Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Diablo69 zei: Geen idee hoeveel ml staat alleen 100mg per stuk bij Klik om te vergroten... 100mg is dus de inhoud 6apb ...... de liquid/vloeistof dus inhoud van buisje is ingeveer 5ml"
"Juun zei: Een hoop lieve gezichtjes toen ik thuiskwam Bekijk bijlage 16239 Klik om te vergroten... Bekenden van meππ"
"Dat klopt gewoon.....bij deze temperaturen koel ik ook wel eens af in bijkeuken/schuur en daarna weer de warmte in en je voelt hem zo weer"
"Calliweed2.0 zei: Vers van de pers Bekijk bijlage 20055Bekijk bijlage 20056 Klik om te vergroten... Egeltje36 zei: Wauw Calliweed2.0, da's gewoon een kunstwerk. Die glitters ook.. Dacht altijd dat ik de enige was die al die kleurtjes en vormpjes zo interessant vind, dus ik vind dit topic echt tof! Ik heb momenteel de 'groene granaten'. Laatst ook een keer simpele 6-hoekige gehad die een beetje een fluoroze/oranje kleurtje hadden, maar verder qua vorm niet zo interessant waren. Bekijk bijlage 20864 Klik om te vergroten... Je zou haast denken dat ze 1 voor 1 met de hand gemaakt worden"
"Mss een optie om een menthol eucalyptus snoepje te nemen"
"VJ_LSD72 zei: van masturberen word je blind/doof... Klik om te vergroten... Dan zou niemand dit lezen"
"Spyro zei: Wat zeggie? Klik om te vergroten... als je valt dan leg ie"
"Sinds ik 6APB heb ontdekt ook geen xtc/mdma meer."
"Dat doet hij maar 1x"
"Die liquid met 100 mg zou gewoon in 1x kunnen innemen persoonlijk vond ik het te weinig. Gewoon beetje frisdrank erbij en achterover slaan dan nog ff naspoelen en daarna 2 uur wachten of gewoon wat gaan doen tot het begint te werken. Bij eerste maal zou ik het eerst bij 100 laten, Houd er wel rekening mee dat het 10 uur werkt."