Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
327 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bietje dex erbij weer
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#2
nu even nicotine , en daarnet even met wat vrienden lachgas gedaan !
Die vrienden hadden het nog nooit gedaan en zeiden tegen me 'steven dit zal wel niks worden'
Ik zweeg en wachte af :wink:
Achteraf zeiden ze WOWW F*CK ! dit werkt echt ! :sunglasses:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nicotine.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bietje valium weer
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb momenteel 2 MDEA pillen op en wat buisjes GHB en hasj. Leuke combi, zei ze droog.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat biertjes gedronken.
S
StarGuitar*Lid
01-01-2024, 00:00
#7
X .. maar tmoet nog inslaan zal wel niet zo heel lang meer duren hoop ik :)
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hasj (afghaan) en wiet (white widow) joint gerookt voordat ik naar huis ging, op de avond zelf paar jointjes gerookt. Laatste twee (die hasj en wiet) waren erg goed gevuld.
K
Kapitein CrackLid
01-01-2024, 00:00
#9
methylfenidaat en cafeïne. Moet nog een boekie uitlezen, dus ik sta ff in Turbo-Modus :P
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Carlitos zei:
Bietje valium weer
Klik om te vergroten...
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Zolpidem. Nog'ns kijken of ik daarop kan trippen. :mrgreen:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb verdomme om half 4 m'n allereerste keer MDMA gehad (bommetje, 100mg), en heb er bijna niks van gevoeld. Heel even wel een beetje gevoeld, op dat moment ook grote pupillen maar dat was na een kwartiertje over. Echt balen.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
TrippyShit zei:
Weeeeed
Klik om te vergroten...
&chips
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Amaranth zei:
Ik heb verdomme om half 4 m'n allereerste keer MDMA gehad (bommetje, 100mg), en heb er bijna niks van gevoeld. Heel even wel een beetje gevoeld, op dat moment ook grote pupillen maar dat was na een kwartiertje over. Echt balen.
Klik om te vergroten...

Dat had een vriendin van mij ook bij haar eerste keer, je hoort het wel vaker.
Dus even wat vraagjes: had je daarvoor toevallig veel gegeten? (als je het oraal nam) zit je wel lekker in je vel de laatste tijd? slik je toevallig nog iets anders?

*is op zoek naar antwoorden, omdat het die keer met die vriendin ookal zo'n raadsel was*
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nicotine en Cafeïne
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Over paar minuten wiet...nu nog louter nicotine.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#17
dopamine en serotine aangezien ik aardig trots ben dat ik dit heb gepost.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Amaranth zei:
Pak Suiker zei:
Amaranth zei:
Ik heb verdomme om half 4 m'n allereerste keer MDMA gehad (bommetje, 100mg), en heb er bijna niks van gevoeld. Heel even wel een beetje gevoeld, op dat moment ook grote pupillen maar dat was na een kwartiertje over. Echt balen.
Klik om te vergroten...

Dat had een vriendin van mij ook bij haar eerste keer, je hoort het wel vaker.
Dus even wat vraagjes: had je daarvoor toevallig veel gegeten? (als je het oraal nam) zit je wel lekker in je vel de laatste tijd? slik je toevallig nog iets anders?

*is op zoek naar antwoorden, omdat het die keer met die vriendin ookal zo'n raadsel was*
Klik om te vergroten...
Nee was wel mijn eerste keer, maar ik deed het samen met Skunkopaat en die voelde er nog minder van. Ik had alleen een glaasje karnemelk en 1 witte boterham met anijshagelslag 2 à 3 uur vantevoren gehad, verder helemaal niks (ja wat slokjes water om het bommetje te droppen en voor de dorst). Ik zit vrij aardig in m'n vel de laatste tijd, is wat wisselend maar dat heb ik altijd. Over het algemeen wel goed :) En nee ik slik niks anders, dit was m'n eerste keer harddrugs en behalve hooikoortsmedicijnen slik ik geen medicatie.
Klik om te vergroten...

Hmm, oké, dan zou ik zeggen: iemand heeft je troep verkocht. :P
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pak Suiker zei:
Amaranth zei:
Ik heb verdomme om half 4 m'n allereerste keer MDMA gehad (bommetje, 100mg), en heb er bijna niks van gevoeld. Heel even wel een beetje gevoeld, op dat moment ook grote pupillen maar dat was na een kwartiertje over. Echt balen.
Klik om te vergroten...

Dat had een vriendin van mij ook bij haar eerste keer, je hoort het wel vaker.
Dus even wat vraagjes: had je daarvoor toevallig veel gegeten? (als je het oraal nam) zit je wel lekker in je vel de laatste tijd? slik je toevallig nog iets anders?

*is op zoek naar antwoorden, omdat het die keer met die vriendin ookal zo'n raadsel was*
Klik om te vergroten...
Nee was wel mijn eerste keer, maar ik deed het samen met Skunkopaat en die voelde er nog minder van. Ik had alleen een glaasje karnemelk en 1 witte boterham met anijshagelslag 2 à 3 uur vantevoren gehad, verder helemaal niks (ja wat slokjes water om het bommetje te droppen en voor de dorst). Ik zit vrij aardig in m'n vel de laatste tijd, is wat wisselend maar dat heb ik altijd. Over het algemeen wel goed :) En nee ik slik niks anders, dit was m'n eerste keer harddrugs en behalve hooikoortsmedicijnen slik ik geen medicatie.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nogmaals wat dex

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...845846847848849...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."