb ik geen plezier in °.
ik ga julliede ellende besparen het is nu tijd voor me bed net nog me melatonine genomenn moet goedkomen eindelij is +ekker slapen.

Bye
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#14
10 gram Truffels, voor het eerst alleen, ik weet alleen dat ik me vrij bizar voel..
Maar het voelt wel goed!! :hearteyes:
Vreemd genoeg kan ik wel redelijk typen, hoe bizar!

Het leven is mooi, geniet ervan, met volle teugen!!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
ghb
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#16
Guapo Temudgin zei:

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

* jaloers *

Moi, rode wijn en nicotine
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Genoeg bier achter de kiezen gehad, zo maar eens slapen.
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#18
En nog maar een Oxazepammetje :tearsofjoy:

De stand van vandaag:
Methylfenidaat :grin:
Rode wijn :beer: (waar is die wijn/cocktail-smiley :confused: )
Nicotine ( veul) :smoke:
en nu een lekker pammetje :wave:


Beeeb
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#19
10 mg oxazepam maar ??????????????????
da;s wijnig
vreet een strip



p.s. ik ben waus van

25 mg dia , smirnoff, baco, en nog wa drank wtf
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
lorazepam en wiet,

best fijn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...872873874875876...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."