Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBoeren laten als je blowt.

Boeren laten als je blowt.

18 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb ik echt nog nooit gehad, waarschijnlijk slik je perongeluk kleine beetjes lucht in. Ik zou zeggen boer het er gewoon uit of let eens goed op hoe je rookt om het te voorkomen?
R
ReinierGLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb als ik rook best vaak dat ik een soort luchtbel ofzo in mijn maag krijg,
dat ik moet boeren ofzo
Dan voel ik mee heel kut tot ik geboerd heb, dan is het wel ok maar begint het weer opnieuw
en dat kan heel lang duren
wat doe ik fout?
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wellicht slik je als je net een hijs hebt genomen? Rooklucht zet uit in je longen en maag, dus je zult er daarom meer last van ondervinden dan normale ingeslikte lucht (bij bijv. eten). Zorg gewoon dat je geen rook in je longen hebt als je slikt, dat lijkt me het proberen waard.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Daar hebbik toevallig soms ook last van, dan lijkt het alsof er lucht vastzit en boeren lukt dan soms niet eens terwijl je wel het gevoel van overtollige lucht hebt.

Rennie Deflatine helpt een beetje maar dan krijg je het gevoel dat je je lichaam voor de gek houdt omdat de lucht er nog wel zit. Mja beetje vaag, kweet ook niet hoe het komt en krijg er meestal pas last van na heel veel amfetmaine of thc inname.
R
ReinierGLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ook als ik dat boeren gevoel krijg, dan wordt ik vaak nogal chagerijnig van de weed ipv vrolijk, iemand die dit kent?
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja ik heb het soms ook meestal krijg ik een zowat misselijk gevoel en dan sleur ik die boer er echt uit en dan is het weer chill :)
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik zal er eens op letten of ik het ook heb :stoned:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb dat ook, en na de boer is het idd chiller :)
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#9
kheb het soms ook, meestal als ik in m'n bed ligt, en als ik ne boer laat, is't idd lekker goed. Maar al gauw komt het snel weer terug dak ne boer moe laten.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja soms heb ik het ook, maar wat irritanter is als je veel blowt na elkaar dat je zo een vuile teersmaak over heel je mond en keel hebt en dan krijg ik zo een vuile hoest van uit mijn maag :kots:..

lijkt een beetje op een kotsneiging, maar gaat gelukkig wel vlug weg
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Jeller zei:
ja soms heb ik het ook, maar wat irritanter is als je veel blowt na elkaar dat je zo een vuile teersmaak over heel je mond en keel hebt en dan krijg ik zo een vuile hoest van uit mijn maag :kots:..

lijkt een beetje op een kotsneiging, maar gaat gelukkig wel vlug weg
Klik om te vergroten...
ik krijg vaak kotsneigingen als ik buiten sta te blowen in m'n eentje, in mijn eigen hof dan nog wel :( altijd daar, rook ik de joint bijna op, zit em keihard dan te spacen eigenlijk en dan rook ik nog eens maar komt em nie goed aan en zitek bijna te kotse. Zeer spijtig, maar dan stop ik ff en na een paar minuutjes steek ik hem terug op en gaat het beter. Ik rook wel nooit die joint supersnel op, altijd paar trekjes, ff afwachten en weer doorroken.
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#12
kotsneigingen had ik vroeger veel, maar ik denk dat het door de smaak is ofzo want ik kan weed goed verdragen.

Het rare is dat ik dat alleen heb als ik alleen rook
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ajah, komt ook hier helaas bekend voor.
Blow ook redelijk vaak terwijl ik nog wat hongerig ben, geeft dan ook geen lekker effect, hehe.

Altijd gedonden. Maarja.
Je wordt er niet minder fucked op van in je hoofd gelukkig :sunglasses: .
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#14
barry zei:
ja ik heb het soms ook meestal krijg ik een zowat misselijk gevoel en dan sleur ik die boer er echt uit en dan is het weer chill :)
Klik om te vergroten...

.

Ik heb dat vooral als ik in mijn bed lig tijdens het smoren. ALs ik lucht voel moet ik effe wat rechter gaan zitten om te kunnen boeren.
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#15
krijg nou wat :grin: hele groep die ook last van die lucht hebben :openmouth:
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Midway zei:
kotsneigingen had ik vroeger veel, maar ik denk dat het door de smaak is ofzo want ik kan weed goed verdragen.

Het rare is dat ik dat alleen heb als ik alleen rook
Klik om te vergroten...

Ik smoke ook al een paar jaar weed (wel niet dagelijks, meerwekelijks) en ik heb dit nog heel soms. Meestal is het alsk bvb die dag mijn 4e joint doe en niks drink. Dat mijn mond gewoon TE droog word. Als ik dan iets drink is dit meestal wel over.
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#17
dat had ik vandaag ook :stoned:
m
mercury.31Lid
01-01-2024, 00:00
#18
een maat van mij had daar ook last van, als hij een echt grote hijs neemt van een jonko dan moet ie soms ook bijna kotse, ik zelf heb er weinig last van, maa ik heb soms wel dat ik, als ik een boer laat terwijl ik gewoon rook, dan komt er wat rook met die boer, ook als is dat een kwartier naa die sigaret, ik heb dat meer als ik met een bong rook
V
VeritasLid
01-01-2024, 00:00
#19
ook hier het feit , veel te vaak last van opgezwollen gevoel als ik paar jkes opheb , en das zowa het laatste jaar begonnen , dervoor nooit echt last van gehad , ook enkel last van na men 3 , 4 of 5 de jointje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."