Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"denk dat je dan geen drugs nodig heb om je fijn te voelen."
"Ik heb dus precies hetzelfde, bij mij is ook ADD geconstateerd, en ik voel ook steeds minder van vrijwel alle drugs. Mdma (of xtc) werkt vrijwel helemaal niet meer, tenzij ik belachelijk grote hoeveelheden gebruik. En dat doe ik ook maar 1x in de 2 maanden, als het niet minder is. van speed blijf ik alleen lang wakker, en coke doet ook vrij weinig meer met me. Ik word er tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar gaar van. OOK na 4 maanden gestopt te zijn met alles was dit nog steeds..."
"Re: Favouriete snuifondergrond gewoon met een rietje in het packie"
"als je dit soort dingen gaat zeggen: afraidtech zei: idem, gewoon zo'n klein ochtend lijntje om wakker te worden Klik om te vergroten..."
"Probleem van ritalin en dex e.d is dat het ook bij iedereen werkt, iedereen word er geconcentreerder van, iedereen kan dan even wat meer geduld op brengen. Daarom denkt iedereen dat het bij hem of haar werkt en dat degene ook werkelijk adhd heeft. heel de maatschappij word geindoctrineerd met medicijnen gebruik, het begint als je 6 bent met adhd, en tegen je 15de heb je benzo's nodig omdat je al in een halve psychose leeft. it's al about the pillenmafia"
"zo?"
"Re: Drie zegels en een compleet ander mens Bizar dat je door de lsd zo'n sterk inzicht hebt gekregen op je gebruik van speed. Ik ben zelf op het moment aan het afbouwen van dextro amfetamine (apotheek) omdat ik na 4 maanden er toch een redelijke grote tolerantie voor heb opgebouwd. ik adviseer je zelf om gewoon naar therapie te gaan als je echt ADD hebt, dex is maar een tijdelijke oplossing, en als je het op je eigen kracht kan is het natuurlijk echt veel beter. Goed dat je er zo'n positieve ervaring aan over hebt gehouden"
"typisch gevalletje: Drientje zei: We namen pilluh, we voelden ons fijn, we namen nog meer pilluh en rookten veel wiet, het was een toffe avond.' Klik om te vergroten..."
"Hebben tot nu toe niet gewerkt, dus het zal ook wel niet meer komen."
"1x gedaan, gelijk bloedneus en de volgende dag echt goed last gehad"