Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ncs ade night space"
"Mooi tripreport, en knap hoe je zo open vertelt over de band met je ouders. Soms kan een trip je net even de antwoorden geven op vragen waarvan je nog niet wist dat je ze had. Ik heb een keer een heftige, maar zeer leerzame truffeltrip gehad waarin ik letterlijk met mijn gewicht werd geconfronteerd. Door veel thuiszitten met corona was ik fors aangekomen, en 1 trip heeft er voor gezorgd dat ik gezonder ben gaan leven en daardoor ook 10 kilo ben afgevallen. Mooi om te lezen dat het voor jou ook iets positiefs teweegbrengt. Overigens ga ik dinsdag ook aan de 1P-LSD, voor t eerst. Ik heb wel al vaker de 'illegale' variant gehad, en merkte nooit heel veel op mentaal vlak, maar heb dat met truffels wel vaker gehad."
"Mindless zei: Hoeveel mcg 1P-LSD ga je nemen? Ik zou als eerste keer 100 mcg aanraden. Niet meteen met bijvoorbeeld 200+ beginnen, want itt straat LSD krijg je met 1P waarschijnlijk echt de dosering die het zou moeten zijn. Klik om te vergroten... Ik ben van plan om nu ook 100mcg te nemen, zeker omdat het mn eerste keer is met dit middel wil ik niet gelijk te hoog inzetten. Heb genoeg ingeslagen om het eventueel over een paar maandjes weer te proberen, dus kan dan altijd nog voor een hogere dosis gaan mocht ik dat willen"
"Metalcored00d zei: Helemaal waar, het is geen pretje om halverwege de reis tot het besef te komen dat je er op dat moment totaal niet tegen opgewassen bent. Ergens kun je nooit helemaal voorbereid zijn, omdat de ervaring sowieso telkens een beetje anders is. Maar als je bijvoorbeeld ergens van wegloopt of iets al dan niet bewust onderdrukt, dan zul je dat op een gegeven moment allicht wel voorgeschoteld krijgen tijdens de ervaring. En vaak is het dan zo dat je dreigt te blijven hangen in een negatieve bui, totdat je het verwerkt hebt. Als je inderdaad door de hel wordt gesleurd, dan kan het erg beangstigend zijn om daar urenlang mee geconfronteerd te zijn. Zeker aangezien tijdsbesef op die middelen heel erg vervormt. Maar het kan je ineens terug naar de hoogste hoogtes brengen eens je door je shit bent gegaan. Lucy is a fickle mistress, ze dwingt respect af en een gezonde dosis bescheidenheid. Klik om te vergroten... Dat heb ik een paar keer gehad op truffels, maar had ik op dat moment ook wel nodig. Op het moment was het kut en beangstigend, maar het heeft me ook veel over mezelf geleerd. Met lsd ben ik nooit tot dat punt diep in mijzelf gekomen, maar ik laat het lekker over me heen komen dinsdag en zie wel waar mijn brein me brengt"
"Ik ben sinds een maand gestopt met roken en drinken. Op sommige momenten is voornamelijk het blijven stoppen met roken het moeilijkst, maar niet drinken mis ik eigenlijk niet zo."
"Ik heb leuke k-holes mee gemaakt, maar ook minder leuke. Het moment dat het even niet lekker gaat, besef je dan dat het voorbij gaat. Ik heb wel eens in een k-hole gezeten waarin ik mijzelf bang maakte dat ik er niet meer uit kwam. Ik zou niet per se voor een k-hole gaan, maar het ff aanvoelen. Ketamine is zonder k-hole ook leuk"
"Ik reis eigenlijk altijd met minstens één vriend als ik van een feestje kom wat wat verder weg is, dus hou me dan niet zo met anderen bezig. Maar de kans is vrij aanwezig dat je in de trein zit met genoeg andere mensen die een pilletje op hebben. Verder is het meeste wat ik ook zou zeggen wel eerder genoemd, maak jezelf niet te druk, die reis is voorbij voor je het weet. En vooral: veel plezier!"
"Ik weet niet precies hoe het in België zit, maar ik verwacht niet dat je problemen krijgt. Truffels zijn in België naar mijn weten niet illegaal. Mocht dit het geval zijn dan zou je ze natuurlijk ook niet fysiek in een winkel kunnen kopen. Heb hier in Nederland ook truffels online besteld en dit kwam binnen in een discrete verpakking.Wat je kan doen om jezelf een beter gevoel te geven is om reviews te lezen van de website waar je truffels wilt gaan kopen, is het bij andere mensen ook binnen gekomen enz."
"Als ik wiet in huis heb, dan komt dat ook op, behalve als ik 5 gram heb oid. Met andere drugs heb ik hier niet zo'n last van, ik hou vaak genoeg iets over wat ik dan een volgende keer op kan maken. Zo ook nu, de drugs voor ade had ik al en dus hoef ik geen extra geld uit te geven. Tel uit je winst"
"Makelifegreatagain zei: Welke winst? Linksom of rechtsom heb je er voor betaald, dat verandert niet😉 Maar snap wel wat je bedoeld 😋 Klik om te vergroten... Haha ja, dat is zo maar toch voelt het wel als een leuke verrassing"