#1
geloof me de eerste keer haal je nooit meer terug. tenmisnte ik dan.... :P dat was ook omdat ik best veel ophad voor ut eerst maar meerdre vrienden van mij hebben ut dat ze de eerste keer niet kunnen evenaren terwijl ze wel veel wauser kunne zijn dan de 1e x
