Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Serenity zei: Voor mooie seks is er wel liefde nodig, anders is 't gewoon barbaars neuken, iets wat ik persoonlijk gewoon niet kan. Uit principes niet en gevoelsmatig niet. Voor seks is gewoon liefde nodig, bij mij wel in ieder geval. Klik om te vergroten... Heb alleen nog maar sex gehad met lieven maar toch zie ik dat barbaars neuken ooit wel is zitten"
"Serenity zei: vlaemink zei: Serenity zei: Voor mooie seks is er wel liefde nodig, anders is 't gewoon barbaars neuken, iets wat ik persoonlijk gewoon niet kan. Uit principes niet en gevoelsmatig niet. Voor seks is gewoon liefde nodig, bij mij wel in ieder geval. Klik om te vergroten... Heb alleen nog maar sex gehad met lieven maar toch zie ik dat barbaars neuken ooit wel is zitten Klik om te vergroten... Dan zou ik daar een behoorlijke partij speed+GHB voor nodig moeten hebben, en dan nog betwijfel ik het. Klik om te vergroten... Waarom dat? ik heb het vaak bij meisjes dat ik soms denk vn 'hum, damn, sex moet daar geweldig mee zijn.' Voor wat in godsnaam zou ge daar speed en ghb gedoe voor nodig hebben Gewoon pure bronstige sex, volges mij spreekt iedere gast da wel aan."
"joint20 zei: 2 dagen geleden LSD gedaan, ik zie nu nog de letterjes op mn beeldscherm lichtjes vervormen en bewegen .. is dat normaal ? Klik om te vergroten... Das anders wel ferm klote"
"BillyBilo zei: nee maar de kans is veel groter, ik zeg toch ook niet dat je gestoord bent, adhd staat gewoon voor attention deficit hyperactivity disorder. een disorder, ofwel een stoornis. ofwel een niet stabiele geest. Klik om te vergroten... Srr dat ik hier nu pas op reageer, maar toen ik dit zag moest ik wel reagere. Wa gij hier verteld is echt belachlijk, ge spreekt u zelfs tegen. k zeg toch ook niet dat je gestoord bent, Klik om te vergroten... een disorder, ofwel een stoornis Klik om te vergroten... ofwel een niet stabiele geest Klik om te vergroten... Gij doet precies of iedre adhd-er zwaar gehandicapt is en ni normaalkan functioneren. Ik heb adhd, net als enkele vrienden en laat ik u zeggen dat ik geen 'niet-stabiele-geest"heb. Ik zie dit ook als een belediging. Tjiezes zeg, je verklaard hier dat iedere adhd'er een labiel geval is. Verder doe je ook of je er alles over weet. zever, gezever"
"BillyBilo zei: En daar wil ik aan toevoegen dat zelfs in grote mate blowen gevaarlijk is, ik ben er mega paranoide van geworden. Klik om te vergroten... Ja dat ligt misschien aan je zelf, daarom moet je het nog niet veralgemenen."
"Aah bedankt manne, voor efkes te verduidelijke, alst fijn wrd zal ik hier wel zo een tripreport maken ofzo."
"Bos/ park of ZEER grote tuin van maat. Zolang je maar niemand lastig valt of niemand jouw lastigvalt en het BUITEN is."
"Noemt die smartshop tog niet toevallig de Jackass?wnt ik had er ooit ook gekocht en die waren indd ook al vrij rot. Maarja ik had het nog nooit gedaan dus wat moest ik zeggen? Hopelijk nu wel goed. Nu nog een vrg, is diene Sirius tog open op maandag?"
"azgaza zei: - Buiten de koelkast blijven ze echt niet meer dan een dag goed. Zelfs in de koelkast maar enkele dagen. ALs je ze echt langer moet bewaren zul je ze moeten drogen. Dit doe je door een flinke laag keukenrol papier of wc papier neer te leggen, daar de paddo's op te leggen (met steeds minstens een cm er tussen). Leg er nog wat papier op en leg dit op een plek waar géén direct zonlicht komt maar wel verse lucht. Dit zal een weekje duren en dan zijn ze droog en kan je ze ook eten, maar dan moet je nóg langer kauwen erop. Gebruik GEEN hitte om ze te drogen dan gaat de psilocybine zeker stuk. Klik om te vergroten... Blijve paddo's echtma nen dag goe?kan tog ni?.Ben vn plan vlgende donderdag paddo's te buye en maandag daarop ze te gebruike, gaat dit?"
"BillyBilo zei: Iedereen is homo. Klik om te vergroten... ? wtf bedoel je daar mee?"