Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVeel anabole steroïden in uitgaansleven

Veel anabole steroïden in uitgaansleven

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Daarbij komt dat je geen kracht hebt en een bar slechte conditie. Maar er wel uit ziet als een gorilla.
w
willem1984Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Jongeren gaan steeds vaker naar de disco met een dosis anabole steroïden in hun lijf.

Jonger
Dat zegt directeur Ram van de Dopingautoriteit. Gebruikers van dopingproducten als testosteron worden ook steeds jonger, aldus Ram in het programma Nova. Al op 15-jarige leeftijd wordt er gebruikt.

Agressief
De gebruikers stellen zich volgens Ram 'bloot aan volstrekt onvoorzienbare gezondheidsrisico's'. Zo kunnen zij last krijgen van waanbeelden en kunnen zij zeer gewelddadig en depressief worden. Dat kan zelfs leiden tot zelfmoordneigingen.
bron: RTL nieuws 27 april 2007
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het word ook steeds gekker :rolleyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gek volk zeg
w
willem1984Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Tsjah ik kijk nergens meer raar van op, ik heb al zoveel rare dingen gehoord in me leven dat ik er imuun voor ben geworden.

Ik krijg wel vaak de indruk dat mensen steeds vaker wat te veel op de korte termijn nadenken ipv wat goed voor hun is op de langere termijn.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Doen jullie dat niet?

Er is niets lekkerder dan met een Hortensia-jointje in de snuit en helemaal strak van de anabolen-steroiden lekker de nacht door te halen in de discotheek. Als het effe meezit stouw ik ook nog wat mottenbalken in dat gat wat zo half tussen mijn ogen zitten en als de Gamma koopavond heeft is Zommes niet te beroerd om op wat tri-chloor of een lekkere lijmcocktail te trakeren.

Drie woorden: te gek.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#7
laatst was ik ook met iemand aan he wauwelen en die moest aan 1000 euro steroids hebben om te spuiten. wordt je heel snel gespierd van en met spieren dwing je in sommige kringen respect af ...
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk inderdaad dat het vooral gaat om anabolen die nog in het lichaam zitten of eventueel bijgenomen door mensen die te lui zijn om te trainen en opgefokte spiertjes mooi vinden..

Het idee dat je van speed ofzo niet genoeg plezier kan hebben..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alleen de gedachte aan spuiten wordt ik misselijk... Snappen die mensen niet dat ze zichzelf helemaal kapot maken. Je heb ook nog een toekomst, je leeft toch niet alleen voor het nu? Je wilt toch niet met een uitgezakt lichaam(Let maar op als je 55 bent ofzo)rond lopen omdat je toen je 20 was persé erg gespierd wilde zijn?

Ik kan er met mijn hoofd niet bij!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."