Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxycodone

Oxycodone

26 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Recent heb ik 30 MG Oxycodone weten te bemachtigen. Dit schijnt een vrij sterk synthetisch opiaat te zijn; Ik kan ook niet aan meer komen dan dit. 30 mg zijn ~3 dosissen. Het wordt in de VS veel gebruikt als krachtige pijnstiller (echter nowhere in de buurt van heroine) - merknaam is Perocet.

Nou vraag ik me af, hoe veilig is dit om te gebruiken? Qua verslaving zit het wel goed denk ik; Ik kan onmogelijk aan meer komen, plus eerdere ervaring met opiaten was niet erg overtuigend (Codeine en tramadol geprobeerd, vond beide wel "wat chill" maar niet voor herhaling vatbaar, ik ben geen downerpersoon). Ook heb ik een benzodiazepineverslaving achter de rug (lichamelijk dan, geestelijk was het niet extreem moeilijk te stoppen, alleen het ziek worden was extreem naar). Zelfs als oxycodon "volstrekt veilig om af en toe te doen" zou voelen en ik meer kon krijgen, zou ik het uit principe niet doen.

Waar ik wel mee zit is de lichamelijke veiligheid. Ik heb genoeg op erowid gelezen erover, echter, wat zijn de risicos in vergelijking met andere opiaten? Lichamelijk vooral (naast overdoseren). Ik zou beginnen met een lijntje van 5 MG, en nog 2 lijntjes van 2,5 mg klaarleggen voor als dit niet genoeg is.

Hoe veilig is dit?
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb wel vaker oxycodone genomen. Lijkt me redelijk veilig, ik zou niet weten waarom niet. Ik zou het echter niet snuiven, maar gewoon slikken daar zijn pillen tenslotte voor gemaakt.

Als het retard is zou ik ze voor het slikken wel verkruimelen, zodat de retard werking niet werkt.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zo zie je maar weer hoe snel principes verloren gaan. Hier zeg je nog dat als je eraan kon komen je het uit-principe niet zou doen en na het een keer gedaan te hebben ben je alweer op zoek naar meer. :wink:

Ben je je daar bewust van? (deze vraag gaat niet beantwoord worden)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Is dit de zommes die ik meen weleens te hebben ontmoet? (die vraag hoeft niet beantwoord te worden.)

Kan je wel makkelijk aan codeine komen trouwens?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Op zoek naar meer? Uhm, nee. Heb de overgebleven 2 "weggegeven" :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deze hoort thuis bij de farmaceutische drugs...
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#7
ah, synthetisch en op recept.. maar toch ook niet volledig, marla.
N
NonoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb ze op recept gekregen onlangs. Maar zie niet in waarom je dit spul voor de lol zou willen nemen?
Hiervoor kreeg ik morfine, en ook daarvan was ik behoorlijk misselijk..enge dromen, zweten, enz.
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oxycodone nowhere near heroine?

Doe eerst nog maar wat research..
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oxycodone is morfine....
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Uhm nee, oxycodone is oxycodone. Het is een stof op zich... Het is wel structureel verwant aan morfine, en werkt op dezelfde receptoren.
O
ObserverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Angramar Temenos zei:
Uhm nee, oxycodone is oxycodone. Het is een stof op zich... Het is wel structureel verwant aan morfine, en werkt op dezelfde receptoren.
Klik om te vergroten...

exactly, and it is as twice as strong as morphine is.
oxycodone is very euphoric, i love them...

in germany there is a big but hidden black market for the "upper class junkie"(or he/she, who thinks he/she is) drug.
w
wizzleLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oxycodon is gewoon zwaar verslavend, als je het zou injecteren zou het niet minder erg zijn dan heroïne!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Waarom zou je uberhaubt iets willen shotten :confused: (rethorische vraag, ik snap heus de motivatie van mensen die het doen wel, maar mij niet gezien).

Was sowieso een eenmalige ervaring :wave:
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
Waarom zou je uberhaubt iets willen shotten :confused: (rethorische vraag, ik snap heus de motivatie van mensen die het doen wel, maar mij niet gezien).

Was sowieso een eenmalige ervaring :wave:
Klik om te vergroten...

Als je weet dat de prijzen in de US voor oxycontin al snel naar de 1$ per milligram neigen is de keuze om te shotten vanuit economisch perspectief wel te begrijpen natuurlijk.. More bang for your buck zegmaar :mrgreen:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik kreeg toendertijd drie pilletjes van 10 mg gratis. Hoe wil je die uberhaubt shotten? Ga je niet een beetje.. dood aan de fillers in je aderen enzo?

Ik had er gewoon eentje fijngecrusht en gesnoven. Report kan je hier vinden.
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#17
Na het tripreport van Angramar Temenos was mijn interesse zeer gewekt maar vind het erg tegenvallen. De eerste keer twee oxycodon retard 10 mg tabletten gecrushed en gesnoven, en vanavond twee tabletten gecrushed en in een glas sinaassapelsap gedaan en opgedronken. Kan na een uur amper mijn ogen ophouden maar van euforie of een roes is weinig tot niks te merken.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Misschien ligt het aan de retard werking? Heb je opiatentollerantie toevallig? Anders gereageerd erop?
O
ObserverLid
01-01-2024, 00:00
#19
take one hour before taking oxy 100mg 5-htp with a small meal, crush 15-20mg oxy initially and snort it. lay down on your bed/whatever and wait for impact.
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb de pillen met een scheermesje en lepel gecrushed, zat aan beide kantje een dun velletje ofzo watik er zoveel mogelijk tussenuit heb proberen te krijgen. Heb wel effect gemerkt maar werd alleen zeer duf en pijn verdween inderdaad naar de achtergrond, maar van euforie of roes was zoals gezegd geen spraka

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."