Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer xtc

eerste keer xtc

20 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
w
wicketLid
01-01-2024, 00:00
#1
geloof me de eerste keer haal je nooit meer terug. tenmisnte ik dan.... :P dat was ook omdat ik best veel ophad voor ut eerst maar meerdre vrienden van mij hebben ut dat ze de eerste keer niet kunnen evenaren terwijl ze wel veel wauser kunne zijn dan de 1e x
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
een halfje is idd te weinig, daar voel je (bijna) niets van als het dan ook nog eens een slechte pil is

normaal voel je het de eerste keer het best van al dus zegt wel genoeg zeker :)
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jeller zei:
een halfje is idd te weinig, daar voel je (bijna) niets van als het dan ook nog eens een slechte pil is

normaal voel je het de eerste keer het best van al dus zegt wel genoeg zeker :)
Klik om te vergroten...

het is tog ook zo dat als je na je 1e keer telkens 3 maanden wacht,
en na die 3 maanden weer Xtc neemt dat het dan "bijna" het zelfde effec heefd als de 1e keer.

teminste ik kan me herinnere dat ik dat ergens gelezen/gehoord had.

mja in iedergevan ik wacht telkens 3 maanden en het effect wat ik steeds heb vind ik wel zaaaaaalig :grin:
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb gisteren op een industrial gothic fuif, voor het eerst een (halfje) xtc op,

samen met een vriendin genomen, zij heeft er een half uur later veel energie van gekregen, ze kon haar armen niet stillhouden( zij ging dan maar dansen, en ik bleef hangen aan de toog!)


heb er niets van gevoeld! :(


heb 3 uur na innemen een jointje gerookt(waar ik trouwens ook geen effect heb van gehad)


weet iemand raad? of ben ik echt imuun tegen drugs?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
je hebt gewoon te weinig genomen... -_-
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ellesdee zei:
je hebt gewoon te weinig genomen... -_-
Klik om te vergroten...


ok, mss heb ik gwn een lage gevoeligheidsgraad, dus kan ik er gwn goed tegen,...
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
shihuandgi zei:
Ellesdee zei:
je hebt gewoon te weinig genomen... -_-
Klik om te vergroten...


ok, mss heb ik gwn een lage gevoeligheidsgraad, dus kan ik er gwn goed tegen,...
Klik om te vergroten...

denk t...
ik kan dr ook redelijk goed tegen... neem altijd 2pilletjes :P om mee te beginnen...
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja er zijn regels voor. Als je weet hoeveel mg de pil is kun je dat toepassen.

1,5 tot 2 keer je gewicht in kilo's is de 'ideale' dosering.

Ik weeg bijvoorbeeld 83 kilo. 2 x 83=166. (toch?)

dus ik zou 166 mg kunnen hebben.
In de tegenwoordige pillen zit vaak nog geen 100 mg.
dus ik kan wel 2 pilletjes nemen.
of 1 hele sterke.

vandaar
p
popiejopieLid
01-01-2024, 00:00
#9
nutsss zei:
Ja er zijn regels voor. Als je weet hoeveel mg de pil is kun je dat toepassen.

1,5 tot 2 keer je gewicht in kilo's is de 'ideale' dosering.

Ik weeg bijvoorbeeld 83 kilo. 2 x 83=166. (toch?)

dus ik zou 166 mg kunnen hebben.
In de tegenwoordige pillen zit vaak nog geen 100 mg.
dus ik kan wel 2 pilletjes nemen.
of 1 hele sterke.

vandaar
Klik om te vergroten...


ben het eens! 100 kg = 2,5 pil minimaal
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#10
popiejopie zei:
ben het eens! 100 kg = 2,5 pil minimaal
Klik om te vergroten...

Niet helemaal. Je moet natuurlijk wel weten hoeveel mg mdma de pil bevat. 2,5 van 160mg is weer wat teveel van het goede...
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
nutsss zei:
popiejopie zei:
ben het eens! 100 kg = 2,5 pil minimaal
Klik om te vergroten...

Niet helemaal. Je moet natuurlijk wel weten hoeveel mg mdma de pil bevat. 2,5 van 160mg is weer wat teveel van het goede...
Klik om te vergroten...

ik zou er geen probleem mee hebben :grin:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ellesdee zei:
nutsss zei:
popiejopie zei:
ben het eens! 100 kg = 2,5 pil minimaal
Klik om te vergroten...

Niet helemaal. Je moet natuurlijk wel weten hoeveel mg mdma de pil bevat. 2,5 van 160mg is weer wat teveel van het goede...
Klik om te vergroten...

ik zou er geen probleem mee hebben :grin:
Klik om te vergroten...

Jij kan het hebben! 327 kilos is ook niet niks! :mrgreen:
a
angelinaLid
01-01-2024, 00:00
#13
hoeveel je van een pil of pillen moet nemen is echt per pil verschillend kun je van de ene pil van een halfje helemaal van de plaat gaan kan het bij een volgende van 1 hele nog niet het effect hebben
I
IngaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb zaterdag een pil gepakt met 200 mg mdma en heb mijn lijf uitgekotst.... Moet wel zeggen dat ik me nadien heeeeeeel LALALA voelde :grin: Zou het kunnen dat het lichaam dat automatisch doet als je een te grote dosis neemt ? Of ligt het misschien aan de drank die ik gedronken heb voor ik die pil pakte ? En is de combinatie niet echt aan te raden ?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Inga zei:
Heb zaterdag een pil gepakt met 200 mg mdma en heb mijn lijf uitgekotst.... Moet wel zeggen dat ik me nadien heeeeeeel LALALA voelde :grin: Zou het kunnen dat het lichaam dat automatisch doet als je een te grote dosis neemt ? Of ligt het misschien aan de drank die ik gedronken heb voor ik die pil pakte ? En is de combinatie niet echt aan te raden ?
Klik om te vergroten...

drank en xtc... big no no...
ik word daar altijd supermisselijk van... en absoluut niet vrolijk...
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#16
angelina zei:
hoeveel je van een pil of pillen moet nemen is echt per pil verschillend kun je van de ene pil van een halfje helemaal van de plaat gaan kan het bij een volgende van 1 hele nog niet het effect hebben
Klik om te vergroten...

en daarom kan je ze beter laten testen. Dan weet je niet alleen hoeveel mg mdma er in zit maar ook of er überhaubt wel mdma in zit of dat het gevuld is met schadelijkere alternatieven.

Bij de links staan geloof ik de adressen. Daar hoort de site in ieder geval wel te staan.
d
dread_headLid
01-01-2024, 00:00
#17
de eerste x dat ik xtc had had ik ook een halve gele mitsu
k had die dag ervoor voor de eerste x speed gesnove,
maar de eerste x xtc voelde ik niet zo Uber erg, maar k voelde me wel egt goed en vrolijk.. jammer was dat ik m na een uurtje al nie meer voelde.. mr wel duf en moe.. De 2e x xtc dacht ik ooh ik pak wel wa meer * iedereen zegt hoe dom t is, Toch doe je t * ¬¬ .. mrja Whatever:P toen had ik anderhalve dagobert duck , die ware wel egt masterlijk!... mrjaa k doe t niet zoo vaak maar t is wel egt kickass..
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#18
nutsss zei:
In de tegenwoordige pillen zit vaak nog geen 100 mg.
dus ik kan wel 2 pilletjes nemen.
of 1 hele sterke.
Klik om te vergroten...


Dat licht er aan wat voor dealer je hebt.
in mijn omgeving komt het huist vaak voor det er een te sterke dosering in zit, namelijk rond de 180-220 miligram.


Daarom kan ik je aanraden voordat je met Xtc begint Eerst te laten testen wat voor pil je hebt.
Voor dat er dadelijk amfetemine in zit bevoorbeeld. :wink: |
Want dat komt ook regelmatig voor. :cry:
w
wicketLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik had de eerste keer (een jaar geleden) een blauwe mitsu gepakt.
na 10 min voelde ik nog niks , ik weet dat dat normaal is maar ik nam er nog 1 :grin: toen ik het begon te voele heb ik de 3de gepakt :flushed: dus de eerste keer 3 blauwe mitsu's . ik had de tijd van mn leve maar ik denk niet dat dit voor iedereen is weg gelegd. kzou de 1e keer gwoon 2 illies neme en je goed laten informeren door ervare mense die zijn er zat
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#20
wicket zei:
ik had de eerste keer (een jaar geleden) een blauwe mitsu gepakt.
na 10 min voelde ik nog niks , ik weet dat dat normaal is maar ik nam er nog 1 :grin: toen ik het begon te voele heb ik de 3de gepakt :flushed: dus de eerste keer 3 blauwe mitsu's . ik had de tijd van mn leve maar ik denk niet dat dit voor iedereen is weg gelegd. kzou de 1e keer gwoon 2 illies neme en je goed laten informeren door ervare mense die zijn er zat
Klik om te vergroten...

Of check drugsforum :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."