Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wat had je gebruikt dan."
"Ikzelf vind uitgaan altijd leuker dan thuisblijven. Dit klinkt een beetje raar maar bij mij lijkt het wel of dansen het gevoel versterkt.. Ik kan dan echt uren achter elkaar dansen en supergelukkig zijn. Ik heb het ook wel eens gewoon in Amsterdam gedaan, een beetje rondgelopen. Uiteindelijk liepen we met een knuffelkonijn en elkaars kleren aan rond en wilden toeristen allemaal fotos van ons maken omdat we er raar uitzagen ofzo (door die kleren). En daarna gingen we broeken kopen maar de verkoopster was veel te behulpzaam en we konden niet kiezen en ze kwam steeds maar met andere broeken.. Toen hadden we maar niks gekocht. Douchen na het uitgaan als je het nog een beetje voelt is ook fantastisch, heel verfrissend. Veel plezier nog!"
"Ja ik heb toch snel dat ik me een beetje verveel, en een beetje onrustig wordt en dat ik niet zo goed weet wat ik moet doen. Ik heb er dan vaak moeite mee dat lekker rustig zitten en praten gewoon prima is. (Terwijl ik dat normaal, zonder mdma, in het dagelijks leven, dat juist heel erg kan waarderen) Meestal ga ik dan gewoon een groot stuk lopen, door de stad of langs de rijn of in het park. En dan heel veel praten ."
""Twee tot drie keer zo zwaar De pillen werden aangetroffen in de provincie Antwerpen en waren blauw, driehoekig en gemerkt met het logo van het automerk Mitsubishi. Ze bevatten meer dan 130 milligram MDMA (MDMA-base) per pil, waardoor een pil twee tot drie keer zo zwaar is als een gebruikelijke xtc-pil. Zeker onervaren gebruikers lopen het risico op een te grote dosis." Aah die goede oude tijd. Blauwe mitsus."
"Irie zei: 130!!! dat moet meer dan 10 jaar geleden zijn dat ik nog eens zo'n lekkere dingen ben tegengekomen ... Klik om te vergroten... even opscheppen: wow. ik had dit weekend nog 1 met 180."
"Oom Klaas zei: Een pil met 180, dat is wel echt een zieke pil dan Klik om te vergroten... Ja het was redelijk belachelijk. Ik heb er nog 2 Maar die 180 mag ook wel, ze waren wel 10 euro per stuk. Had hem trouwens ook niet in een keer gedaan, maar 2 x een halve over een lange avond dus het was te doen."
"Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual met lsd (eerste keer trouwens): ik stond in een bos, op een hele kleine heuvel vol met aarde en takken. een paar mensen riepen iets van : het lijkt wel of de grond ademt! Ik zag het ook, ik stond er zelfs bovenop, en opeens was het alsof er een walvis op de grond lag, helemaal bedekt met modder: het was geen heuvel! het was een walvis! Een slapende! Gebeurd er zoiets ook niet in een film ofzo?"
"Ik ging, ik denk alweer meer dan een jaar terug, een keer hawaiiaanse paddestoelen eten met een vriend in het Julianapark in Utrecht. Niet echt de mooiste locatie maar we hadden geen zin om ver te reizen, en we waren met de fiets en ze hebben daar tenminste nog hertjes en dat soort dingen. We hadden tot dan toe alleen met mexicaanse getript. We hadden grote verwachtingen, want we hadden leuke dingen over hawaiiaanse gehoord! Maar er gebeurde niks. Een hele lange tijd gebeurde er niks. Het werd zelfs zo gek dat we besloten naar het centrum te gaan om maar een beetje rond te hangen om er nog maar een leuke dag van te maken. Twee uur rondgehangen, en er gebeurde nog steeds niks. We besloten maar wat te gaan blowen, kijken of dat zou helpen. We werden alleen maar heel erg stoned, daardoor kregen we natuurlijk honger dus we besloten naar de v&d te gaan om een broodje te eten. En BOEM. Midden in de v&d. Heftigste trip ooit. Het rare was, het voelde niet echt als paddestoelen normaal bij ons voelden. We zaten daar in het restaurant aan een tafel. We zaten in een soort bel die onze wereld vormde. Vriend was bezig met zijn ademhaling en zijn lichaam die de tafel aanraakte. Ik werd gek van een Japanse vrouw achter me die in het Japans en vooral supersnel tegen haar gezelschap zat te praten. In mijn hoofd hoorde ik iets als : tjaawowowkawoooorowokakaowo. En het hield niet op. Toen gingen we door het winkelcentrum lopen. Vriend had een soort van tunnelvisies en het idee dat hij zijn benen steeds achter liet, of dat zijn hoofd veel verder was dan zijn lichaam etc. Ik liep er naast en was vooral bezig met het kijken of ik niet iemand tegen zou komen die ik ken en maar beter niet tegen komen (maar ik was niet in paniek, gelukkig, gewoon 'waakzaam') We belanden in de albert heijn, waar een kok vlees aan het bakken was zodat hij die kon uitdelen ter promotie. Hij vroeg of we een stukje wilden. Die vriend van mij leek dat wel wat, dus moest ik er ook maar aan geloven.. Die kok was normaal waarschijnlijk erg lang en hij had een hele lange koksmuts op, maar in mijn beleving was hij zo'n 3 meter lang en keek hij heel blij naar me. Ik dacht even dat ik in een tv-show over eten zat met een 3 meter lange enthousiaste kok. Daarna hebben we nog gratis gegamed in de mediamarkt. Al met al niet een blunder maar wel vreemd, en ik ben vooral blij dat ik niet iemand was tegengekomen, aangezien ik best wel wat mensen daar makkelijk tegen zou kunnen komen. Oja en nog een met xtc: Zelfde vriend als van verhaal 1 en ik gingen uit in Amsterdam. We gingen naar de trut, zo'n homo gebeuren waar vooral veel gezopen wordt. Ik ben niet lesbisch maar ik ging er toch naar binnen, ook al stond er heel groot op de muur: Laat je heterovrienden thuis! We gingen al vroeg weg want we gingen iets anders doen ofzo. Bij die plek is er altijd een wachtrij: als er mensen naar buiten gaan, mogen de mensen in de rij naar binnen. We deden vooral eigenlijk heel raar. Binnen zagen we iemand die we herkenden van een site op internet en we riepen iets te hard: HIJ LIJKT OP EEN HERTJE! KIJK! Maar hij leek in het echt opeens ook op een hert. Daarna gingen we dus weg, en er mochten dus 2 andere mensen naar binnen. Toen zeiden we: OHH! We doen jullie echt een GUNST! En we waren heel trots dat we zoiets aardigs deden: zo vroeg alweer weggaan enzo, ruimte maken voor anderen.. Toen liepen we dus zo door die mensen heen, heel blij voor die mensen.. Maar toen aan het eind van de straat bedachten we dat we verkeerd liepen, dus moesten we erweer doorheen om naar de andere kant van de straat te lopen.. Die vriend had een enorme lachkick, ik had geen idee waarom, ik heb hem nooit meer zo horen lachen. En hij liep dus veel te hard lachend door die mensen heen terwijl ik er met mijn pillenkop achteraan liep: watiser?-watiser?-watiser?. Ik denk echt dat we overkwamen als een stel freaks, tussen al die mensen die alleen maar voor het bier kwamen . Normaal doen we eigenlijk best normaal op drugs."
"Doe mij ook maar 10 happy meals. Gadverredamme."
"Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt? er zijn overigens ook genoeg hollanders die domme dingen doen hoor, wees niet bang."