#1
Nee. Hij is te geinig...kunnen we niet universeel afspreken om deze grap nooit meer te maken.
Nee. Hij is te geinig...kunnen we niet universeel afspreken om deze grap nooit meer te maken.
Ja klopt slaaptekort ook. Had mijn arm en voet gebroken en verder schouders hebben de klap opgevangen dus daar zijn ze nog mee bezighad je misschien een slaaptekort ten tijde van het ongeluk?
maar nog een belangrijkere vraag, hoe gaat het met je? heb je letsel opgelopen?
Ik zal er ook nooit meer op reagerenNee. Hij is te geinig...
En daar is bewijs van dat TS onder invloed geweest zou zijn? Ook al zou dat zo zijn, hij steekt over bij een zebrapad. Al rolt of danst ie over dat pad heen, auto moet stoppen.yowww meneer de avocado ik ben aangereden toen ik tering high van die designer drug 3m door het verkeer liep![]()
Je bent gewoon in de fout als je zwaar onder invloed in het verkeer gaat rond lopen en daardoor een auto niet ziet. Ja het is een zebrapad maar als jij plots oversteekt vanuit een positie die de auto niet kan zien, kan hij moeilijk opeens stoppen. Daarnaast jij zit altijd in de fout als je onder invloed bent in het verkeer, als je dan gaat liegen om geld te trekken ben je gewoon een eikel.En daar is bewijs van dat TS onder invloed geweest zou zijn? Ook al zou dat zo zijn, hij steekt over bij een zebrapad. Al rolt of danst ie over dat pad heen, auto moet stoppen.
juridisch gezien?..Je bent gewoon in de fout als je zwaar onder invloed in het verkeer gaat rond lopen
dan ligt het zebrapad niet op een goede plek.en daardoor een auto niet ziet. Ja het is een zebrapad maar als jij plots oversteekt vanuit een positie die de auto niet kan zien,
kan hij moeilijk opeens stoppen. Daarnaast jij zit altijd in de fout als je onder invloed bent in het verkeer.
Het is heel simpel.... Niet onder invloed aan het verkeer deelnemen en dan achteraf schade willen claimen(daar had ik het over). Ts geeft aan een auto waarschijnlijk niet te hebben gezien door het gebruik van 3-mmc, dan ben je dus zwaar onder invloed....juridisch gezien?..
TS zei onder invloed te zijn.. niet zwaar onder invloed te zijn..
kan zelfs nog nazweem na slaap zijn.
dan ligt het zebrapad niet op een goede plek.
is dat zo.. waar kan ik die tekst vinden?
ik heb zo vaak zwaar verliefd an het verkeer deelgenomen.. zwaar onder de invloed van hormonen en feromonen..
zeker niet toerekeningsvatbaar.
en moe.. moeiheid staat gelijk aan aangeschoten en dronken.
een zebrapad is heilig.. in wat voor toestand dan ook.
de zwakkere verkeersdeelnemer staat in het recht.
sorry.. maar jij mag mijn avocado niet zijn apo π

Ik dacht ook dat deelnemen aan het verkeer onder invloed strafbaar is.juridisch gezien?..
TS zei onder invloed te zijn.. niet zwaar onder invloed te zijn..
kan zelfs nog nazweem na slaap zijn.
dan ligt het zebrapad niet op een goede plek.
is dat zo.. waar kan ik die tekst vinden?
ik heb zo vaak zwaar verliefd an het verkeer deelgenomen.. zwaar onder de invloed van hormonen en feromonen..
zeker niet toerekeningsvatbaar.
en moe.. moeiheid staat gelijk aan aangeschoten en dronken.
een zebrapad is heilig.. in wat voor toestand dan ook.
de zwakkere verkeersdeelnemer staat in het recht.
sorry.. maar jij mag mijn avocado niet zijn apo π
jouw persoonlijke mening.Het is heel simpel.... Niet onder invloed aan het verkeer deelnemen
waar schrijft TS dat?en dan achteraf schade willen claimen.
Ts geeft aan een auto waarschijnlijk niet te hebben gezien door het gebruik van 3-mmc, dan ben je dus zwaar onder invloed....
Bekijk bijlage 16009
Ik dacht ook dat deelnemen aan het verkeer onder invloed strafbaar is.
Heb net geprobeerd wat op te zoeen over het lopen.
Kan niet echt vinden dat onder invloed lopen strafbaar is.
Artikel 8 Wegenverkeerswet 1994
Artikel 8 lid 1 WVW 1994 luidt: βHet is een ieder verboden een voertuig te besturen, als bestuurder te doen besturen of als begeleider op te treden, terwijl hij verkeert onder zodanige invloed van een stof, waarvan hij weet of redelijkerwijs moet weten, dat het gebruik daarvan β al dan niet in combinatie met het gebruik van een andere stof β de rijvaardigheid kan verminderen, dat hij niet tot behoorlijk besturen of tot behoorlijk te begeleiden in staat moet worden geacht.β
(https://www.hameradvocaten.nl/nieuw...-dronken-met-de-fietsscooter-aan-de-hand-loop)
Toch denk ik dat ze als je een gevaar bent, ze het wel op artikel 5(?) Steken. Dat je een gevaar op de weg bent. Danwel openbaar dronkenschap.
Denk dat TS redelijk "veilig" is, als je oversteekt op een zebrapad of iets.
Net als met fietsers, ben je al zwakkere weggebruiker beschermd. Dan zal de automobilist moeten aantonen dat het niet zijn schuld is, en dat de voetganger/fietser fout zat.
Dus zonder bewijs, en een normale manier van oversteken sta je vrij sterk.
Ik heb het niet over ts.... Kijk naar waar ik op reageer..... En nee ik ben geen jurist, god zijn dank!! Ik zeg gewoon wat ik vind.jouw persoonlijke mening.
waar schrijft TS dat?
dat is precies waar je mijn avocado niet zou mogen zijn.
je denkt niet juridisch..
TS zou nooit onthullen dat'ie de auto niet gezien heeft..
of de auto reed zo snel dat TS nooit de kans heeft gehad hem op tijd te zien.
je hebt wel pit.. of nee.. het is een steen π
Ik heb het niet over ts.... Kijk naar waar ik op reageer..... En nee ik ben geen jurist, god zijn dank!! Ik zeg gewoon wat ik vind.
Bel me maar voor snuifadvieslos van ts, reageerde ik inhoudelijk op wat je zei..
apocado π
Oeh sterkte, ik denk trouwens dat het een combinatie was van de 3MMC en slaaptekort maar vooral het slaaptekort zal een rol hebben gespeeltJa klopt slaaptekort ook. Had mijn arm en voet gebroken en verder schouders hebben de klap opgevangen dus daar zijn ze nog mee bezigMaar gaat de goede kant op π
Pas op met oversteken π€ͺIk kom eraan!!!
Bekijk bijlage 16013
Het woord βfoutβ is niet helemaal juist.Het is heel simpel.... Niet onder invloed aan het verkeer deelnemen en dan achteraf schade willen claimen(daar had ik het over). Ts geeft aan een auto waarschijnlijk niet te hebben gezien door het gebruik van 3-mmc, dan ben je dus zwaar onder invloed....
En die regel dat een auto altijd fout zit is gewoon fout, als ik als fietser door rood rijd en word aangereden zit een auto alsnog in de fout. Rare regel.
Bekijk bijlage 16009
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."