door onze Haagse redactie
DEN HAAG - De afgelopen tijd zijn in Den Haag vier Polen overleden nadat ze spiritus hadden gedronken.
Dit verontrustende nieuws staat in het Haags Straatnieuws dat door daklozen wordt verspreid.
Volgens de straatkrant gaat het om vier verstokte Poolse alcoholisten, die niet wisten dat aan Nederlandse spiritus de uiterst giftige stof methanol wordt toegevoegd. Volgens de Haagse GGD is er geen reden tot paniek.
In Polen is het gewoon normaal om spiritus te drinken. Is gewoon wat heftiger dan Wodka. Polen zijn echt wel zuipers.
Er staat ook dat ze niet wisten dat aan Nederlandse spiritus de uiterst giftige stof methanol wordt toegevoegd. Ze dachten gewoon normale drank te hebben.
Sneu, voor die mensen.
#9
vroeger zat die stof(methanol) in nederland nog niet bij de spiritus en had je hier ook spiritus drinkers, mijn opa vertelde vaker verhalen over spiritus verslaafden die hij gekend had.