#1
Heb ik echt nog nooit gehad, waarschijnlijk slik je perongeluk kleine beetjes lucht in. Ik zou zeggen boer het er gewoon uit of let eens goed op hoe je rookt om het te voorkomen?

..ik krijg vaak kotsneigingen als ik buiten sta te blowen in m'n eentje, in mijn eigen hof dan nog welJeller zei:ja soms heb ik het ook, maar wat irritanter is als je veel blowt na elkaar dat je zo een vuile teersmaak over heel je mond en keel hebt en dan krijg ik zo een vuile hoest van uit mijn maag..
lijkt een beetje op een kotsneiging, maar gaat gelukkig wel vlug weg
barry zei:ja ik heb het soms ook meestal krijg ik een zowat misselijk gevoel en dan sleur ik die boer er echt uit en dan is het weer chill![]()
Midway zei:kotsneigingen had ik vroeger veel, maar ik denk dat het door de smaak is ofzo want ik kan weed goed verdragen.
Het rare is dat ik dat alleen heb als ik alleen rook

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."