Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Psychonaut1976 zei: [ Speed is gewoon om wakker te blijven en niet zozeer voor een gevoel. Klik om te vergroten... nou ik ben geen giga gebruiker maar als ik veel pep snuif voel ik me aardig van de wereld"
"ik slik nu weer een tijdje en ut bevalt tog iets te goed dus kga maar stopppe binnekort, is eerder gelukt"
"ik omschrijf mezelf als ingewikkeld, kheb vele dingen meegemaakt wat mijn leven geen goed heeft gedaan. khe op jonge leeftijd mn broertje veloren. kheb een ernstig ongeluk gehad met een grasmaaier waardoor ik een handicap heb. mn ouders gaan uit mekaar. en ik doe alles en iedereen om me heen vreselijke pijn. mijn leven is verandert! ik zit nu al bijna een jaar aan de drugs( vooral xtc en speed) waardoor ik mezelf aan het kwijtraken ben. maar als ik het gebruik voel ik mezelf gewoon goed. normaal voel ik me ion het nauw gedreven als ik naast van die "stoere gaste" sta. met x op voel ik me THE MAN, waardoor ik enig gevoel van eigewaarde krijg kheb mezelf ten onder gebracht. ik heb nu een vriendin waar ik super veel van hou. ze is echt ALLES voor me. ik kan nioet zonder haar. kzit de laatste tijd in een enorme dip en zij is het enige wat mij nog houvast geeft in deze tijd. vroeger was ik een spontane vrolijke jongen met kuiltjes in zn wangen van het lachen. de kuiltjes zijn weg. ik had altijd schitterende ogen waar sterretjes van plezier in waren te zien. de sterren zijn weg/ ik weet mezelf geen raad meer. gister ging ik met mij vriendin uit en heb ik ook xtc genome. eerst 1 maar da heeft bij mij zo weinig effect dat ik er nog eens anderhalf had genome. (t ware 4 dubbele) mn vriendin had ut door dacht ik dus hebbik er in een hoekj getrokke en het verteld. ze ging me eerst zoenen als een gek en leip toen huilend naar de toiletten met een vriendin. ik zakte door de grond van ellende . toen ze naar buiten kwam zei ik lieverd en wou der knuffele , maar ze duwde zich van me af en liep naar buiten. mijn aaf was verneukt kheb alleen maar bier naar binnen gegooid daarna in mn uppie onderuit gezakt aan de bar. mense keken me aan, ik voelde de blikken in mn rug brande maar het boeide me niet meer. ik wilde dood. later buiten heb ik keihard staan vechten en heb een gast die een maat van me sloeg een kk op zn hoofd geslage met mn helm. die heeft vandaag zker hoofdpijn. daarna weet ik het niet meer. er stonden 3 gaste vollop op me in aant slaan en ik voelde niks. kheb ze alle 3 van me afgeslage (weer et hellm ) en ben toen weggelope. dit gevecht deed me goed. ik ben een kleine niet zoon sterke gozer maar deze aaf had ik ze te pakke. voor 5 min voelde ik me weer THE MAN. tot ik weer bij mn zinne kwam en het die avond agespeelde drama weer in me opkwam. de poliytie kwam dus ben ik hem snel gepeerd. khad geen zin in een nachtje cel. kben naar een maat gegaan en heb daar alles verteld. dit waren mijn ECHTE vrienden, die mij altijd zijn blijven steuenen. terwijl ik ze heb laten vallen als een baksteen. we hebben zeer serieus gepraat en hun begonnen over de hoop. jullie kennen het allemaal wel denk ik. een afkickkliniek. ik voel me niet zwaar verslaafd en ben het ook niet maar in vergelijking met vroeger ben ik niet meer de oude ik. en kdnek dat ik dat ook nooit meer zal worde. mn leven is een ware hel geworde de laatste tijd. mn ouders gaan scheide en hierthuis is niet echt meer van liefde te spreken tussen hun 2. dit doed me pijn. wat me nog meer pijn doet is mn vriendin. kheb ut verknald ook al heb ze ut me vergeven. ik d8 dat met haar alles beter zou worde . en dat leek ook heel even zo. maar het gaat nog steeds bergafwaarts met me. kdnek zelfs aan dood gaan. kheb al met een gelade gweer tegen met oog aan gestaan met mn teen bij de trekker. kheb bijna de haren uit mn hoofd getrokke . gaten in mn deur geslage. ik weet me cht geen raad. maar dit is waar ik dit allemaal voor type. ik wil graag jullie mening, hoe denk ejullie nou over me als je dit leest?. kweet jullie kennen me nioet enzo. maar klink ik echt als een geval die naar de hoop moet?met ondersteunig voor mijn psycsihe problemen en mijn drugsgebruik? REAGEER A.U.B. op een normale manier"
"kheb al een afspraak gemaakt met mn huisarts . best lastig om er over te tgaan praten met iemand die je niet kent, maar hij weet zeerwarschijnlijk wel iets wat voor mij zal werken. over antidepressiva , ik heb me nooit goed gevoeld bij medicijnen. kheb een tijdje ritalin geslikt maar dat ging fout. ook dipiperon is mij voorgeschreven maar had ook geen voordelige effecten. ik voel me de laaste tijd wel depresief maar ik heb van meerdere kanten gehoord dat anti depri middelen veel nadelen met zich meebrnegt zoals moeiheid enzo. ik heb nu een beeldschone vriendin die ik voor geen goud kwijt wil. toch ben ik gister naar der toegegaan met het idee om het uit te maken. ik ben zelf 18 en zij 15. maakt opzich nix uit maar ik heb haar nu opgescheept met mijn ellende. ik heb al veel meegemaakt en zij vrij weinig in vergelijking dat is mooi voor haar maar nu heeft ze een depri vriend met vage hersenspinsels. ik kan nooit goed voor haar zijn. kheb der dus ook verteld waar ik eigenlijik voor kwam, maar ik kreeg het zinnetje HET IS UIT niet over mn lippe. ik heb haar gevraagt wat zij het beste vond en dat ik echt d8 dat het beter uit kon zijn. heel moeilijk was dat natuurlijk en ik was stiekem heel bang dat ze ja zou zegge. aan de andere kant hoopte ik erop omdat ik weet dat mijn problemen nu ook de hare zijn geworde. toch zei ze dat ze het onmogelijk uit kon maken. dat was zeer hartverwarmend om te horen, nu weet ik zker dat ik HEEL VEEL aan der heb. en we zullen ons samen door dese moeilijke tijd heen gaan slaan beloofte ze en de tijd erna. ik heb de hele avond in der armen liggen huile maar zoals alle helden op sokken weten is dat op zulke momenten juist heel goed. kheb weinig zin in de lange lijdens weg die komen gaat want kheb gewoon echt problemem, zowel in mn hoofd als in de maatschappy. die 2 staan trouwens heel verbonden met mekaar. ik weet al wel dat een afkickklinkiek te erg voor mioj is . kheb geen verslavings probleme, meer gevoelens dat ik er altijd in mn uppie voor heb gestaan(wat echt NIET waar is ). geen verslavings problemen aan de harddrugs maar wel aan wiet en hasj. hier kan ik echt niet van afblijve. jullie zullen denken ooh alleen wiet dan valt het mee, nee dat valt niet mee kblow sinds mn 14de elke dag en dat heeft ernstige gevolgen, niet na 1 jaar of 2 maar 5 is toch echt teveel. vooral als je al zat gezeik hebt zonder die zooi. aan de andere kant heb ik helemaal geen zin om te stoppe met wiet. kvind ut te fijn om na een dag hard werke een lkkr jointj te draaie en rusti op te smoke. met de xtc en speed wil ik wel echt stopppe maar dat zal veel minder moeilijk zijn dan wiet. kheb een goed gevoel over de komende tijd. kzeg niet dak er weer boven op kom binnen een paar maanden . miss duurt het zelfs jaren. maar ik ben nu begonnen aan een bter leven en heb hier ook echt in in. kvoel me door deze omslag wel eigenlijk nog kutter want ik weet dat mn leventjuh lol en vrijheid nu een stuk minder zal worde. maar ik zal me er door heen slaan hand in hand met mijn beeldschone prinses"
"veel mensen gebruiken best zware drugs maar mescaline en adrenochroom zie je nie veel mij lijstje: wiet/hasj xtc speed poppers paddo's alcahol BIER! (want dat hoort tog op een speciaal plekje vind ik) ritalin diclofenac tramadol dipiperon lijm en miss nog wel meer maar vind het zelf niet zo'n spectaculaire opsomming. ik wil graag ooit gaan doen: lsd dmt heel mischien mescaline coke salvia truffels spacecake hasjolie naja nog wel een paar"
"je moet alles tog een keer geprobeerd hebbe??? :P"
"eej jah das wel vet! ga ik ook maar keerte probere"
"[ True true, maar; met een beetje draaikunde en niet teveel weed in 't achterste eind hoeft 't geen probleem te zijn. Overigens: zelfs al draai ik met een klein vloeitje, een tip komt d'r altijd in [/quote] bescheiden hoor"
"klein vloeitje"
"valt wel mee, bij mij dan ik blow best veel en slik regelmatig pillen. Daar rook ik graag een jointje bij"