#1
Hallo,
mijn wietplantjes van zo'n 60-80cm staan in m'n veranda en door het warme weer van dit weekend zijn sommige bladeren verbrand.
Op de ene plant zijn het de onderste, op de andere zijn het de bovenste die nog aan het uitkomen zijn.
Komt dit nog goed?
Alvast bedankt!
mijn wietplantjes van zo'n 60-80cm staan in m'n veranda en door het warme weer van dit weekend zijn sommige bladeren verbrand.
Op de ene plant zijn het de onderste, op de andere zijn het de bovenste die nog aan het uitkomen zijn.
Komt dit nog goed?
Alvast bedankt!
