Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
320 weergaven
18-5-2026
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beetjes THC + Alcohol + MDMA, lekker na aan het spacen :grin:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik space hem echt fucking hard op xtc nu :openmouth: :openmouth:
heb al jaren geen mdma gehad :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wiet
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#4
alcohol. dxm, thc, nicotine..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Einstein zei:
Weer eens wat meer cafeïne dan ik eigenlijk laat op de avond kan hebben, maar in ieder geval geen 7 espresso :P
Klik om te vergroten...

Al eens cafeïne gebased ? :)
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wel IV gedaan, dan ga je harddd :openmouth:

Haha, nee, maar ik heb er wel eens closed-eye-visuals van gehad, hoewel dat waarschijnlijk vooral placebo en/of slaapgebrek was :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Einstein zei:
Wel IV gedaan, dan ga je harddd :openmouth:

Haha, nee, maar ik heb er wel eens closed-eye-visuals van gehad, hoewel dat waarschijnlijk vooral placebo en/of slaapgebrek was :grin:
Klik om te vergroten...

Dat denk ik ook. :P
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
20mg Dex, een sigaret, glas vodka 7-up
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jupken en wiet.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
oxazepammetje
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gerookt dan nog wel.

Ja smakelijk is het zeker niet, maar leuke vivide, lucide dromen horen er wel bij :)
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#12
Net een joint van tabak en Calea zacatechichi gesmoked. Voor de smaak hoef je het niet te doen. Ik voel me nu een beetje vaag, maar dat kan ook komen omdat ik bijna nooit rook.

Hopen dat ik goed ga dromen vannacht :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha, zo noemen wij speed wel eens :grin: de witte motor :P

OT: Coke + alcohol
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik hoop het :)

Als ik dingen probeer te typen merk ik wel dat ik moeilijk kan bedenken wat ik er neer wil zetten.

Zou het met wiet erbij beter smaken? Want ik vind tabak alleen ook niet echt smakelijk roken.

Ik ga het trouwens binnenkort ook eens proberen met thee. Schijnt het ranzigste ooit te zijn, en daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar :kots:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je wiet gaat roken gaat het effect vervallen en ga je hoogstwaarschijnlijk helemaal niet dromen.

Ja dat theetje is niet lekker, neem het maar van mij aan :grin: maar het heeft wel effect vind ik persoonlijk.

Maar aangezien ik blow voor het slapengaan (meestal) verloor het al snel zijn nut.
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ok geen wiet erbij dus :(

Ik heb nu nog steeds die geur in mijn neus. Maar ik ga zo slapen en ik hoop dat het wat oplevert :)

Welterusten :wave:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Wiet.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#18
speed en thc as usual
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wiet.. :smoke:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#20
Alleen nicotine. Helaas. Heb ongelofelijk veel zin in een jointje, maar de wiet is op! Dan maar studeren :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...151152153154155...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."