#1
mijn gekste ervaring is dat ik op mijn kamer zat en zeker een uur heb gedacht dat ik op het station op de trein stond te wachten
Mr. XTC zei:mijn gekste ervaring is dat ik op mijn kamer zat en zeker een uur heb gedacht dat ik op het station op de trein stond te wachten
DarkScope zei:Mr. XTC zei:mijn gekste ervaring is dat ik op mijn kamer zat en zeker een uur heb gedacht dat ik op het station op de trein stond te wachten
boh das wel heftig of nie dan? zag je ook egt het station en alles om je heen? heftige hallucinatie hoeveel had je op?
Mr. XTC zei:DarkScope zei:Mr. XTC zei:mijn gekste ervaring is dat ik op mijn kamer zat en zeker een uur heb gedacht dat ik op het station op de trein stond te wachten
boh das wel heftig of nie dan? zag je ook egt het station en alles om je heen? heftige hallucinatie hoeveel had je op?
ja ik zag echt een station met mensen en alles erop en eraan ik had iets van 8 zware pillen op.
DarkScope zei:Mr. XTC zei:DarkScope zei:Mr. XTC zei:mijn gekste ervaring is dat ik op mijn kamer zat en zeker een uur heb gedacht dat ik op het station op de trein stond te wachten
boh das wel heftig of nie dan? zag je ook egt het station en alles om je heen? heftige hallucinatie hoeveel had je op?
ja ik zag echt een station met mensen en alles erop en eraan ik had iets van 8 zware pillen op.
voelde je ook egt bijv. de buitenlucht en alles of was het alleen visueel?

Mr. XTC zei:DarkScope zei:Mr. XTC zei:DarkScope zei:Mr. XTC zei:mijn gekste ervaring is dat ik op mijn kamer zat en zeker een uur heb gedacht dat ik op het station op de trein stond te wachten
boh das wel heftig of nie dan? zag je ook egt het station en alles om je heen? heftige hallucinatie hoeveel had je op?
ja ik zag echt een station met mensen en alles erop en eraan ik had iets van 8 zware pillen op.
voelde je ook egt bijv. de buitenlucht en alles of was het alleen visueel?
was alleen visueel maar wel heftig
DarkScope zei:Mr. XTC zei:DarkScope zei:Mr. XTC zei:DarkScope zei:Mr. XTC zei:mijn gekste ervaring is dat ik op mijn kamer zat en zeker een uur heb gedacht dat ik op het station op de trein stond te wachten
boh das wel heftig of nie dan? zag je ook egt het station en alles om je heen? heftige hallucinatie hoeveel had je op?
ja ik zag echt een station met mensen en alles erop en eraan ik had iets van 8 zware pillen op.
voelde je ook egt bijv. de buitenlucht en alles of was het alleen visueel?
was alleen visueel maar wel heftig
dat denk k zeker, maar als het alleen visueel is, heb je dan wel t gevoel dat je je daar echt bevindt? of heb je zoiets van k voel geen wind en ik voel gwn dat k in me bed lig dus het lijkt ma n beetje nep zo?
Ik had wel het idee dat ik daar echt was omdat ik als ik X op heb toch weinig tot niks voel van wind en temperatuur enzo
DarkScope zei:Ik had wel het idee dat ik daar echt was omdat ik als ik X op heb toch weinig tot niks voel van wind en temperatuur enzo
Ma hallucinaties zoude ook gevoelsmatig kunne zijn toch? althans kheb alles gehad dat k in een game omlaag liep en k voelde me zelf ook alsof k omlaag ging, erg weird


??? 
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."