#1
Ik heb het wel bij xtc dat ik misselijk word als ik teveel genomen heb. Maar 6apb weet ik dus niet want heb ik nog nooit gedaan..Volgens mij is dat heel persoonsgebonden.
Vriendin van me is zwaarder, had dezelfde dosering, heeft 6 uur boven de wc lucht uit liggen kotsen...
Die kotst ook vaak van xtc, ook op lage dosis. Hoor van wel meer mensen die dat standaard hebben bij sero's