#1
de alcohol zit nog beetje in mij van gisterenavond...


Nu?!slipperman zei:Ketamine![]()
Nouja er zijn 2 lijnen vanavond in mijn neus verdwenen en ik ben nog een beetje waus dus ja.....Barbie zei:Nu?!slipperman zei:Ketamine![]()
slipperman zei:Nouja er zijn 2 lijnen vanavond in mijn neus verdwenen en ik ben nog een beetje waus dus ja.....Barbie zei:Nu?!slipperman zei:Ketamine![]()

Mr.jiho zei:zoek het eens op darkscopeni weer beginnen zoals met die sos he
![]()
![]()
![]()
De eerste twee keer vond ik het niet zo super relaxt wel een beetje maar naderhand ging ik het pas beter warderen. Je bent super wazig (ik nu :P) Wat ik trouwens vreemd vind is dat ik perfect kan typen terwijl ik mijn eigen vingers met mijn ogen nu niet eens bij kan houdenDarkScope zei:slipperman zei:Nouja er zijn 2 lijnen vanavond in mijn neus verdwenen en ik ben nog een beetje waus dus ja.....Barbie zei:Nu?!slipperman zei:Ketamine![]()
hoe is keta precies? vet?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."