Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNederland grootste dealerland van europa !!!

Nederland grootste dealerland van europa !!!

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nederland bewijst dat gedogen werkt, zoals azgaza al zei staan wij niet op nummer 1 van de landen die gebruiken, maar ergens verder op in de lijst. Dit bewijst dat legaliteit er niet perse voor hoeft te zorgen dat iedereen het doet :). Je wilt niet weten hoeveel fransen, belgen, duitsers en italianen iedere dag door grensgebieden reizen om zoveel mogelijk weed te scoren.

Maak je iets illegaal, maak je iets nét even interessanter.
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psycho_Chrono zei:
Nederland bewijst dat gedogen werkt, zoals azgaza al zei staan wij niet op nummer 1 van de landen die gebruiken, maar ergens verder op in de lijst. Dit bewijst dat legaliteit er niet perse voor hoeft te zorgen dat iedereen het doet :). Je wilt niet weten hoeveel fransen, belgen, duitsers en italianen iedere dag door grensgebieden reizen om zoveel mogelijk weed te scoren.

Maak je iets illegaal, maak je iets nét even interessanter.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je gelijk hebt, hier in Vlaanderen ken ik maar weinig mensen die absoluut NIET smoren.
l
lurchLid
01-01-2024, 00:00
#3
je moet het anders zegge;P
nederland het grooste export land van europa...:grin:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#4
lurch zei:
je moet het anders zegge;P
nederland het grooste export land van europa...:grin:
Klik om te vergroten...

Mooi gezegd :beer:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#5
lurch zei:
je moet het anders zegge;P
nederland het grooste export land van europa...:grin:
Klik om te vergroten...


neenee, da is belgië... :tongueout:

hier in belgië wordt de wiet gekweekt en dan ga die naar holland en vandaaruit naar overal...
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sc0rp10n zei:
Is geen vraag maar een weet, nabij elke shop liggen de straten vol met plastic zakjes. Benieuwd wat voor goeds dit voor de jeugd gaat brengen.
Klik om te vergroten...

Ik smoke met plezier, en gooi nooit plastic zakjes door de straten. Ben ook benieuwd wat voor goeds dit de jeugd gaat brengen.

:`) :smoke:
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sc0rp10n, waarom neem je in godes naam niet een keer zelf deel aan de door jou op gang gebrachte discussies? Zwakkeling.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Sc0rp10n zei:
Is geen vraag maar een weet, nabij elke shop liggen de straten vol met plastic zakjes. Benieuwd wat voor goeds dit voor de jeugd gaat brengen.

Dit kantje van nederland is werkelijk wel om te kotsen.

haha, toppunt is dan nog dat de nederlandse snulflikken mensen tot in't buitenland volgen om dan nog meer poen te scheppen zeker.

Wat denken jullie ervan ?
Klik om te vergroten...

??? :confused: ??? meen je dit serieus?
Ik zou is op bezoek gaan bij je psychiater!

Ps. ik ben harstikke trots op ons kleine landje, hoe het omgaat met drugs! kan niet beter zou ik zeggen!
L
LambikLid
01-01-2024, 00:00
#9
heb even een tussendoortje!
wat niks met dit topic heeft te maken , hoef daarom ook maar 1 goed antwoord :)

als je vaker blowt , wordt je toch ook steeds minder gevoelig en wordt het toch ook minder effectief?
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
sjaartrol zei:
lurch zei:
je moet het anders zegge;P
nederland het grooste export land van europa...:grin:
Klik om te vergroten...


neenee, da is belgië... :tongueout:

hier in belgië wordt de wiet gekweekt en dan ga die naar holland en vandaaruit naar overal...
Klik om te vergroten...

niet echt niemand kan me wijs maken dat er in belgie meer gekweekt wordt dan in nederland maar in belgie wordt er wel meer geblowd onder scholieren dan in nederland
S
Sc0rp10nLid
01-01-2024, 00:00
#11
Is geen vraag maar een weet, nabij elke shop liggen de straten vol met plastic zakjes. Benieuwd wat voor goeds dit voor de jeugd gaat brengen.

Dit kantje van nederland is werkelijk wel om te kotsen.

haha, toppunt is dan nog dat de nederlandse snulflikken mensen tot in't buitenland volgen om dan nog meer poen te scheppen zeker.

Wat denken jullie ervan ?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat ik daar van vind? Dat het niet waar is misschien? In frankrijk en engeland wordt in percentages veel meer geblowed dan in nederland, nederland staat slechts op de vijfde plek ofzo. In nederland wordt dus écht niet het meest geblowed van europe, er zijn dus wel 4 landen waar het veel illegaal is (bv. frankrijk) en daar wordt het echt veel meer gedaan.

Dus zoek je bronnen eerst ff bij elkaar en kom dan klagen, klaag dan desnoods dat de 5e plek te hoog is ofzo, maar PRAAT. GEEN. ONZIN.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#13
In Nederland word het gedoogd.
Dus daardoor zal het meer opvallen dat hier geblowd word.
Maar denk je nou echt dat het in andere landen veel minder gebeurt?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."