De Europese worden ook niet aangeraden om te shotten, die in de VS kunnen volgens mij nog wel. 'k Zal wel even zoeken, maar volgens mij is ibbelll niet zo slim bezig.
#2
Ik shot met groot genot de vloeistof uit de eitjes van temazepam...de vloeistof is dikkig dus je moet wel raak zitten met een ader anders kan je echte serieuze littekens krijgen...maar de flash is orgastisch heerlijk en short and sweet!!
#3
mmm Als het ongevaarlijk is, wil ik het wel eens proberen
#4
Ongevaarlijk in zo verre dat je goed raak moet zijn in je ader als je gaat shotten anders wordt het wel een ramp...vreselijke littekens etc...but otherwise ENJOY!!!!
#5
Ik zou hier heel goed mee op passen !!
Ik heb eens geprobeerd de vloeistof uit een temazepam te halen met en spuit en het in een neusspray te doen. Ik had de spuit schoon gemaakt met water (zo steriel als shotten is niet nodig bij nasaal gebruik) en zodoende zaten er nog wat druppeltjes aan de binnenkant. Zodra de temazepam vloeistof het water raakte werd het poeder ! In het water welliswaar, maar dat verbaasde me echt. Een witte duidelijk zichtbare poeder werd het. Met bloed zal het wel gaan, maar ik zou het echt aan niemand aanraden persoonlijk...
#6
Het lijkt mij niet verstandig om zo'n dikke vloeistof te shotten. Als je een verstopte ader krijgt ben je niet blij hoor.
#7
Dit is heel gevaarlijk! Niet doen! Tevens de reden dat in de VS, GB en AUS dit middel amper word voorgeschreven. (Of niet meer in gelcaps word uitgegeven)