Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
326 weergaven
18-5-2026
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik rook even aan een fles STROH van 80% en daardoor ben ik nu dronken.
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindgamer zei:
Ik rook even aan een fles STROH van 80% en daardoor ben ik nu dronken.
Klik om te vergroten...

Jaja, Stiekem paar slokjes ? :beer:
W
WierieSmokerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bier en Jonkos
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Champagne, bier, rode wijn, librium, oxazepam, morfine :grin:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#5
stroh rum 80%, valium & weed
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bezoekjes bij oma gok ik :wink:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je al gelukkig bent, word je nog gelukkiger door prozac pillen te vreten. Het leven is immers te kort om niet euforisch te zijn!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Autsider zei:
Bezoekjes bij oma gok ik :wink:
Klik om te vergroten...
Mijn oma is geen pillen vreter. :grin:

Ik heb nog nooit nooit van die rommel nodig gehad. En ik ga het niet proberen maar vroeg me af of jullie die dingen bij de dokter halen op recept (dus of serieus ongelukkig of een lul verhaal opgehangen voor gratis drugs gok ik) of kopen jullie die meuk op inet?
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik zoch het even en vond het op azarius
"Gebruik
Thaise kratom bladeren zijn werkzaam vanaf 1 gram. Omdat dit een 15x extract is, heb je iets minder dan een halve gram nodig voor een lichte ervaring. Gebruik 0,2 tot 0,6 gram voor een normale high of meer dan 0,6 gram voor zeer sterke effecten. Het kan gemengd worden met alle vloeistoffeen (bijvoorbeeld warm water, sap of een milkshake).
"
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Valium, librium, oxazepam en aanverwante benzo's zijn geen anti-depressiva maar angstdempende medicijnen. Worden vooral ingezet tegen angststoornissen, paniekaanvallen, fobien... het zijn ook effectieve slaapmiddelen. En je kan er ook heerlijk recreatief high van worden :P

Krijg zelf alles wat ik nodig heb op recept via artsen. Maak er nogal misbruik van dat ik in Yougoslavie woonde toen de hel daar losbarste. Met wat rondzwervende granaatscherfjes in mijn body heb ik een aantoonbaar oorlogstrauma. Hoef maar te knipperen met mijn ogen en het receptenboek wordt getrokken. Ook voor morfine en zo.



J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zijn wel goed aan het trippen nu man :grin:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dexie ff
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Librium, maar zit nog steeds klaarwakker achter de computer. Als ik de dosis op ga voeren hoor ik morgenvroeg de wekker niet :rolleyes: Bloody fucking insomnia :angry: :angry: :angry:
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#14
biertjuhh!!!!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
XTC! :rock: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

En dan achter de PC zitten? :(
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Deeps... :flushed:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Marla Singer zei:
Deeps... :flushed:
Klik om te vergroten...

Waarom verbaast me dat niks? :wink: :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
speed
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Angramar Temenos zei:
Drientje zei:
XTC! :rock: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

En dan achter de PC zitten? :(
Klik om te vergroten...
Ik heb dat weekend veel meer gedaan dan alleen achter de pc zitten. En ik kan me zelfs nog wel een heel topic herinneren van jou dus zeg jij maar niets.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
Angramar Temenos zei:
Drientje zei:
XTC! :rock: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

En dan achter de PC zitten? :(
Klik om te vergroten...
Ik heb dat weekend veel meer gedaan dan alleen achter de pc zitten. En ik kan me zelfs nog wel een heel topic herinneren van jou dus zeg jij maar niets.
Klik om te vergroten...

Ik hou eigenlijk helemaal niet van forumtaal, maar: pwnd!!!!11

:tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...846847848849850...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."