#1
Ben benieuwd of ik nu wel horny wordt of niet. Vorige x niet.
Zijn het harde pillen / moeilijk breekbaar? of zijn ze makkelijk te breken? Ik heb van iemand vernomen, die exact deze ook regelmatig nam, dat er dan verschil zit in potentie.
Kan met degradatie door ouderdom of opslag te maken hebben, ze komen van LL en waarschijnlijk hebben ze meerdere batches gemaakt.
2mg+ per kilo lichaamsgewicht voel je zeker. Volgens mij zit de dunne nu wel op 4mg de kilo. doe ik ook op een uur tijd. gewoon nu afwachten, valt bij mij ook elke keer anders, afhankelijk van wat ik heb gegeten enz.200 in 1 keer is wel een goede dosis. Daar ga ik altijd heerlijk op. In een half uur begin je dan wel wat te voelen
Ja ongeveer 4mg per kilo nu. was begonnen met +/- 1,5 mg per kilo en voelde daar niet echt iets van.2mg+ per kilo lichaamsgewicht voel je zeker. Volgens mij zit de dunne nu wel op 4mg de kilo. doe ik ook op een uur tijd. gewoon nu afwachten, valt bij mij ook elke keer anders, afhankelijk van wat ik heb gegeten enz.
Dan heb ik sjit zooi hahaha! Ik heb ook tolerantie he, gebruik methylfenidaat bijna dagelijks. Afgelopen week de hele week behalve vandaag.Van goede kwaliteit 3mmc voel je ook zeker wat op 75mg.
225 zal echt wel een kick moeten geven hoor!
Ai, bij mij is het effect ook veel en veel minder als ik door de weeks een andere stim neem.Dan heb ik sjit zooi hahaha! Ik heb ook tolerantie he, gebruik methylfenidaat bijna dagelijks. Afgelopen week de hele week behalve vandaag.
Aha. Ik wacht af. Merk nu nog steeds niet echt iets.Ik heb blauwe 150mg's, 180mg's en de zilveren 200mg LV'tjes geprobeerd, en met al deze gedrukte pillen duurt het altijd wat langer voor hij inslaat vergeleken met poeder of fijngehakte crystal in een vloeitje. Vooral de harde pillen die moeilijk door midden te breken zijn.
Dan heb ik sjit zooi hahaha! Ik heb ook tolerantie he, gebruik methylfenidaat bijna dagelijks. Afgelopen week de hele week behalve vandaag.
Ik heb opgezocht en kan met adhd medicatie of sterker uitvallen of zwakker.Er zijn een legio aan factoren die kunnen meespelen.
Maar aangezien ik de euforie die ik had wel associeer met het serotonine aspect van 3mmc kan ik haast niet geloven dat het een kruis tolerantie heeft met fenidaat.
Dus het kan zomaar zijn dat je in de marketingval bent gelopen i.v.m. de grote designerdrugs ban.
Zijn er pillen die niet vies zijn?Het smaakt wel echt MEGA vies! Kreeg de pil niet in ene weg… 🤮
Ik heb opgezocht en kan met adhd medicatie of sterker uitvallen of zwakker.
Tot nu toe vind ik er nog niks aan.
Ik koop geen poeder ivm verslaving craving.Ik koop altijd puur poeder en dan rol ik het in een vloeitje. Neem de laatste keren 200mg bommetjes om de 2.5 uur. Dan 3 tot 4 op een nacht.
Das 600 - 800mg op een avond.
De grote hoeveelheid die mensen neemen is ook vooral omdat ze niet meer stoppen met bijnemen.
Eti is niet viesZijn er pillen die niet vies zijn?
Heb maar 1x pillen op (xtc) maar die vond ik ook niet lekker.
Doe ik al.Ga anders even bewegen! Vaak gaat de stofwisseling wat sneller en zie je dat de drugs wat sluimert als je stil blijft zitten.
Beetje dansen of een wandelingetje doen soms wonderen!
Doe ik al.
Merk wel iets mini beetje druk op torso en thats it.
Voel me niet lekkeder, vrolijker, actiever, niks.
Maar ik wacht nog even
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."