Daarbij komt dat je geen kracht hebt en een bar slechte conditie. Maar er wel uit ziet als een gorilla.
#2
Jongeren gaan steeds vaker naar de disco met een dosis anabole steroïden in hun lijf.
Jonger
Dat zegt directeur Ram van de Dopingautoriteit. Gebruikers van dopingproducten als testosteron worden ook steeds jonger, aldus Ram in het programma Nova. Al op 15-jarige leeftijd wordt er gebruikt.
Agressief
De gebruikers stellen zich volgens Ram 'bloot aan volstrekt onvoorzienbare gezondheidsrisico's'. Zo kunnen zij last krijgen van waanbeelden en kunnen zij zeer gewelddadig en depressief worden. Dat kan zelfs leiden tot zelfmoordneigingen.
bron: RTL nieuws 27 april 2007
#3
Het word ook steeds gekker
#4
Gek volk zeg
#5
Tsjah ik kijk nergens meer raar van op, ik heb al zoveel rare dingen gehoord in me leven dat ik er imuun voor ben geworden.
Ik krijg wel vaak de indruk dat mensen steeds vaker wat te veel op de korte termijn nadenken ipv wat goed voor hun is op de langere termijn.
#6
Doen jullie dat niet?
Er is niets lekkerder dan met een Hortensia-jointje in de snuit en helemaal strak van de anabolen-steroiden lekker de nacht door te halen in de discotheek. Als het effe meezit stouw ik ook nog wat mottenbalken in dat gat wat zo half tussen mijn ogen zitten en als de Gamma koopavond heeft is Zommes niet te beroerd om op wat tri-chloor of een lekkere lijmcocktail te trakeren.
Drie woorden: te gek.
#7
laatst was ik ook met iemand aan he wauwelen en die moest aan 1000 euro steroids hebben om te spuiten. wordt je heel snel gespierd van en met spieren dwing je in sommige kringen respect af ...
#8
Ik denk inderdaad dat het vooral gaat om anabolen die nog in het lichaam zitten of eventueel bijgenomen door mensen die te lui zijn om te trainen en opgefokte spiertjes mooi vinden..
Het idee dat je van speed ofzo niet genoeg plezier kan hebben..
#9
Alleen de gedachte aan spuiten wordt ik misselijk... Snappen die mensen niet dat ze zichzelf helemaal kapot maken. Je heb ook nog een toekomst, je leeft toch niet alleen voor het nu? Je wilt toch niet met een uitgezakt lichaam(Let maar op als je 55 bent ofzo)rond lopen omdat je toen je 20 was persé erg gespierd wilde zijn?
Ik kan er met mijn hoofd niet bij!!!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.