#1
Ik heb de hele dag staan smoren en drinken in de zon
Supersnel scheef met dees weer![:grin:]()
Supersnel scheef met dees weer

azgaza zei:Wellicht vanmiddag ook weer lekker buiten in de zon met een joint. Mooi weer vraagt er gewoon om. Dan moet je wel![]()
Johannes de Tripper zei:azgaza zei:Wellicht vanmiddag ook weer lekker buiten in de zon met een joint. Mooi weer vraagt er gewoon om. Dan moet je wel![]()
inderdaad in de vroege avond wanneer het licht begint af te koelen, de ultimiteit.

ZI09 zei:'s nachts blowen is gewoon ideaal.
Dan is die zon niet zo godsklere irritant.
En het weer is dragelijker en zachter.
+dat de wereld 's nachts mooier is. (functioneler veelal niet)
Meer blauw, zwart groen, en wit. Hele vage kleuren als je er op let.
Nacht is mooi.
Dag eigenlijk ook.
Ik loop weer slap te ouwehoeren eigenlijk.
in de vlakke zon
. Ma eerst effe ete Trippelicious zei:kga mij dadelijk tog wel ne dikke roke hier in het dorp op et voetbalveld. Lekker chill in het gras, in het zonneke. Ma eerst effe ete
![]()

Jeller zei:sjjj ik moet straks leren, maar heb hier nog 2 gr lekkere spoetnik liggen![]()
mattskovic zei:en ontopic: op moment is het te warm voor mij om in vlakke zon te smoren ik wacht wel tot de maan opkomt![]()
![]()
![]()

Da is echt zo kut me dees weer eh; ik kan er van meesprekenJeller zei:sjjj ik moet straks leren, maar heb hier nog 2 gr lekkere spoetnik liggen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."