Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual met lsd (eerste keer trouwens): ik stond in een bos, op een hele kleine heuvel vol met aarde en takken. een paar mensen riepen iets van : het lijkt wel of de grond ademt! Ik zag het ook, ik stond er zelfs bovenop, en opeens was het alsof er een walvis op de grond lag, helemaal bedekt met modder: het was geen heuvel! het was een walvis! Een slapende! Gebeurd er zoiets ook niet in een film ofzo?"
"nouja, leuk, leuk.. ze hebben potentie."
"J89 zei: het is niet echt een blunder maar wel een grappig verhaal afgelopen zomer was ik met een groep vrienden naar awakenings festival en het was 1 van me leipste drugs weekenden ooit geworden eindstand, kzat met 1 maat thuis achter me pc. nou die dag + nacht + dag, had ik 5 pillen, 1 gram coke, halve gram speed, 3 flugels ghb weggewerkt + 4 gram hasj opgerookt dus ik zat daar met die vriend en je kent wel als je veel drugs hebt gebruikt, dat je steeds vergeet waar je over praat en wij hadden dit dus echt extreem erg we waren over iets aan het praten (geen idee wat) dus toen vergaten we waar het over hadden vervolgens gingen we verder praten over dat we steeds vergeten waar we het over hadden totdat we vergaten dat we het daarover hadden, dus begonnen we weer te praten over dat we steeds vergaten waar we het over hadden, zonder dat we wisten dat we het daarvoor daar ook over hadden maar dat we het vergeten waren. vervolgens vergaten we het weer en zo ging het nog eens 2 x opnieuw, totdat we maar tot de conclusie kwamen dat we maar beter niet meer konden praten want het schoot toch niet op. vervolgens vergaten we dat we die conlcusie hadden gemaakt begonnen we weer te praten, om, jaja.. weer te vergeten waar we het over hadden op begevemoment viel het gesprek stil, en hoorde we allebei kikkers kwaken (wtf, nog steeds geen idee waar dat vandaan kwam, echt raar aangezien we het allebei hoorde) maarja dat was het Klik om te vergroten... Ik heb een keer precies hetzelfde gehad met een vriend, dit soort dingen gebeuren als ik xtc heb gehad en een paar uur later ga blowen. (Wat ik nu dus niet meer doe, want het is super irritant om zo verward te zijn.) We hadden het ook heel erg, steeds vergat ik dat het gebeurde en dan probeer je over iets te praten, en halverwege de zin weet je niet meer wat je wilde zeggen, en dan besef je weer dat dit al een kwartier zo gaat, etc. Het werd echt heel irritant. We zaten toen ook buiten, voor een winkel, en we hadden zoiets van: Ik ken deze winkel.. waar ken ik dit van.. Kwam ik er een paar weken later langs: was het de h&m. Dat is gewoon niet goed meer. Verder was het wel een hele leuke nacht."
"ben ik dan de enige die niet per see een favoriet heeft? paddos hasj pep xtc 4fluor en lsd strijden om de eerste plek? het ligt er allemaal aan, waar wat wanneer waarom en hoe."
"Ik had het vorige week donderdag weer . Ik en maisnon (die van wat posts hierboven!) (hoi maisnon!) wilden 's avonds nog uitgaan, dus we dachten: we doen een middagdutje aangezien we regelmatig nachten doorhalen en dat ik wel merk dat het niet zo bar goed voor je is.. Ik had het dit keer met wakker worden, dat lukte niet goed dus ik wilde steeds 'maisnon' roepen om me echt wakker te maken, en ik dacht steeds dat het lukte en dat ik allemaal dingen zei en wakker werd, maar toen gebeurde het weer (zo'n 10 x). Het bleek dat ik niks zei, terwijl ik in mijn droom zelfs boos aan het schelden was dat ik toch echt wakker moest worden."
"ik had het zojuist weer en moest gelijk aan het forum denken: ik droomde dat ik in slaap viel, (maar ik sliep al), en ik gleed weer weg in iets een of ander raars waar ik me amper kon bewegen, ik dacht steeds dat het me wel lukte om met mijn benen te spartelen en ik hoorde vrienden praten over: ' aah wat lief ze spartelt met haar benen in haar slaap'. bovendien zat mijn neus verstopt en kon ik mijn mond niet open krijgen om te ademen. toen ik wakker werd bleek iedereen nog te slapen en heeft er niemand wat gezegd. ik bedacht me toen: je wilt er altijd zo snel mogelijk uit omdat je een beetje schrikt, maar wat gebeurd er als je het gewoon over je heen laat komen en niet probeert te vechten om wakker te worden? iemand ooit getest? (dit keer heeft het niet met drugs te maken gehad trouwens, heb weken geen speed en al maanden geen pil meer aangeraakt. )"
"Het is een beetje dat je met rijden onder invloed ook anderen in gevaar brengt, en dat wil je niet lijkt me.."
"Marla Singer zei: Wow, bij mij komt zo'n slaapverlamming misschien maar 1x in de paar jaar voor, maar zo vaak achter elkaar als wave het heeft, lijkt me echt niet leuk meer.,,, Klik om te vergroten... Dit was gelukkig de laatste keer dat ik het heb gehad tot nu toe.. Misschien heeft het er mee te maken dat ik die tijd wel eens pep nam en dat nu al een hele tijd niet heb gedaan.."
"ze zeggen het"
"lsd: de oma van mijn vader is de moeder van mijn oma. (vervolgens 5 minuten stambomen tekenen: het klopt)"