Alcohol, nicotine en volgens mij ben ik zelfs lichtelijk stoned door al die gasten die om me heen aan het blowen waren. Fuck, ik ben dat echt smerig gaan vinden.
Begonnen met Wiet (tussen door de rest door ook en daar eindig ik ook mee )
Speed, tussendoor lijntje ket. En nu weer henken. :P
Gr.
#12
#13
Nu een kopje kruidenthee Maar morgen word tof! In mijn eentje acid met een sitter
#14
hupsa
#15
Wiet, Amnesia, ik kom er nu gewoon in om
Vanmiddag 2,5 gram er doorheen (niet alleen), ik zal eens zien hoeveel er vanavond opgaat.
Zometeen maar een lekker bluntje (Blueberry) draaien.
#16
Zeker 0.5 Lorazepam, dat wordt knallen!
#17
Alcohol
#18
Pep.
#19
Alcohol, o zo gevaarlijk en verslavend.
Maar toch legaal!
#20
WW + sweet
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.