Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Alcohol vrijdagavond, rest weekend niet uitgeweest."
"gewoon doen joh! zei: Alleen Alcohol Klik om te vergroten... Same here."
"alcohol."
"Jadi zei: Meth, kutspul, was niet eens relaxed, heel anders dan normale pep, bah. Klik om te vergroten... Is dat ook al verkrijgbaar in NL?, dacht dat meer in landen als Amerika."
"hahaha grappig, ik heb zelf ook een lichte vorm van autisme (PDD NOS) tenminste dat is bij mij gediagnotiseerd bij de shrink. Ik ben redelijk intelligent maar sociaal contact en informatieverwerking is ook bij mij niet de sterke kanten, een vriendin heb ik door mijn stoornis daardoor nooit gehad (ben nu 22 jaar, dus veel eenzaamheid onder autisten ook pdd nosérs met lichte vorm). , mss dat we daardoor vatbaarder zijn voor depressies en drugs, we zijn toch een beetje de vergeten slachtoffers van de samenleving teninste zo zie ik het een beetje. Een echte autist zie je meestal natuurlijk gelijk, maar met lichte autisme (pdd nos) ziet zowat niemand het, zelfs vroeger op school zijn ze der nooit achtergekomen bij mij."
"Zoals LSD de drug van de jaren '60 en '70 was, Heroïne die van de jaren '80 en XTC van de jaren '90, zo is Cocaine de drugs die de hoofdrol speelt in het eerste decennium van deze eeuw zijn jullie daar met mij over eens of niet?. (Cannabis & Alcohol dan niet meegerekent, want die gebruik was altijd hoger)"
"Ik woon hier in een plattelandsgemeente en hier wordt vanouds enorm veel alcohol gezopen, maar er is ook een tendens naar cannabis maar ook cocaine!, stond laatst nog op omrop fryslan dat de politie, horeca en taxi ondernemers steeds meer mensen in cocaine zien handelen en gebruiken, terwijl dit vroeger met name voorkwam in de grote steden zie je dit nu al in kleine stadjes & middelgrote plaatsen."
"Ja precies zo was ik ook toen ik een jaar of 14/15 was ik was toen echt een braaf jongetje ik dronk zelfs niet eens een druppel alcohol ja op me 11e es voor stoerdoenerij een sigaret eens opgerookt. , en kon die mensen nooit begrijpen die drugs gebruikten dacht heel zwart wit. Nou ik wat ouder wordt ben nu 22 zie ik met heel andere ogen naar de wereld en genotmiddelen en ben wel wat milder ook neig ik ook naar het experimenteer gedrag. Ook is het hypocriet dat mensen met drugs worden veroordeelt terwijl wel een miljoen mensen in Nederland antidepressiva en kalmerings/slaappillen nemen dat ook inwerkt op het zenuwstelsel maarja dat worden dan 'medicijnen' genoemd terwijl het in feite net zo goed drugs zijn, hetzij wat minder heftig maarja dat is verkrijgbaar bij de apotheek en dus maatschappelijk aanvaardt hetzelfde met alcohol. Vroeger dacht ik ook dat druggebruikers vooral in de lage sociale klassen voorkwamen en jongeren op houseparty's alleen, terwijl dat dat natuurlijk bullshit is veel cocaineverslaafden bv die zich bij de verslavingscentra aanmelden zijn hoog opgeleidt (managers, advocaten enz die onder hoge druk moeten presteren). Tot nu toe heb ik zelf alleen maar alcohol, antidepressiva en cannabis gebruikt alhoewel ik wel vaak genoeg harddrugs kreeg aangeboden probeer ik nog wel zoveel mogelijk 'clean' te blijven maar soms heb ik wel de neiging vooral de laatste jaar om de realiteit ff te ontvluchten, door persoonlijke omstandigheden. Maar het houdt me wel beetje tegen omdat ik het toch wel wat zie als een stukje zelfvernietiging."
"-Alcohol -Cafëine -Nicotine -Hasj & Wiet -Antidepressiva (Efexor & Prozac) Wel redelijk braaf dus."