Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
68 weergaven
18-5-2026
d
deamoniqueLid
01-01-2024, 00:00
#1
nu op dit moment, speed

regelmatig: alcohol, speed, xtc,paddo's. T een wat vaker als t ander, en soms een paar weken niks
c
cordeliaLid
01-01-2024, 00:00
#2
nicotine heel veel en over een uurtje... :beer: en :stoned:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#3
xtaz zei:
H! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik zit me hier toch een pak thee te chinezen daar word je akelig van.
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#5
xtaz zei:
xtaz zei:
H! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
BillyBilo zei:
ik zit me hier toch een pak thee te chinezen daar word je akelig van.
Klik om te vergroten...

Best wel ja.

Glaasje Whisky & Batman year#1 gedownloade comics. :mrgreen:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#7
xtaz zei:
xtaz zei:
xtaz zei:
H! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

hagelslag?
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Helemaal niets meer :mrgreen:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#9
goedzoo :beer:

hou het zoo! :wave:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#10
goesting?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ze is waarschijnlijk aan het doodgaan van de goesting.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zin.
M
MaraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Safire zei:
Op dit moment helemaal niets. En buiten nicotine neem ik de komende maanden alleen nog kleine beetjes alcohol, caffeine en taurine. Ik heb het helemaal gehad met alle andere zooi..
Klik om te vergroten...

wattan??

============

...Mdma-kristalletjes en dex :hearteyes: :mrgreen:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mara zei:
Safire zei:
Op dit moment helemaal niets. En buiten nicotine neem ik de komende maanden alleen nog kleine beetjes alcohol, caffeine en taurine. Ik heb het helemaal gehad met alle andere zooi..
Klik om te vergroten...

wattan??
Klik om te vergroten...

Heb er gewoon genoeg van. Ik zie mensen in mijn omgeving te ver gaan en zo wil ik niet worden. Daarbij ben ik al depressief en begin ik binnenkort met mijn therapie en drugsgebruik gaat dat absoluut niet ten goede komen. Ik heb nu ongeveer een maand niets meer gedaan (op kleine beetjes alcohol, nicotine, caffeine en taurine na :P) en ik ben eerlijk gezegd erg blij er mee. Ik zal niet zeggen dat ik nooit meer iets aan zal raken, maar een xtc pil (bv) is zoveel leuker als je het twee keer per jaar doet.. En van snuiven word ik achteraf alleen maar paranoia. Dat mijn vrienden het doen, prima, hun leven. Maar ik hoef niet meer.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Safire zei:
Mara zei:
Safire zei:
Op dit moment helemaal niets. En buiten nicotine neem ik de komende maanden alleen nog kleine beetjes alcohol, caffeine en taurine. Ik heb het helemaal gehad met alle andere zooi..
Klik om te vergroten...

wattan??
Klik om te vergroten...

Heb er gewoon genoeg van. Ik zie mensen in mijn omgeving te ver gaan en zo wil ik niet worden. Daarbij ben ik al depressief en begin ik binnenkort met mijn therapie en drugsgebruik gaat dat absoluut niet ten goede komen. Ik heb nu ongeveer een maand niets meer gedaan (op kleine beetjes alcohol, nicotine, caffeine en taurine na :P) en ik ben eerlijk gezegd erg blij er mee. Ik zal niet zeggen dat ik nooit meer iets aan zal raken, maar een xtc pil (bv) is zoveel leuker als je het twee keer per jaar doet.. En van snuiven word ik achteraf alleen maar paranoia. Dat mijn vrienden het doen, prima, hun leven. Maar ik hoef niet meer.
Klik om te vergroten...

Minder is alleen maar meer zei een ex-DFer hier wel eens, en dat is helemaal waar :) Ik herken absoluut wat je zegt over je vriendenkring (Ik ken er ook wel een paar van :P) maar ik heb het toch van me af weten te zetten, het is niet mijn probleem, ook al voelt dat niet zo.. keep up the good work :sunglasses:
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alcohol :beer: :hearteyes:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dzy zei:
Safire zei:
Mara zei:
Safire zei:
Op dit moment helemaal niets. En buiten nicotine neem ik de komende maanden alleen nog kleine beetjes alcohol, caffeine en taurine. Ik heb het helemaal gehad met alle andere zooi..
Klik om te vergroten...

wattan??
Klik om te vergroten...

Heb er gewoon genoeg van. Ik zie mensen in mijn omgeving te ver gaan en zo wil ik niet worden. Daarbij ben ik al depressief en begin ik binnenkort met mijn therapie en drugsgebruik gaat dat absoluut niet ten goede komen. Ik heb nu ongeveer een maand niets meer gedaan (op kleine beetjes alcohol, nicotine, caffeine en taurine na :P) en ik ben eerlijk gezegd erg blij er mee. Ik zal niet zeggen dat ik nooit meer iets aan zal raken, maar een xtc pil (bv) is zoveel leuker als je het twee keer per jaar doet.. En van snuiven word ik achteraf alleen maar paranoia. Dat mijn vrienden het doen, prima, hun leven. Maar ik hoef niet meer.
Klik om te vergroten...

Minder is alleen maar meer zei een ex-DFer hier wel eens, en dat is helemaal waar :) Ik herken absoluut wat je zegt over je vriendenkring (Ik ken er ook wel een paar van :P) maar ik heb het toch van me af weten te zetten, het is niet mijn probleem, ook al voelt dat niet zo.. keep up the good work :sunglasses:
Klik om te vergroten...

True. Ik snap wat je bedoeld met het laatste. Ik ga me er ook niet meer druk om maken. Ik heb het vaak genoeg tegen die mensen gezegd en als ze niet willen luisteren, dan niet.. Ik heb genoeg aan mijn eigen problemen momenteel.
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hash. :hearteyes: :wave:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vrijdagmiddag heb ik een afspraak, dus dat lukt niet :). 's avonds mag dan weer wel :wink:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Loads of cafeine. Vreemde wereld. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2728293031...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."