Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTemazepam (eitjes) shotten

Temazepam (eitjes) shotten

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Europese worden ook niet aangeraden om te shotten, die in de VS kunnen volgens mij nog wel. 'k Zal wel even zoeken, maar volgens mij is ibbelll niet zo slim bezig.
i
ibbelllLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik shot met groot genot de vloeistof uit de eitjes van temazepam...de vloeistof is dikkig dus je moet wel raak zitten met een ader anders kan je echte serieuze littekens krijgen...maar de flash is orgastisch heerlijk en short and sweet!! :hearteyes:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
mmm Als het ongevaarlijk is, wil ik het wel eens proberen :grin:

:hearteyes:
i
ibbelllLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ongevaarlijk in zo verre dat je goed raak moet zijn in je ader als je gaat shotten anders wordt het wel een ramp...vreselijke littekens etc...but otherwise ENJOY!!!! :hearteyes:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou hier heel goed mee op passen !!

Ik heb eens geprobeerd de vloeistof uit een temazepam te halen met en spuit en het in een neusspray te doen. Ik had de spuit schoon gemaakt met water (zo steriel als shotten is niet nodig bij nasaal gebruik) en zodoende zaten er nog wat druppeltjes aan de binnenkant. Zodra de temazepam vloeistof het water raakte werd het poeder ! In het water welliswaar, maar dat verbaasde me echt. Een witte duidelijk zichtbare poeder werd het. Met bloed zal het wel gaan, maar ik zou het echt aan niemand aanraden persoonlijk...
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het lijkt mij niet verstandig om zo'n dikke vloeistof te shotten. Als je een verstopte ader krijgt ben je niet blij hoor.
w
wizzleLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit is heel gevaarlijk! Niet doen! Tevens de reden dat in de VS, GB en AUS dit middel amper word voorgeschreven. (Of niet meer in gelcaps word uitgegeven)

http://www.australianprescriber.com/magazine/27/3/58/9/


En waarom regelen jullie niet gewoon ampullen? Die zijn er immers voor gemaakt :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."