#1
MetaalKonijn zei:Wat is er nou zo gaaf aan dat multigaz als ik vragen mag?
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=33 ... sc&start=0
zelf lijkt het mij ook maar een zooi
MetaalKonijn zei:Wat is er nou zo gaaf aan dat multigaz als ik vragen mag?

gmorgend mijnheer metaalbunnyMetaalKonijn zei:

Frisko zei:gmorgend mijnheer metaalbunnyMetaalKonijn zei:
hoe hangt ie daar???
hier links klein en verschompeld...
maar komt dadelijk wel verandering in hoor :P :P :P![]()
poppen onder speedo is hemels![]()

en ik doe der nog wat lekkere pep bovenopschranziewanzie zei:pep, pep, en nog eens pep![]()
![]()
![]()

slunse zei:ik ook nuchter.. al de vierde dag op een rij, wat ben ik trots![]()

Elektronik_dynamite zei:
Elektronik_dynamite zei:Elektronik_dynamite zei:
JewCookie zei:Elektronik_dynamite zei:Elektronik_dynamite zei:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."