Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey iedereen. Ik heb laatst een Starter Growkit gekocht bij Azarius. En nu heb ik alles gedaan zoals in de handleiding staat,tot en met het injecteren van de sporenspuit. Ik wacht nu al een week lang op het mycelium,ik weet dat het langer duurt dan een week voordat de mycelium naar boven komt. Maar nu is mijn vraag, hoort het droog te zijn in de filterbakjes? want de bakjes zien er aardig droog uit. Kan het zijn dat de vocht in de vermiculiet en rijstmeel is getrokken? Ik heb de bakjes in een terrarium gezet met een soort rieten mandje er om heen zodat de warmte er goed doorheen komt, voor de rest is het donker in het mandje."
"ah ok nergens om zorgen over te maken dus bedankt voor de reactie!"
"Mycelium komt al omhoog! kan niet wachten, over 2 tot 3 weken zal het klaar zijn voor de colonisatie."
"In een van de bakjes word het mycelium een beetje bruinwit. Weet iemand wat dit betekend, ik heb al gelezen dat als het blauw of bruin word dat het niet goed gegaan is. Maar het is ook een beetje wittig dus ik ben twijfelachtig. MVG"
"Ik heb hetzelfde probleem maar heb me plantje gewoon onder de lamp mischien heb ik de lamp er te dicht op of moet ik meer water geven?"
"atbboy zei: Ik ben pas 16 mann... Klik om te vergroten... Dus ga het nieuwjaar in zonder een verslaving"
"Ik heb het zelfde als ik deze twee combineer, normaal dus... Neem een van beiden, wiet zal de beste keuze zijn"
"Coke werkt erg rustgevend op mij en zo ook bij mijn vriendin, maar ondertussen tril ik als een gek"
"Chil he die voordoving in je voortanden"
"Same problem Kan je nog gewoon eten :P"