Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ben der ook gweest,, topfeessie!! alleen heb me toch wel ziek gevoeld.. had eerst een hele gepakt.. een groen duifje, nou voelde me goed totdat ik me misselijk begon te voelen ff naar de wc gegaan en ja hoor.. dus ik dacht ja het zal vast wel goedkomen vast wat verkeerds gegeten.. dus nog een halve ff rustig aan.. ging nog wel egt hard zeg,, geloof dat er 125mg inzit ofzo.. mjaa toen begon die halve te werke en ja hoor weer misselijk.. ff naar de wc gweest en ging weer lekker verder spacen,, alleen rond een uur of 6 stond ik naar mijn gevoel echt als een mongool te hakke kon me benen niet meer normaal optillen ofzo maar volgend jaar ben ik der cker weer bij"
"luistervoer voor je hele leven www.sender.fm weet niet of t al gepost is maar het is van wazige tek tot snoeiharde frenchcore voor ieder wat wils en vrij te downloaden. gr"
"mn hardcore weer uit de kast gehaald beetje voorbereiden op angerfist"
"Opgezwolle - hoedenplank weer even overgestapt van hardcore,, almost 10u en vervelende buren"
"boks ouwe van brainpower. normaal een hekel aan deze muziek maar dit nummertje is wel leuk"
"bier is wel lekker en goldstrike ook alleen best sterk en omdat ik al niet tegen drank kan drink ik het liefst alleen bier. t vieste is bacardi cola en PASSOA"
"Zojuist bereid. Voor diegene die moeite heeft met getallen: 2.5gr pep (zelf gewassen met aceton) Tot 3\\4 van het flesje afvullen met gekookt warm water. Schudden en evt onder warm, lopend water houden voor gebruik Zonder zout of sorbitol is hij ook gewoon te doen. Kan niet fout gaan. Tering die werkt als een tierelier, doei!"
"er is maar 1 synoniem voor en dat is geniaal, hoe je het ook bekijkt"
"Je weet dat je teveel blowt als: je op maandagnacht om 4 uur een sticky draait van je laatste shag en je laatste wiet"
"harcore enz xtc en speedy tuis of bij vrienden xtc mdma speed. en discotheek in de buurt alc. omdat er niemand aan de drugs is daar."