Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MMC ontmaagding!

3MMC ontmaagding!

296 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben benieuwd of ik nu wel horny wordt of niet. Vorige x niet.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#2
200 in 1 keer is wel een goede dosis. Daar ga ik altijd heerlijk op. In een half uur begin je dan wel wat te voelen
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
vader zei:
Zijn het harde pillen / moeilijk breekbaar? of zijn ze makkelijk te breken? Ik heb van iemand vernomen, die exact deze ook regelmatig nam, dat er dan verschil zit in potentie.
Kan met degradatie door ouderdom of opslag te maken hebben, ze komen van LL en waarschijnlijk hebben ze meerdere batches gemaakt.
Klik om te vergroten...

Het kan allemaal wat je zegt. Geen idee!
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#4
Martinus zei:
200 in 1 keer is wel een goede dosis. Daar ga ik altijd heerlijk op. In een half uur begin je dan wel wat te voelen
Klik om te vergroten...
2mg+ per kilo lichaamsgewicht voel je zeker. Volgens mij zit de dunne nu wel op 4mg de kilo. doe ik ook op een uur tijd. gewoon nu afwachten, valt bij mij ook elke keer anders, afhankelijk van wat ik heb gegeten enz.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#5
Van goede kwaliteit 3mmc voel je ook zeker wat op 75mg.

225 zal echt wel een kick moeten geven hoor!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
vader zei:
2mg+ per kilo lichaamsgewicht voel je zeker. Volgens mij zit de dunne nu wel op 4mg de kilo. doe ik ook op een uur tijd. gewoon nu afwachten, valt bij mij ook elke keer anders, afhankelijk van wat ik heb gegeten enz.
Klik om te vergroten...
Ja ongeveer 4mg per kilo nu. was begonnen met +/- 1,5 mg per kilo en voelde daar niet echt iets van.
Ik lees hier vaak dat men er een gram of zelfs grammen door jaagt in een avond/nacht. Dus die 2mg per kilo? Lijkt mij erg weinig.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eve's drop zei:
Van goede kwaliteit 3mmc voel je ook zeker wat op 75mg.

225 zal echt wel een kick moeten geven hoor!
Klik om te vergroten...
Dan heb ik sjit zooi hahaha! Ik heb ook tolerantie he, gebruik methylfenidaat bijna dagelijks. Afgelopen week de hele week behalve vandaag.
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Dan heb ik sjit zooi hahaha! Ik heb ook tolerantie he, gebruik methylfenidaat bijna dagelijks. Afgelopen week de hele week behalve vandaag.
Klik om te vergroten...
Ai, bij mij is het effect ook veel en veel minder als ik door de weeks een andere stim neem.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
vader zei:
Ik heb blauwe 150mg's, 180mg's en de zilveren 200mg LV'tjes geprobeerd, en met al deze gedrukte pillen duurt het altijd wat langer voor hij inslaat vergeleken met poeder of fijngehakte crystal in een vloeitje. Vooral de harde pillen die moeilijk door midden te breken zijn.
Klik om te vergroten...
Aha. Ik wacht af. Merk nu nog steeds niet echt iets.
25 minuten geleden nog 1 genomen. Binnen een uur zal ik wel wat moeten voelen anders zijn het flut/nep pillen
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Dan heb ik sjit zooi hahaha! Ik heb ook tolerantie he, gebruik methylfenidaat bijna dagelijks. Afgelopen week de hele week behalve vandaag.
Klik om te vergroten...

Er zijn een legio aan factoren die kunnen meespelen.

Maar aangezien ik de euforie die ik had wel associeer met het serotonine aspect van 3mmc kan ik haast niet geloven dat het een kruis tolerantie heeft met fenidaat.

Dus het kan zomaar zijn dat je in de marketingval bent gelopen i.v.m. de grote designerdrugs ban.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eve's drop zei:
Er zijn een legio aan factoren die kunnen meespelen.

Maar aangezien ik de euforie die ik had wel associeer met het serotonine aspect van 3mmc kan ik haast niet geloven dat het een kruis tolerantie heeft met fenidaat.

Dus het kan zomaar zijn dat je in de marketingval bent gelopen i.v.m. de grote designerdrugs ban.
Klik om te vergroten...
Ik heb opgezocht en kan met adhd medicatie of sterker uitvallen of zwakker.
Tot nu toe vind ik er nog niks aan.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik koop altijd puur poeder en dan rol ik het in een vloeitje. Neem de laatste keren 200mg bommetjes om de 2.5 uur. Dan 3 tot 4 op een nacht.

Das 600 - 800mg op een avond.

De grote hoeveelheid die mensen neemen is ook vooral omdat ze niet meer stoppen met bijnemen.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Het smaakt wel echt MEGA vies! Kreeg de pil niet in ene weg… 🤮
Klik om te vergroten...
Zijn er pillen die niet vies zijn?

Heb maar 1x pillen op (xtc) maar die vond ik ook niet lekker.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Ik heb opgezocht en kan met adhd medicatie of sterker uitvallen of zwakker.
Tot nu toe vind ik er nog niks aan.
Klik om te vergroten...

Ga anders even bewegen! Vaak gaat de stofwisseling wat sneller en zie je dat de drugs wat sluimert als je stil blijft zitten.

Beetje dansen of een wandelingetje doen soms wonderen!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Martinus zei:
Ik koop altijd puur poeder en dan rol ik het in een vloeitje. Neem de laatste keren 200mg bommetjes om de 2.5 uur. Dan 3 tot 4 op een nacht.

Das 600 - 800mg op een avond.

De grote hoeveelheid die mensen neemen is ook vooral omdat ze niet meer stoppen met bijnemen.
Klik om te vergroten...
Ik koop geen poeder ivm verslaving craving.
Dit is een x om te proberen voor t verboden word. Of ik moet inslaan.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Don Draper zei:
Zijn er pillen die niet vies zijn?

Heb maar 1x pillen op (xtc) maar die vond ik ook niet lekker.
Klik om te vergroten...
Eti is niet vies
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb zelfs trek in eten…
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eve's drop zei:
Ga anders even bewegen! Vaak gaat de stofwisseling wat sneller en zie je dat de drugs wat sluimert als je stil blijft zitten.

Beetje dansen of een wandelingetje doen soms wonderen!
Klik om te vergroten...
Doe ik al.
Merk wel iets mini beetje druk op torso en thats it.
Voel me niet lekkeder, vrolijker, actiever, niks.

Maar ik wacht nog even
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Doe ik al.
Merk wel iets mini beetje druk op torso en thats it.
Voel me niet lekkeder, vrolijker, actiever, niks.

Maar ik wacht nog even
Klik om te vergroten...

Dan is bijnemen echt geen goed idee meer,.

Consider it a good thing maybe, maar wel altijd een beetje jammer.

Lekker een dikke knetter roken en wat comfortfood eten zou ik zeggen!
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zijn het harde pillen / moeilijk breekbaar? of zijn ze makkelijk te breken? Ik heb van iemand vernomen, die exact deze ook regelmatig nam, dat er dan verschil zit in potentie.
Kan met degradatie door ouderdom of opslag te maken hebben, ze komen van LL en waarschijnlijk hebben ze meerdere batches gemaakt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."