Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBritney spears is de weg kwijt!

Britney spears is de weg kwijt!

73 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien dat 'n zwaar verkeersongeval, met blijvende invaliditeit als gevolg, haar carriere nog 'n nieuwe impuls kan geven.
Koos Alberts heeft er destijds, geloof ik, enige baat bij gehad.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
:tearsofjoy:


Lekker. :smoke:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hier een aantal nieuwsberichten over onze ooit zo lekkere Britney!



Britney Spears scheert zichzelf kaal

Popster Britney Spears heeft vrijdagnacht in een tatoeagezaak in San Fernando Valley haar hoofd kaal geschoren en een nieuwe tattoo laten zetten. Ze kreeg op haar pols een kleine tattoo van rode lippen.

Een videofilm op de Amerikaanse zender KABC-TV toonde de pas geschoren Spears met minuscule tatoeëringen op de achterzijde van haar hals toen zij afgelopen nacht voor een nieuwe tatoeëring op de stoel zat. (De video kun je hier zien)

De website X17 heeft een aantal foto's waarop te zien is hoe Spears zich aan het kaalscheren is.




Britney spears naar ontwenningskliniek

De voormalige popster Britney Spears is opgenomen in een ontwenningskliniek. Dat heeft haar zaakwaarnemer dinsdag gezegd tegen het showbizzmagazine People. Spears zit in de kliniek omdat haar leven naar de knoppen zou gaan. Een voormalige assistent van Spears heeft aan de website Hollywood.com laten weten dat Spears totaal gek geworden is.

Spears zorgde vorige week voor opschudding, nadat ze spontaan haar hoofd kaal liet scheren bij een kapper in Los Angeles. Later kwam de zangeres onaangekondigd in een tattooshop, waar ze een rozerode mondje op haar pols liet tattoeëren.

Nadat Spears en haar man Kevin Federline uit elkaar gingen in november, heeft de popdiva gekozen voor een nieuwe levensstijl. Daarin besteedt ze al haar tijd aan feesten, drinken en uitgaan. De sterren hebben twee zoontjes, één van anderhalf en één van vijf maanden.


Britney Spears opnieuw naar afkickkliniek

Britney Spears heeft opnieuw haar intrek genomen in een afkickkliniek. Dat meldde de website van het Amerikaanse tijdschrift People donderdag. Spears ging dinsdag al naar zo'n instelling, maar vertrok daar een dag later alweer. Dit tegen het advies van de deskundigen. Inmiddels heeft ze zich voor de derde keer in een ontwenningskliniek laten opnemen. Amerikaanse media schrijven niet over de precieze reden van Spears' opname.

Wel is duidelijk dat de 25-jarige de laatste tijd opmerkelijk gedrag vertoont. Zo besloot ze onlangs haar hoofd kaal te scheren. Spears lijkt haar leven niet meer onder controle te hebben na haar plotselinge scheiding in november van Kevin Federline, die ze overigens zelf aanvroeg. Die volgde kort op de geboorte van hun tweede kind.

Donderdag stond er een rechtszaak op het programma over de voogdij van de twee zoontjes van Spears en Federline. De laatste wil namelijk een aangepaste voogdijregeling wegens de recente problemen van Britney. Door de nieuwe opname van de zangeres is die rechtszaak donderdag afgelast, wat natuurlijk een toevallige samenloop van omstandigheden is.


Britney draait door

Britney Spears is deze week totaal uit haar dak gegaan toen ze naar het huis van haar aanstaande ex Kevin Fenderline in San Fernando Valley ging. Op haar aanbellen werd niet opengedaan, waarna de 25-jarige kaalgeschoren zangeres haar woede koelde op de auto van een opdringerige paparazzo. Later is Spears voor de derde keer binnen deze maand naar een afkickkliniek gebracht.

Foto's van de doorgedraaide Britney zijn verschenen op de Amerikaanse website X17online.

Ondertussen heeft Amanda Alexander, het zusje van Britney's ex Jason, laten weten dat La Spears al langer drugs gebruikt: ''In 2003 heb ik haar al XTC zien gebruiken. En later was er ook cocaïne in het spel.'' Jeugdvriend Ken Smith beaamt: ''Ik heb Britney ook meerdere malen onder invloed van drugs meegemaakt. Die meid weet wel hoe ze een feestje moet bouwen.''

Gisteren stond er een rechtszaak op stapel over de voogdij van de twee zoontjes van Spears en Federline. De laatste wil namelijk een aangepaste voogdijregeling wegens de recente problemen van Britney. Door de nieuwe opname van de zangeres is die rechtszaak gisteren afgelast.









Britney probeerde zelfmoord te plegen

Volgens verschillende Amerikaanse media zou Britney Spears een zelfmoordpoging hebben ondernomen, vlak voordat ze deze week haar hoofd kaal schoor. Motief hiervoor zou de angst voor het verliezen van haar kinderen aan ex Kevin Federline zijn. Britneys moeder liet eveneens weten dat haar dochter het hier erg moeilijk mee had.

Britney deed de poging door tegen het toekomende verkeer in te lopen. Familie en vrienden van de popdiva houden haar nu in de gaten.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
oud nieuws jantje
F
FIDOLid
01-01-2024, 00:00
#5
whehe, ze houd die paraplu vast alsof ze rambo is :beer:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goooor :kots:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
jawadde dadde!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
http://www.jokeroo.com/funnyvideos/britney_spears_on_drugs.html
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha wat een freak :smoke: , k begin ze nou pas leuk te vinden :mrgreen: :mrgreen:
w
willem1984Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Zo zie je maar weer dat geld en materie niet gelukkig maakt.

Ze zoekt naar mijn idee ook wel beetje erg veel aandacht iedereen heeft zijn problemen ik ook, alleen omdat ze een celebrity is zitten de papparatzi er bovenop enzo kan de hele wereld meegenieten hoe ze zichzelf voor schut zet.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kale Britney :hearteyes:
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
geld maakt wel gelukkig maar moet wel om kunnen gaan coke is geen kinderspel :grin:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk dat het wel meevalt. Ze is 25 jaar en haar carriere kan nog altijd doorlopen. Ze is gewoon depressief en zit daar met haar twee kinderen zonder vader. Beter dat moeder haar kop kaalscheert ipv haar kinderen bruut de keel door te snijden.

Ze heeft genoeg geld om het een tijd vol te houden en op rust te komen en een comeback kan altijd nog. Kijkend naar Mariah Carey en Madonna hebben het ook lang volgehouden. Als ze nu alles in onroerend goed stopt en dat verhuurt dat hoeft ze niet meer te werken. Gewoon een dipje.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#14
dat ze nou gwn ff 5 kilo coke door haar neus jaagt :tongueout: lost al je problemen op :grin:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#15
^ *zucht*
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#16
moest ik britney zijn, zou ik die kerel gewoon voor alles wat zij hem gegeven geeft trug rippen, zij heeft wel ZIJN "carriere" enzo gemaakt, hij is "groot" dankzij haar, hij heeft haar gewoon gebruikt, ik zou hem trugpakken :)
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#17
omdat hij haar leeggezogen heeft :wink: nu moet ze de gaatjes met coke vullen hé :wave:
w
willem1984Lid
01-01-2024, 00:00
#18
OOPS I did it again. :mrgreen:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Britney Spears heeft na eerder nieuws dat ze niet suïcidaal zou zijn toch weer een zelfmoordpoging ondernomen. Mevrouw Spears probeerde zichzelf op te hangen aan een laken terwijl ze de woorden "I am the anti-christ" riep tegen de verschrikte verplegers. De ex-popdiva had voor de zelfmoordpoging ook de cijfers "666" overal op haar hoofd gekalkt.

Britney's manische gedrag heeft familieleden bezorgd gemaakt. Zij zijn bang voor haar gedrag dat ervoor zorgt dat de verpleging in de Promises Clinic in Malibu, Californië een moeilijke tijd heeft.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Saivy zei:
Britney Spears heeft na eerder nieuws dat ze niet suïcidaal zou zijn toch weer een zelfmoordpoging ondernomen. Mevrouw Spears probeerde zichzelf op te hangen aan een laken terwijl ze de woorden "I am the anti-christ" riep tegen de verschrikte verplegers. De ex-popdiva had voor de zelfmoordpoging ook de cijfers "666" overal op haar hoofd gekalkt.

Britney's manische gedrag heeft familieleden bezorgd gemaakt. Zij zijn bang voor haar gedrag dat ervoor zorgt dat de verpleging in de Promises Clinic in Malibu, Californië een moeilijke tijd heeft.
Klik om te vergroten...

word steeds gekker :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."