#1
Bietje dex erbij weer
Carlitos zei:Bietje valium weer

&chipsTrippyShit zei:Weeeeed
Amaranth zei:Ik heb verdomme om half 4 m'n allereerste keer MDMA gehad (bommetje, 100mg), en heb er bijna niks van gevoeld. Heel even wel een beetje gevoeld, op dat moment ook grote pupillen maar dat was na een kwartiertje over. Echt balen.
Amaranth zei:Nee was wel mijn eerste keer, maar ik deed het samen met Skunkopaat en die voelde er nog minder van. Ik had alleen een glaasje karnemelk en 1 witte boterham met anijshagelslag 2 Ã 3 uur vantevoren gehad, verder helemaal niks (ja wat slokjes water om het bommetje te droppen en voor de dorst). Ik zit vrij aardig in m'n vel de laatste tijd, is wat wisselend maar dat heb ik altijd. Over het algemeen wel goedPak Suiker zei:Amaranth zei:Ik heb verdomme om half 4 m'n allereerste keer MDMA gehad (bommetje, 100mg), en heb er bijna niks van gevoeld. Heel even wel een beetje gevoeld, op dat moment ook grote pupillen maar dat was na een kwartiertje over. Echt balen.
Dat had een vriendin van mij ook bij haar eerste keer, je hoort het wel vaker.
Dus even wat vraagjes: had je daarvoor toevallig veel gegeten? (als je het oraal nam) zit je wel lekker in je vel de laatste tijd? slik je toevallig nog iets anders?
*is op zoek naar antwoorden, omdat het die keer met die vriendin ookal zo'n raadsel was*En nee ik slik niks anders, dit was m'n eerste keer harddrugs en behalve hooikoortsmedicijnen slik ik geen medicatie.
Nee was wel mijn eerste keer, maar ik deed het samen met Skunkopaat en die voelde er nog minder van. Ik had alleen een glaasje karnemelk en 1 witte boterham met anijshagelslag 2 Ã 3 uur vantevoren gehad, verder helemaal niks (ja wat slokjes water om het bommetje te droppen en voor de dorst). Ik zit vrij aardig in m'n vel de laatste tijd, is wat wisselend maar dat heb ik altijd. Over het algemeen wel goedPak Suiker zei:Amaranth zei:Ik heb verdomme om half 4 m'n allereerste keer MDMA gehad (bommetje, 100mg), en heb er bijna niks van gevoeld. Heel even wel een beetje gevoeld, op dat moment ook grote pupillen maar dat was na een kwartiertje over. Echt balen.
Dat had een vriendin van mij ook bij haar eerste keer, je hoort het wel vaker.
Dus even wat vraagjes: had je daarvoor toevallig veel gegeten? (als je het oraal nam) zit je wel lekker in je vel de laatste tijd? slik je toevallig nog iets anders?
*is op zoek naar antwoorden, omdat het die keer met die vriendin ookal zo'n raadsel was*
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."