Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPolen dood na drinken spiritus

Polen dood na drinken spiritus

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#1
:openmouth: niet best
w
willem1984Lid
01-01-2024, 00:00
#2
door onze Haagse redactie
DEN HAAG - De afgelopen tijd zijn in Den Haag vier Polen overleden nadat ze spiritus hadden gedronken.

Dit verontrustende nieuws staat in het Haags Straatnieuws dat door daklozen wordt verspreid.

Volgens de straatkrant gaat het om vier verstokte Poolse alcoholisten, die niet wisten dat aan Nederlandse spiritus de uiterst giftige stof methanol wordt toegevoegd. Volgens de Haagse GGD is er geen reden tot paniek.

De instelling kan slechts één spiritusdode bevestigen en heeft voorlopig nog geen reden aan te nemen dat de Poolse gemeenschap die in Den Haag woont massaal naar de spiritusfles grijpt. Spiritus bestaat voor het grootste gedeelte uit alcohol. Het is goedkoper omdat er geen accijnzen over geheven wordt.
De telegraaf; 28 april 2007
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hahahahahahahahahahhaahaha :P :P WHaaaaahaha

Zatte pool op straat met spiritusfles in zun bakkes :tongueout:
w
willem1984Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Blijken die vooroordelen over die mensen uit het oostblok wel te kloppen zware alcoholisten daar. :beer:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit vind ik nochtans niet erg grappig, die mensen hadden geen geld om deftige drank te kopen. :(
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Saivy zei:
Dit vind ik nochtans niet erg grappig, die mensen hadden geen geld om deftige drank te kopen. :(
Klik om te vergroten...

Ik vind het ook niet zo grappig.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
That's the spirit.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#8
In Polen is het gewoon normaal om spiritus te drinken. Is gewoon wat heftiger dan Wodka. Polen zijn echt wel zuipers.

Er staat ook dat ze niet wisten dat aan Nederlandse spiritus de uiterst giftige stof methanol wordt toegevoegd. Ze dachten gewoon normale drank te hebben.

Sneu, voor die mensen.
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#9
vroeger zat die stof(methanol) in nederland nog niet bij de spiritus en had je hier ook spiritus drinkers, mijn opa vertelde vaker verhalen over spiritus verslaafden die hij gekend had. :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Solidius zei:
That's the spirit.
Klik om te vergroten...

dat is echt grappig ....

:P
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zo, extreem rechts ook weer blij, hoeven zij ze tenminste niet op te ruimen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."