Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbeste beginner benzo's

beste beginner benzo's

35 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
yep oxazepam 50MG is een redelijk sterke benzo, heeft niet veel nut bij mij als ik onder invloed van speed zit :P . Maar erna slaap ik heel erg lekker.
S
Sven BoersmaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou xanax of diazepam gebruiken. Heel relaxed in combi met alcohol.
w
willem1984Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Sven Boersma zei:
Ik zou xanax of diazepam gebruiken. Heel relaxed in combi met alcohol.
Klik om te vergroten...

Jij bent best een propagist van Valium. :P
S
Sven BoersmaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeker :grin: pm me maar eens
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe kom je er aan ..

ik denk niet dat mijn lieftallige docters in huis mij dit gaan voorschrijven omdat ik er misbruik van wil maken :flushed:

dealers ... lijken me niet handelaren in medicatie ? :wave:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#6
Telefoon zei:
Hoe kom je er aan ..

ik denk niet dat mijn lieftallige docters in huis mij dit gaan voorschrijven omdat ik er misbruik van wil maken :flushed:

dealers ... lijken me niet handelaren in medicatie ? :wave:
Klik om te vergroten...



Welkom in de échte wereld van dealen, chinezen, slikken en shotten.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#7
diazepam is chillllll :smoke:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
via via dus. rondvragen .. ba haat ik :P :rolleyes:
U
UshaLid
01-01-2024, 00:00
#9
BillyBilo zei:
Alle benzo's zijn op dokters recept, dus die zomaar bemachtigen bij een apotheek, een beginners benzo? ik zou iig niet met rophynol beginnen. en of het de moeite is? géén idee.
Klik om te vergroten...

Er zijn natuurlijk heel shady apothekers. :wink:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
aaah :P hmm kan ik mss wel iets mee :flushed:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#11
Usha zei:
BillyBilo zei:
Alle benzo's zijn op dokters recept, dus die zomaar bemachtigen bij een apotheek, een beginners benzo? ik zou iig niet met rophynol beginnen. en of het de moeite is? géén idee.
Klik om te vergroten...

Er zijn natuurlijk heel shady apothekers. :wink:
Klik om te vergroten...


-------------------
U
UshaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Temptation.

Zie het zo voor me.
D
DirtyPLid
01-01-2024, 00:00
#13
Doktersvoorschriften inscannen en met photoshop bewerken, heb het eens gedaan en het is me 20x gelukt, tot ik bij een apotheker in de buurt ging, en die merkte het aan het soort papier dat ik had gebruikt, hoewel een leek er niets van zou merken.
Ik ben gelukkig voor m'n dokter de melding kreeg van de apotheker het zelf even gaan melden dat ik met een probleem zat.
Onder invloed durf je dat allemaal te doen, maar ik waarschuw iedereen hier, er staan ENORME zware straffen op, gelukkig had m'n dokter/goede vriend geen klacht ingediend. Je kan het proberen hoor, zolang je niet dealt zal de straf wel niet zo hoog zijn denk ik, maar toch, hier in Belgie hing er een straf van 15jaar cel boven m'n hoofd, maar een vriend advocaat zei me dat dit puur bangmakerij was.
Voorzichtigheid geboden. :wink:
w
webjunkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat is de straatprijs van een tablet valium ongeveer?
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#15
webjunk zei:
Wat is de straatprijs van een tablet valium ongeveer?
Klik om te vergroten...

Afhankelijk van diverse factoren hé?! Eéntje is niet zoveel. Dus daar gaat je kwantumkorting. Waar en bij wie haal je het. Over welke soort heb jij 't? Blauw of geel?
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#16
^^
^^


Geel = 5 mg (zelden gevraagd)
Blauw = 10 mg

10 € voor 10 geel
15 € voor 10 blauw

vanaf 100

10 € voor 10 blauw

1000 stuks 600 €

los no way, altijd per strip of 5 liefst 10.

Blauw = tegenwoordig allemaal wit hier (generisch)
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#17
quotethemadraven zei:
^^
Geel = 5 mg (zelden gevraagd)

Blauw = tegenwoordig allemaal wit hier (generisch)
Klik om te vergroten...

Wat bedoel je met ''zelden gevraagd''? Dat de ''klanten'' liever de tien mg. hebben? Of dat het qua prijs aantrekkelijker is?

Het schijnt overigens dat er ook nog eentje in twee mg. in omloop is. dus drie hoeveelheden. Op zich vindt ik die vijf mg. perfect. Dan breek ik 'm voor een 2,5mg. Dat is voor mij voldoende. Daar heb ik ook gelukkig nog genoeg van.

Wat gek dat bij de namaak het aantal mg. niet in kleur wordt aangegeven.

Prijzig gebeuren hoor! 1 euro per tabletje. Ben benieuwd hoe duur die andere pillen op de zwarte markt zijn. Zoals Oxazepam 10 en 50mg. en Subutex (buprenorfine). Gelukkig krijg ik alles op recept. Want ik zou er niet aan moeten denken om pillen in het illegale circuit te moeten kopen.
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#18
@speeseend

Yep naar de gele Val toe, is gewoon de moeite niet waard om ze op voorraad te hebben. Ze zijn ook de helft duurder. 1 € per tablet is idd veel geld, maar zoals altijd meer lopen minder betalen.
En ik dacht dat Roche een octrooi of pattent heeft op de kleur van haar Valiums. Die zijn haast niet meer te vinden, (spreek enkel voor mezelf) vreemd want daar moet een gigantische stock van zijn. Maar zelfs de apothekers doen ze niet meer op voorraad. Is voor een groot gedeelte EG geworden, beste bewijs dat het verplichten van generisch wanneer mogelijk, het probleem enkel verplaatst.
En Subutex is een draak zoals Rohypnol die dingen zijn schandalig duur, als je het al kan vinden.
Subu 8mg: helemaal niks, niet te vinden.
Subu 2mg: 7 stuks 60 €
Oxazepam 50mg die bestaan blijkbaar niet waar ik zit. 10 of 15mg en die zijn goedkoper dan diazepam weet alleen per 1000 st iets van 500€.
Maar dat is per 30 km weer anders bij dat soort spul. Kan me niet voorstellen dat je in Rotterdam of Antwerpen die kosten moet maken.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#19
O.T.

Erg boeiend! Ik wist niet dst die jetsers zo duur zijn. Tja, Subutex gaat eruit / is er al reeds uit. Daar is nu een ander middel voor. De zeshoekige pillen genaamd ''Suboxone'' (Lemon-Lime flavored sublingual, one part naloxone for every four parts buprenorphine; hexagon shaped tablet in 2 mg and 8 mg dosages).

De toevoeging Naloxone zou ervoor moeten zorgen dat de mensen die het willen spuiten, koppijn krijgen.

Ik vind het persoonlijk een drama dat alle medicijnen met een verlopen octrooi zo'n verplichte opmars maken. En ik heb zelf gezien met een bepaalde neusspray juist duurder geworden was. Dit hadden ze alleen in een kleiner flacon gedaan zodat 't goedkoper lijkt. De apotheker ''begreep er niets van''. Het is gewoon Mafia en wij consumenten zijn uiteindelijk 't haasje. Maar dart terzijde.
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#20

(geen vieze vingers op m'n foto graag!)

Allemaal goed en gevaarlijk spul.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."