#1
wietaapje zei:nicotine, wiet, vooral hasj, soms pado's en alcehol (als ie mee doet(t is wel drugs(toch?)))
fout topic denk ik man :P
wietaapje zei:nicotine, wiet, vooral hasj, soms pado's en alcehol (als ie mee doet(t is wel drugs(toch?)))
shit dese topic is vorig jaar gestart, damn, die leeft lang voortBal0n zei:Dus wat voorn drugs heb jij nu in je systeem zitten?
Topiquestarter begint: koffie met een scheutje whiskey![]()

GabberSnoePie zei:ook nixxx op wat paar bier en paar jointjes na
edit grammentje sos :P
Same. Door het jointje van net zit ik wel vast aan de stoel.Immo zei:Nog een beetje aan het naspacen van de xtc en speed. :P
ExceptionalInsight zei:Same. Door het jointje van net zit ik wel vast aan de stoel.Immo zei:Nog een beetje aan het naspacen van de xtc en speed. :P

Ik dacht dat ik het wel wist, maar-spaceman- zei:huhu zei:(thiamine), (riboflavine), (nicotinamide), (pyridoxide), (biotine), (foliumzuur), nicotinezuur, (ascorbinezuur), pantoteenzuur, in mindere mate (retinol), (ergosterol) (tocoferol), (fytomenadion) en rutine
ik heb geen flauw idee wat je nou gebruikt heb...
ikke zit aant bier![]()
Maar damn, stuifmeel verbaast mij zelfs :|Macro-elementen:
eiwitten 7 - 35 %, koolhydraten 15 - 35 %, vetten 2 - 15 %, water 5 - 40 %
Micro-elementen:
mineralen: kalium, magnesium, calcium, ijzer, fosfor, zwavel, mangaan, silicium, koper
vitamines: B1 (thiamine), B2 (riboflavine), B3 (nicotinamide), B6 (pyridoxide), B8 (biotine), B9 (foliumzuur), B12), nicotinezuur, C (ascorbinezuur), pantoteenzuur, in mindere mate A (retinol), D (ergosterol) E (tocoferol), K (fytomenadion) en rutine
Terivo zei:Alleen coke, en zo nu en dan een pilletje. : )
Ik wil wel eens speed gaan proberen, en ik hoor ook wel grappige verhalen over LSD. Maar over LSD wil ik me eerst even in lezen.
Ik vind het trouwens best ongemakkelijk om aan die drugs te komen.
De coke haal ik van een vast iemand, die is wel relaxed. Maar om nou aan iemand anders om speed of coke of iets anders te vragen, vind ik toch altijd een beetje ongemakkelijk. Hebben jullie dat niet?
GabberSnoePie zei:Terivo zei:Alleen coke, en zo nu en dan een pilletje. : )
Ik wil wel eens speed gaan proberen, en ik hoor ook wel grappige verhalen over LSD. Maar over LSD wil ik me eerst even in lezen.
Ik vind het trouwens best ongemakkelijk om aan die drugs te komen.
De coke haal ik van een vast iemand, die is wel relaxed. Maar om nou aan iemand anders om speed of coke of iets anders te vragen, vind ik toch altijd een beetje ongemakkelijk. Hebben jullie dat niet?
je moet weten aan wie je t vraagt, zoals gebruikers
Fishhead07 zei:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."