Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer XTC

Eerste keer XTC

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
dannypeterseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb zo zin in een pil ik gha zo lekker eentje nemen een mitsubishi teken die zijn lauw komen van rotterdam.
intresses??
g
gjinxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vanavond eerste keer xtc, roze vlindertjes.
5 minutjes geleden een halfje genomen, ben benieuwd!

Iemand met leuke tips? Wat is leuk om te doen?
g
gjinxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hahah nee gaat zo wel op stap denk ik. Heb de andere halfje ook genomen en voel me blij,warm en gelukkig!
Misschien zo een douchje lijkt me lekker, dank je voor de tips!
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ikzelf vind uitgaan altijd leuker dan thuisblijven. Dit klinkt een beetje raar maar bij mij lijkt het wel of dansen het gevoel versterkt.. Ik kan dan echt uren achter elkaar dansen en supergelukkig zijn.
Ik heb het ook wel eens gewoon in Amsterdam gedaan, een beetje rondgelopen. Uiteindelijk liepen we met een knuffelkonijn en elkaars kleren aan rond en wilden toeristen allemaal fotos van ons maken omdat we er raar uitzagen ofzo (door die kleren). En daarna gingen we broeken kopen maar de verkoopster was veel te behulpzaam en we konden niet kiezen en ze kwam steeds maar met andere broeken.. Toen hadden we maar niks gekocht.

Douchen na het uitgaan als je het nog een beetje voelt is ook fantastisch, heel verfrissend.

Veel plezier nog!
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
En hoe was het? :)

Ik vind trouwens mdma leuker om thuis te doen. Dan kan ik er veel meer van het gevoel genieten, en voel ik me ook veel closer bij vrienden dan op een feest. Maarja iedereen zijn ding natuurlijk.
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja ik heb toch snel dat ik me een beetje verveel, en een beetje onrustig wordt en dat ik niet zo goed weet wat ik moet doen. Ik heb er dan vaak moeite mee dat lekker rustig zitten en praten gewoon prima is. (Terwijl ik dat normaal, zonder mdma, in het dagelijks leven, dat juist heel erg kan waarderen)
Meestal ga ik dan gewoon een groot stuk lopen, door de stad of langs de rijn of in het park. En dan heel veel praten :).
S
Sneaky-dealerLid
01-01-2024, 00:00
#7
K weet mijn eerste keer nog :grin:
Best wel goeie spul , vaker proberen zou ik zeggen :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, mag ik je adres dan bel ik even misdaad anoniem.
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#9
Niet op het drugsforum zitten, maar als je thuis blijft: douchen, lekker onder een dekentje liggen, praten, praten, praten en dansen, als je daar van houdt. Als je een paar uur verder bent een wandeling maken?

Ik weet niet met wie je bent maar: lekker drinken voor elkaar maken, genegenheid uiten, elkaar complimentjes geven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."