Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWarm weer & Blowen!

Warm weer & Blowen!

40 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb de hele dag staan smoren en drinken in de zon

Supersnel scheef met dees weer :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wellicht vanmiddag ook weer lekker buiten in de zon met een joint. Mooi weer vraagt er gewoon om. Dan moet je wel :stoned:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#3
azgaza zei:
Wellicht vanmiddag ook weer lekker buiten in de zon met een joint. Mooi weer vraagt er gewoon om. Dan moet je wel :stoned:
Klik om te vergroten...

inderdaad in de vroege avond wanneer het licht begint af te koelen, de ultimiteit.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Johannes de Tripper zei:
azgaza zei:
Wellicht vanmiddag ook weer lekker buiten in de zon met een joint. Mooi weer vraagt er gewoon om. Dan moet je wel :stoned:
Klik om te vergroten...

inderdaad in de vroege avond wanneer het licht begint af te koelen, de ultimiteit.
Klik om te vergroten...

Ja de vroege avond is ook heerlijk buiten, ik heb om momenten als deze zin in zomer, zomer nachten, zomer avonden, en zomer vroege ochtenden, maar de middag mogen ze houden, mij te heet.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Middag is inderdaad ietwat teveel van 't goeie.. gistermiddag ook een paar joints gesmookt, en lóóm dat ik werd, dan prefereer ik toch rond een uur of 7 een joint opsteken. :smoke: :)
T
The-Ultimate-DjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja savonds is inderdaad het chillst smoken
meestal op een relaxe plek aan een meer met genoeg eten, drinken en rookwaar
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#7
's Avonds vind ik persoonlijk ook fijner. Vooral als de zon onder gaat, zo prachtig! ^^ Maar dat is alleen een optie voor mij bij hartje zomer want ik houd niet van de kou :(
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#8
's nachts heerlijk de tuinstoel gepakt, en er eentje gerookt, voor het goede doel. :smoke:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
'S nachts buiten blowen is ook heerlijk, dat is echt voor mij zomer '05 en zomer '06
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#10
's nachts blowen is gewoon ideaal.

Dan is die zon niet zo godsklere irritant.
En het weer is dragelijker en zachter.

+dat de wereld 's nachts mooier is. (functioneler veelal niet)
Meer blauw, zwart groen, en wit. Hele vage kleuren als je er op let.
Nacht is mooi.


Dag eigenlijk ook.

Ik loop weer slap te ouwehoeren eigenlijk.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eigenlijk wel hé.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
ZI09 zei:
's nachts blowen is gewoon ideaal.

Dan is die zon niet zo godsklere irritant.
En het weer is dragelijker en zachter.

+dat de wereld 's nachts mooier is. (functioneler veelal niet)
Meer blauw, zwart groen, en wit. Hele vage kleuren als je er op let.
Nacht is mooi.


Dag eigenlijk ook.

Ik loop weer slap te ouwehoeren eigenlijk.
Klik om te vergroten...

Mee eens, dat nacht mooi is dus, en ook wel dat je slap aan het ouwehoren bent..haha
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#13
:sunglasses:

ajah, ajah.
F
FlitskikkerLid
01-01-2024, 00:00
#14
overdag vind ik het ook chill hoor :)
Even een :stoned: in de vlakke zon :hearteyes:
T
TrippeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#15
kga mij dadelijk tog wel ne dikke roke hier in het dorp op et voetbalveld. Lekker chill in het gras, in het zonneke :stoned:. Ma eerst effe ete :wink:
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#16
Trippelicious zei:
kga mij dadelijk tog wel ne dikke roke hier in het dorp op et voetbalveld. Lekker chill in het gras, in het zonneke :stoned:. Ma eerst effe ete :wink:
Klik om te vergroten...

ik ga straks net hetzelfde doen :P :stoned:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
sjjj ik moet straks leren, maar heb hier nog 2 gr lekkere spoetnik liggen :smilingimp:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jeller zei:
sjjj ik moet straks leren, maar heb hier nog 2 gr lekkere spoetnik liggen :smilingimp:
Klik om te vergroten...

als je ze niet moet hebben geef maar hier :tongueout:

en ontopic: op moment is het te warm voor mij om in vlakke zon te smoren ik wacht wel tot de maan opkomt :tongueout: :stoned: :tongueout:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
mattskovic zei:
en ontopic: op moment is het te warm voor mij om in vlakke zon te smoren ik wacht wel tot de maan opkomt :tongueout: :stoned: :tongueout:
Klik om te vergroten...

:stoned:
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jeller zei:
sjjj ik moet straks leren, maar heb hier nog 2 gr lekkere spoetnik liggen :smilingimp:
Klik om te vergroten...
Da is echt zo kut me dees weer eh; ik kan er van meespreken :angry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."