#1
Die oxynorm kan je zeker wel snuiven, aangezien het caps zijn zit er weinig bindmiddel in en de opname is beter door die nase. De oxazepam zou ik gewoon lekker in je mond stoppen.
wizzle zei:Die oxynorm kan je zeker wel snuiven, aangezien het caps zijn zit er weinig bindmiddel in en de opname is beter door die nase. De oxazepam zou ik gewoon lekker in je mond stoppen.

wizzle zei:Ik kan je vertellen dat in een oxynorm 10 mg een stuk minder bindmiddel zit dan 10 mg oxycontin. Dus ik weet waar ik over praat.
Ooh, en nog iets, de meeste benzo's kan je niet (effectief) snuiven, dus check zelf je bronnen. Alleen midazolam en lorazepam zijn de moeite waard wat snuiven betreft. Benzo's hebben sowieso een hoge biologische beschikbaarheid bij orale inname. Kortgezegd: benzo's snuiven is een beetje doelloos. Als je echt een rush wil dan moet je ze spuiten. (Of midazolam regelen)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."