Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
292 weergaven
18-5-2026
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#1
Amaranth zei:
Heel apart, had nog niet eens alles, misschien maar de helft of een derde, maar werd heel licht in m'n hoofd, m'n lichaam voelde zwaar en heel erg tintelend gevoel over m'n hele lichaam. Was erg prettig :P
Klik om te vergroten...

Inderdaad ! :d moet je volgende keer eens muziek opzetten :mrgreen:

goede morgen btw , ik start met cafeïne :openmouth:
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben high on life..

Door kutexamens al tijdje enkel 's avonds af en toe een jointje gerookt. Ik kijk zo uit naar de after-exams periode.. Lekker kamperen in de vrije natuur met mates en genoeg verdovende middelen mee. :hearteyes:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Iboga :rock:
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#4
hasj en bier :stoned:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nicotine jewaitzelluf.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
heb even de hele middag tussen de blowers gestaan. zelf niet meegerookt, maar zit nu zelf wel op zo'n punt van: Of ik denk te veel na, of ik begin lichtjes stoned te raken :confused:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dumpy zei:
Weer wat Iboga...
Klik om te vergroten...

Heb je het zelf thuis bereid of wat mee genomen uit Londen?

OT: nog niks, vanaaf eindelijk weer eens X. :hearteyes:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#8
De zatheid van gisteravond ebt weg dus creëer ik de opvolger ervan, met behulp van AH Pilsener (x5 ofzo en dan verder zuipen bij een maat).
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nicotine en een paar bavaria's om de dorst te lessen :beer:
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pak Suiker zei:
gamerboy007 zei:
Straks avondmarkt, hopenlijk word het deze avond beter weer ! :)
Klik om te vergroten...

Ik weet niet waar jij woont, maar hier in Haarlem hebben er zich zojuist wolken verzameld die "regen!" lijken te zeggen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik woon in belgie, (Provincie Antwerpen) Nu is het gestopt met regenen, hopenlijk blijft het zo :)
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#11
gamerboy007 zei:
Pak Suiker zei:
gamerboy007 zei:
Straks avondmarkt, hopenlijk word het deze avond beter weer ! :)
Klik om te vergroten...

Ik weet niet waar jij woont, maar hier in Haarlem hebben er zich zojuist wolken verzameld die "regen!" lijken te zeggen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik woon in belgie, (Provincie Antwerpen) Nu is het gestopt met regenen, hopenlijk blijft het zo :)
Klik om te vergroten...

ik ben ook van de provincie antwerpen :wink: en ik kan zeggen dat de buitjes nu even over lijken te zijn :tongueout:
Ik gebruik op het moment niets , ik heb vandaag zelfs nog geen sigaret aangeraakt , -> last van m'n keel :openmouth:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ephedra =)

Huiswerken!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Qocaïne zei:
Ephedra =)

Huiswerken!
Klik om te vergroten...

Het plantje zelf of het extract? Ik heb stiekem nog die goeie ouwe waarvan je na 4 capsules toch echt geen huiswerk meer kan maken. :beer:

OT: zit hier met een lekkere spliff. :stoned:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
alcohol :rock:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
DrippTone zei:
Qocaïne zei:
Ephedra =)

Huiswerken!
Klik om te vergroten...

Het plantje zelf of het extract? Ik heb stiekem nog die goeie ouwe waarvan je na 4 capsules toch echt geen huiswerk meer kan maken. :beer:

OT: zit hier met een lekkere spliff. :stoned:
Klik om te vergroten...

Weet je dat ik het niet eens zal weten? :grin:
Het zijn caps Ephedra, dus neem aan het extract :wink:

En nee, het zijn geen Guarana caps o.i.d.
Op een cap kan ik me beter concentreren en verdiepen in het huiswerk.... al had ik bij de come-up een behoorlijk licht gevoel in het hoofd tintelingen in mijn lichaam en íets te actief gevoel. Heb in de eerste 30 minuten alleen maar muziek zitten luisteren en te genieten :P

Maar nu lekker bezig!
f
flashbiegelLid
01-01-2024, 00:00
#16
- joint
- ketamine

sfs mss nog wat coke
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
J0rrit zei:
yeti zei:
ExceptionalInsight zei:
Beetje endorfine nog van gisteren denk ik. Rijbewijs gehaald! :rock:
Klik om te vergroten...
Gefeliciteerd man, daar drink ik een pivo op :beer:

Dudes, endorfine hangt nauw samen met hevige gelukgevoelens en reken maar dat Except dat is..
Klik om te vergroten...

Dat zag ik ook niet. Ik zeg alleen dat het misschien alleen vrij komt na inspanning en hevige pijn. Heb jij een bron dan, want de neurotransmitter regulatie is niet zo simpel van: je voelt je gelukkig en dus endorfine, het is een zeer ingewikkeld systeem.
Klik om te vergroten...
Ah whatever, you get the point. En ik heb me wel ingespannen, die vent heeft me flink laten zweten. En reken maar dat het pijn deed om de eerste 3 keer te zakken :þ
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
OT;

ik ben nu 2 x gezakt voor de grote aanhanger E ...

Eergisteren een doos Propranolol HCI gehaald op recept.
Deze bloeddruk verlagende drugs remt de adrenaline aanmaak waardoor
je geen zweet handen en zenuwen ontwikkelt. Uiteraard via me huisarts, de rijlessen + examens hebben me tot nu toe 2800 eu gekost. Deze laatste poging gaat ook zeker lukken !!

Geen gezeik met dat zieke gedrag van de CBR examintoren, wat een klotehufters zijn dat.

Exeptional I ,

Congrats man ..... nu je eerste aanrijding kop staart nog ewn je hoort er helemaal bij.

OT;

Propranolol HCI, cafeine, dopamine adrenaline endorfine.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
lysergine25 zei:
OT;

ik ben nu 2 x gezakt voor de grote aanhanger E ...

Eergisteren een doos Propranolol HCI gehaald op recept.
Deze bloeddruk verlagende drugs remt de adrenaline aanmaak waardoor
je geen zweet handen en zenuwen ontwikkelt. Uiteraard via me huisarts, de rijlessen + examens hebben me tot nu toe 2800 eu gekost. Deze laatste poging gaat ook zeker lukken !!

Geen gezeik met dat zieke gedrag van de CBR examintoren, wat een klotehufters zijn dat.

Exeptional I ,

Congrats man ..... nu je eerste aanrijding kop staart nog ewn je hoort er helemaal bij.

OT;

Propranolol HCI, cafeine, dopamine adrenaline endorfine.
Klik om te vergroten...

Remt niet de aanmaak, is een antagonist van de receptor, geloof Beta.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een beetje koortsig, dus een aspirine!

J0rrit zei:
Remt niet de aanmaak, is een antagonist van de receptor, geloof Beta.
Klik om te vergroten...

Zowel beta1 als beta2 inderdaad, hoewel het de alpha1 dan weer agoniseert. Tevens serotoninereceptor agonist :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...863864865866867...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."